Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Μια ανοικτή επιστολή προς τον υπουργό υγείας από έναν άδικα ταλαιπωρημένο ΑμεΑ



Φίλος του Blog (και άτομο με αναπηρία), μας μετέφερε (μέσω του προφίλ μας στο Facebook) αυτή την επιστολή για το πρόβλημά του και την ταλαιπωρία που ήδη έχει περάσει και περνά σε ένα κατάστημα του ΙΚΑ. Μέσω αυτής αναζητά τουλάχιστον μια λύση στο πρόβλημά του και απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτει. Ας δούμε όμως καλύτερα τι γράφει ο ίδιος στην ανοικτή αυτή επιστολή του: 

Αθήνα 22 Ιουλίου 2013

Ανοικτή επιστολή

Προς τον κ. Υπουργό Υγείας

κ. Διευθυντή ΙΚΑ

Ονομάζομαι Αντώνης Σταυρόπουλος και θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα πραγματικό αλλά και συγχρόνως εξωφρενικό γεγονός, που μου συνέβη και που το αφήνω στη δική σας κρίση και αξιολόγηση.
Είμαι σε αναπηρική σύνταξη με ποσοστό 80% και άνω από τον 8/2010, με τετραμελή οικογένεια και ζω τον γολγοθά των ανά 2 χρόνια επανεξετάσεων με όλο το κόστος τους, τόσο στον ψυχολογικό τομέα, όσο και στον πιο απεγνωσμένο και απάνθρωπο, που λέγεται ο ι κ ο ν ο μ ι κ ό ς τομέας.

Ερχόμενο το ενημερωτικό του 2ου τριμήνου 2013, που περιλάμβανε εκτός από την σύνταξη Ιουνίου και τα αναδρομικά (1/8/12-31/5/13), διαπίστωσα ότι το ποσό που αναγράφονταν ως προκαταβολή στην κύρια σύνταξη μου ήταν 9000 ευρώ, ενώ το ποσό που είχα εισπράξει ήταν 900 ευρώ.


Πήρα όλα τα παραστατικά και πήγα στο ΙΚΑ Παγκρατίου. Επειδή τα χαρτάκια είχαν τελειώσει στο τμήμα Πληρωμών Συντάξεων, επισκέφθηκα με τη σύζυγο την Διευθύντρια του υποκ/τος. Αφού τα κοίταξε, μου είπε ότι έγινε λάθος μεταξύ του 9000 και του 900 και με παρέπεμψε στο πιο πάνω τμήμα για την λύση του προβλήματος.

Η πρώτη απάντηση της υπαλλήλου ήταν ότι επειδή τα χαρτιά της προκαταβολής τα είχε υπογράψει άλλη υπάλληλος και η οποία ήταν σε άδεια, έπρεπε να πάω την άλλη Δευτέρα, άμα της επιστροφής της. Μετά την επιμονή μου κοίταξε τον φάκελο μου και βρήκε κάποιο χαρτί, που αναφερόταν σε 9000 και μου είπε να πάω στο Ταμείο.

Άρχισε λοιπόν ένα γαϊτανάκι μεταξύ τμήματος Πληρωμών – Ταμείου – Διευθύντριας, 4ου – 5ου ορόφου και διαφόρων δικαιολογιών και ευθυνοφοβιών.

Εν μέσω μεγάλης έντασης από μένα και ανυπαρξίας λύσης από τον οποιονδήποτε εμπλεκόμενο του υποκ/τος, η μια βδομάδα έγινε αύριο, το αύριο έγινε σήμερα και τέλος το σήμερα έγινε α ύ ρ ι ο !!!!!!!!!!

Σας μεταφέρω τους προβληματισμούς μου σε μορφή ερωτήσεων:

1) κατά πόσο η απουσία μιας υπαλλήλου για 1 βδομάδα, 1 μήνα, 1 χρόνο μπορεί να μεταθέσει την λύση ενός προβλήματος, που δεν ευθύνεται ο ασφαλισμένος, δυσχεραίνοντας τα ήδη οικονομικά του προβλήματα;
2) γιατί μια άλλη υπάλληλος του ίδιου τμήματος δεν μπορεί να λύση το πρόβλημα, αλλά επικαλείται αδυναμία λόγω διαφορετικών κωδικών στο σύστημα;
3) ποιος είναι ο ρόλος του Δ/ντή-ντριας ενός υποκ/τος, που η ίδια έχει διαπιστώσει το πρόβλημα, αλλά δεν μπορεί να δώσει λύση σε ένα τέτοιο θέμα; μόνο υπογραφές και σφραγίδες; δεν πρέπει να έχει όλους τους κωδικούς πρόσβασης των υπαλλήλων και τη δυνατότητα χειρισμού και λύσεων των θεμάτων;
4) πως γίνεται να υπάρχει δυσαρμονία ποσών μεταξύ ταμείου υποκ/τος, τμήματος πληρωμών και γεν/κης δ/νσης πληροφορικής του ΙΚΑ; δηλαδή ο υπάλληλος δίνει άλλο ποσό στο ένταλμα πληρωμής για το Ταμείο και στέλνει άλλο ποσό στα Κεντρικά; δεν φαίνεται πουθενά η διαφορά πλεονάσματος;
5) αν κάποιος ασφαλισμένος δεν αντιληφθεί την πιθανή διαφορά, ποιος επικαρπώνεται το ποσό αυτό; Υπάρχει έλεγχος και από ποιόν;
6) και τέλος πως το πρόβλημα θα λυθεί αύριο από μια συνταξιούχο υπάλληλο; είναι δυνατόν υπάλληλος που έχει αποχωρήσει να έχει πρόσβαση σε κωδικούς; Γιατί αυτή ήταν η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ !!!!!!! Οι ΚΩΔΙΚΟΙ !!!!!!

Ελπίζοντας ότι αύριο Τρίτη το πρόβλημα μου, που μόνο ΕΓΩ δεν φταίω αλλά πρέπει να υπομείνω όλη την ταλαιπωρία, θα λ υ θ ε ί.

Σας ευχαριστώ για τον τυχόν χρόνο σας και είμαι στη διάθεση σας με ονόματα και διευθύνσεις .

Αντώνης Σταυρόπουλος

Ανάπηρος…….



Εμείς από μέρους μας ευχόμαστε ολόψυχα στον φίλο μας, να εισακουστεί και να του δώσουν απαντήσεις και λύσεις οι αρμόδιοι. 

Νότης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.