Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Μελέτη καταγραφής κτιριακών εγκαταστάσεων ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, ΙΕΚ


Στόχος της μελέτης είναι η καταγραφή του βαθμού αξιοποίησης των εγκαταστάσεων.

Προκειμένου να εκπονηθεί μελέτη αποτύπωσης όλων των στοιχείων των κτιριακών υποδομών, ιδιόκτητων ή ενοικιαζόμενων, των Δημοσίων Ι.Ε.Κ., ΕΠΑ.Λ. και ΕΠΑ.Σ. που υπάγονται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, των ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ., των ΕΠΑ.Σ. που υπάγονται στο Υπουργείο Υγείας, των Ι.Ε.Κ. και ΕΠΑ.Σ. που υπάγονται στο Υπουργείο Τουρισμού και των ΕΠΑ.Σ. που υπάγονται στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων θα δαπανηθούν 65.000 ευρώ.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό έγγραφό ως κτιριακές υποδομές θεωρούνται οι αίθουσες διδασκαλίας, τα εργαστήρια, οι βιβλιοθήκες, τα αναγνωστήρια, οι αίθουσες συνεδρίων, τα αμφιθέατρα, οι αποθήκες, τα γραφεία και λοιποί χώροι που ανήκουν στην δικαιοδοσία των ανωτέρω φορέων και δυνητικά μπορούν να ενισχύσουν τον εκπαιδευτικό τους ρόλο.

Στη αποτύπωση θα πρέπει να περιλαμβάνονται στοιχεία σχετικά με:

- γενικές και ειδικές πληροφορίες αναφορικά με τον αριθμό, την έκταση, την τοποθεσία, τη χρήση κλπ των υποδομών,

- τις ενοικιαζόμενες υποδομές, κόστος ενοικίασης και διάρκεια συμβολαίων,

- τις λοιπές εκτάσεις που πιθανώς κατέχει το Ινστιτούτο ή η Σχολή,

- τη χωροταξική δυναμικότητα και την επάρκεια των χώρων των υποδομών σε σχέση με τον αριθμό των σπουδαστών – καταρτιζόμενων,

- τον πραγματικό βαθμό χρήσης των εργαστηρίων σε σχέση με τα εκπαιδευτικά προγράμματα και τις ειδικότητες που υποστηρίζουν,

- τις ονομαστικές θέσεις εργασίας σε σχέση με τις πραγματικές,

- το χρόνο κτήσης των υποδομών, ηλικία υποδομών, περίοδος ανακατασκευής / αναβάθμισης, τρόπος χρηματοδότησης αποσβέσεις & δεσμεύσεις, καθώς και ο χρόνος σύναψης των δεσμεύσεων και

- τα πιθανά επενδυτικά σχέδια που βρίσκονται σε εξέλιξη για απόκτηση κτιριακών υποδομών, μέσω εθνικού σκέλους ΠΔΕ, ΕΣΠΑ, κλπ.

Από τα πορίσματα της μελέτης θα πρέπει να προκύπτει ο βαθμός αξιοποίησης όλων των εγκαταστάσεων που χρησιμοποιούνται ή παραμένουν ανενεργά στο πλαίσιο λειτουργίας των παραπάνω φορέων, ενώ είναι απαραίτητο να ληφθεί υπόψη το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τη Μαθητεία που έχει υποβληθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Όλα τα παραπάνω στοιχεία θα εισαχθούν σε κατάλληλο ψηφιακό εργαλείο απεικόνισης γεωγραφικών δεδομένων (GIS), ώστε να είναι ευχερής η άντληση πληροφοριών και η εξαγωγή συμπερασμάτων.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.