Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Σοβαρά προβλήματα στις αιτήσεις για εργασία μέσω ΟΑΕΔ


Τι απαντά η υπηρεσία και τι μπορούν να κάνουν οι ενδιαφερόμενοι.

Χιλιάδες είναι τα παράπονα που έχουμε δεχθεί από πολίτες για τη συμπλήρωση της αίτησης των 27.948 θέσεων του ΟΑΕΔ. Τα συνηθέστερα προβλήματα που καταγράφονται αφορούν το στάδιο της εκτύπωσης.

Όπως μας ανέφεραν ενώ καταχωρούν κανονικά τα στοιχεία τους στην πλατφόρμα της αίτησης τελικά διαπιστώνουν μετά την υποβολή ότι δεν εμφανίζεται η υπηρεσία τοποθέτησης, ενώ σε κάποιους που έχουν επιλέξει την επιλογή ότι είναι πτυχιούχοι διαπιστώνουν ότι στο σχετικό πεδίο το σύστημα αντί να αναφέρει το «ΝΑΙ», εντούτοις αναγράφει «ΟΧΙ».

Επίσης κάποιοι που προσπάθησαν να μπουν ξανά στο σύστημα και να διορθώσουν τα στοιχεία τους διαπίστωσαν ότι δεν έχει περαστεί η διόρθωση. Αυτό τουλάχιστον μας είπε ένας από τους πολίτες που κατάφερε να επικοινωνήσει με ένα από τα 2 τηλέφωνα για τεχνικά προβλήματα.

Για να διαπιστώσουμε αν όντως υπάρχει πρόβλημα αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε και εμείς την τύχη μας καλώντας τα νούμερα 210 9989087, 210 9989762. Μετά από επανειλημμένες προσπάθειες καταφέραμε να πιάσουμε γραμμή. Η εξυπηρετική υπάλληλος μας είπε ότι όντως παρατηρούνται προβλήματα. Για το οικονομικό έτος που εμφανίζεται ως 2012 δεν μπόρεσε να μας απαντήσεις για το λόγο που συμβαίνει αυτό και αν υπάρχει πρόβλημα.

Στο ερώτημα γιατί δεν εμφανίζονται οι φορείς ανέφερε ότι μπορεί να μην εμφανίζονται στους υποψήφιους, άλλα στο σύστημα έχουν καταχωρηθεί κανονικά. Για να επιβεβαιωθούμε ότι όλα τα στοιχεία και η αίτηση έχει καταχωρηθεί σωστά μας είπε να καλέσουμε ξανά ώστε δίνοντας το ΑΦΜ να γίνει ο έλεγχος.

Από μέρους μας της είπαμε ότι είναι σχεδόν αδύνατον να «πιάσουμε» γραμμή και ως λύση μας πρότεινε να πάμε στο κατάστημα του ΟΑΕΔ της περιοχής μας και ζητήσουμε από έναν υπάλληλο που διαχειρίζεται το Ο.Π.Σ να ελέγξουμε την αίτησή μας σε περίπτωση που νομίζουμε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Βέβαια μας ανέφερε ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα σας εξυπηρετήσουν άλλα μας είπε να επιμείνουμε.

Όσοι λοιπόν πιστεύετε ότι δεν καταχωρήθηκαν σωστά τα στοιχεία της αίτησής σας εκτός από το να καλέσετε ένα από τα δυο τηλέφωνα τεχνικής υποστήριξης έχετε ακόμα μια λύση ίσως λιγότερο χρονοβόρα: Επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα του ΟΑΕΔ και ζητήστε να ελέγξετε αν έχει καταχωρηθεί σωστά η αίτησή σας.

Πάντως για ακόμη μια φορά αποδεικνύεται η προχειρότητα του ελληνικού κράτους και μάλιστα σε ένα ευαίσθητο κομμάτι της κοινωνίας μας, τους ανέργους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.