Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Οι αναπληρωτές της ειδικής αγωγής διαφωνούν με την ΠΕΑΔ


Ζητούν προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους σε πίνακες γενικής και ειδικής αγωγής.

Την έντονη αντίδραση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής προκάλεσε η ανακοίνωση που εξέδωσε η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με την οποία δήλωνε ότι συμφωνεί με την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών μετά την 1-7-2010, με την προϋπόθεση να διασφαλιστεί με όρους και προϋποθέσεις η μη είσοδος στους πίνακες γενικής αγωγής εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και των ποικιλώνυμων πανεπιστημιακών προγραμμάτων.

Συγκεκριμένα η προσωρινή διοικούσα επιτροπή των αναπληρωτών ειδικής αγωγής εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία ζητά την αναγνώριση της προϋπηρεσίας καθενός αναπληρωτή που εργάστηκε αυτά τα χρόνια σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας, σε οποιαδήποτε δομή του ΥΠΑΙΘ έχοντας ενταχθεί στους πίνακες που καταρτίζει το ΥΠΑΙΘ.

Οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής συνεχίζουν αναφέροντας ότι «θέλουμε να καταστήσουμε σαφές πως και οι καθηγητές που απασχολήθηκαν ή που απασχολούνται στην ειδική αγωγή αποτελούν εκπαιδευτικούς του δημόσιου σχολείου και ως τέτοιοι δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή οποιαδήποτε σκέψη ακύρωσης της προϋπηρεσίας τους.

Εργαζόμενοι με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες έχουν αποκτήσει εμπειρία στην εκπαίδευση μαθητών και είναι αυτονόητη η προσμέτρηση αυτής της προϋπηρεσίας τόσο στους πίνακες ειδικής αγωγής, όσο και γενικής αγωγής».

Κλείνουν την ανακοίνωσή τους αναφέροντας ότι «όλοι όσοι εργαζόμαστε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έχοντας τελειώσει τα ίδια πανεπιστήμια, προσφέρουμε τη γνώση στους μαθητές της χώρας και γι’ αυτόν το λόγο η προϋπηρεσία όποιου εργάζεται σε δημόσιο σχολείο είναι αναφαίρετο κεκτημένο του. Ο πίνακας αναπληρωτών ειδικής αγωγής έγινε ώστε να ενταχθούν σε αυτόν οι εκπαιδευτικοί που έχουν λάβει επιπλέον επιμόρφωση και όχι για να διαχωρίσει τους μαθητές σε ειδικής και γενικής αγωγής».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.