Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Αδυναμία πληρωμής των διδάκτρων των φροντιστηρίων λόγω κρίσης


Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ομοσπονδία των φροντιστών.

H αδυναμία καταβολής των διδάκτρων στα φροντιστήρια από τις οικογένειες λόγω της οικονομικής κρίσης επισημάνθηκε κατά τις εργασίες του συνεδρίου της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας (ΟΕΦΕ).

Οι φροντιστές έκαναν λόγο για προσαρμογή των τιμών και για τη νέα σχολική περίοδο, όπως άλλωστε συμβαίνει τα τελευταία χρόνια.

«Η μείωση των διδάκτρων μας είναι συνεχής, αλλά η αδυναμία πληρωμής τους παραμένει. Ως δάσκαλοι στεκόμαστε αλληλέγγυοι», τόνισε ο πρόεδρος της ΟΕΦΕ Κώστας Αμπατζίδης.

Ιδιαίτερη αναφορά από τους φροντιστές έγινε στο θέμα της παραοικονομίας στο χώρο της φροντιστηριακής εκπαίδευσης, με τα μέλη να θεωρούν πιο αναγκαία από ποτέ τη δημιουργία μητρώου εκπαιδευτικών που κατέχουν άδεια οικοδιδασκαλίας, την εντατικοποίηση των ελέγχων και την αυστηροποίηση των ποινών.

Πεποίθηση της ΟΕΦΕ είναι, πως πέρα από τα άμεσα αποτελέσματα στην πάταξη της φοροδιαφυγής, ένα πιο αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο θα αναβαθμίσει σημαντικά την εκπαίδευση των παιδιών, απομακρύνοντας τον κίνδυνο μαθητές και γονείς να πέσουν θύματα παραπλάνησης και κακών υπηρεσιών.

Η Ομοσπονδία αναφέρει επίσης ότι κατά τις εργασίες του συνεδρίου κατερρίφθη ο «μύθος» πως φροντιστήρια υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα. Αντιπροσωπείες από τις Η.Π.Α, Γερμανία, Τουρκία, Κύπρο, Αυστραλία και Μ. Βρετανία παρουσίασαν τα δικά τους μοντέλα, αλλά και τον τρόπο που λειτουργεί η φροντιστηριακή εκπαίδευση ανά τον κόσμο.

Ο πρόεδρος της ENES (Ευρωπαϊκό Δίκτυο Εκπαιδευτικής Υποστήριξης και Φροντίδας) Γιώργος Χατζηγέγας τόνισε πως «εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι σε πολλές χώρες όπως Αγγλία, Αμερική, Αυστραλία, οι εθνικές ενώσεις των φροντιστών καθορίζουν αυστηρά πρότυπα ποιότητας επιβάλλοντας ουσιαστικά ένα κοινωνικό πλαίσιο αυτορρύθμισης που έρχεται σε αντίθεση με τις πάγιες πρακτικές πολλών κρατών που επιβάλλουν κεντρικά το νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας των φροντιστηρίων. Κοινός τόπος βεβαίως όλων των χωρών είναι η έκταση της μαύρης αγοράς και οι ανεξέλεγκτες διαδικτυακές μορφές διδακτικής υποστήριξης των έφηβων μαθητών παγκοσμίως».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.