Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Σκάνδαλο - "Ληστεία" στην Τράπεζα Θεμάτων


Σκάνδαλο παραχάραξης ενδοσχολικών διαδικασιών καταγγέλλει δημοσίευμα της ιστοσελίδας ischool.e-steki.gr κι αναπαράγεται από την επίσημη σελίδα της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ).

Στο άρθρο αναφέρεται ότι σε μεγάλο ιδιωτικό σχολείο της Αθήνας προέβησαν σε ευθεία παραχάραξη ενδοσχολικών διαδικασιών (και πιο συγκεκριμένα της Τράπεζας Θεμάτων για τις εξετάσεις της Α’ Λυκείου) δηλώνοντας πλαστό πρόγραμμα εξετάσεων στο Υπουργείο, ενώ έδιναν άλλο στους μαθητές.

Τι έπρατταν οι «εγκέφαλοι» του εν λόγω σχολείου; Δήλωναν επισήμως ότι, πχ, τη Δευτέρα θα έγραφαν ‘Αλγεβρα. Οι μαθητές, βέβαια, έδιναν μάθημα ενδοσχολικώς εξεταζόμενο (που δεν χρειάζεται Τράπεζα Θεμάτων), ενώ το σχολείο έπαιρνε κανονικά τα θέματα από την Τράπεζα, τα έλυνε και έκανε ειδικό φροντιστήριο στους μαθητές, οι οποίοι την επομένη, φυσικά, «αρίστευαν». Την υπόθεση αυτή διερευνά η δικαιοσύνη. Προβαίνουμε εδώ στην επισήμανση ότι πλέον οι βαθμοί της Α’ Λυκείου μετρούν για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, επομένως γίνεται αντιληπτό το μέγεθος της αλλοίωσης.

Δεν είναι, βέβαια, καινούρια πρακτική αυτή για ορισμένα ιδιωτικά σχολεία. Πριν από μερικά χρόνια ανάλογου επιπέδου παραχάραξη ενδοσχολικών εξετάσεων πραγματοποιήθηκε σε μεγάλο ιδιωτικό σχολείο της επαρχίας του οποίου επικεφαλής είναι υψηλόβαθμο στέλεχος του ΔΣ του ΣΙΕΙΕ. Τέτοια «κόλπα» δυστυχώς χρησιμοποιούν κι άλλα σχολεία, προφανώς για να καυχάται ο Σύνδεσμος για τη «μεγάλη διαφορά» στην απόδοση μαθητών δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων στην PISA.

Η ΟΙΕΛΕ ανακοινώνει ότι θα παρακολουθήσει με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την υπόθεση αυτή και θα ζητήσει από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας σκληρούς και εντατικούς ελέγχους στα ιδιωτικά σχολεία, ώστε να εξασφαλιστεί η ισονομία ανάμεσα σε όλους τους μαθητές, η έκδοση νόμιμων τίτλων σπουδών και η διαφάνεια στην πιστοποίηση των προσόντων.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.