Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Πιερία: Ανάγκη να στελεχωθεί η παράλληλη στήριξη


Ερώτηση του ΚΚΕ στη Βουλή.Για τις σοβαρές ελλείψεις στην εφαρμογή της παράλληλης στήριξης μαθητών στην ΠΕ Πιερίας κατέθεσαν Ερώτηση στη Βουλή προς τον υπουργό Παιδείας οι βουλευτές του ΚΚΕΘεοδόσης Κωνσταντινίδης και Ελένη Γερασιμίδου. Όπως σημειώνουν:

«Σοβαρά προβλήματα στην εφαρμογή του μέτρου της παράλληλης στήριξης μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, συνεχίζουν να παραμένουν στην ΠΕ Πιερίας.

Να τονιστεί δε ότι για το θέμα αυτό το Κόμμα μας είχε καταθέσει σχετική Ερώτηση (αρ. πρ. 5832/14.01.2013), η οποία παρέμεινε αναπάντητη από το αρμόδιο Υπουργείο.

Συγκεκριμένα, για τη φετινή χρονιά κατατέθηκαν από την περιοχή στο αρμόδιο Υπουργείο 38 αιτήσεις για παράλληλη στήριξη. Αρχικά, με μεγάλη καθυστέρηση από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, καλέστηκαν μόνο 13 εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής για να εξυπηρετήσουν τους μαθητές αυτούς. Στη συνέχεια, στα τέλη του Φεβρουαρίου 2013 καλέστηκαν περίπου 8 εκπαιδευτικοί ακόμη, καλύπτοντας κάποια κενά, όμως οι ώρες που αφιερώνονται σε κάθε παιδί εξακολουθούν να είναι αναντίστοιχες των αναγκών.

Επιπλέον, το σύνολο των εκπαιδευτικών αυτών πρόκειται να παρακολουθήσει εκπαιδευτικό σεμινάριο διάρκειας δύο βδομάδων, με αποτέλεσμα για ακόμη μια φορά τα παιδιά αυτά να μένουν στα σπίτια τους ή στο σχολείο να γίνεται απλά η φύλαξή τους.

Για την κατάσταση αυτή, το υπουργείο επικαλείται και φέτος την έλλειψη πόρων ή ακόμα και την έλλειψη εκπαιδευτικών, αποκλείοντας ουσιαστικά τους μαθητές αυτούς από την εκπαιδευτική διαδικασία.

Επειδή, όμως, οι μαθητές αυτοί έχουν ανάγκη από στήριξη και παιδαγωγική βοήθεια για την προσωπική τους ανάπτυξη και την όσο το δυνατόν καλύτερη κοινωνική τους ένταξη».

Οι βουλευτές ζητούν από τον υπουργό να γίνουν άμεσα οι απαραίτητοι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, ώστε να καλύπτονται πλήρως και χωρίς κενά οι ανάγκες των μαθητών για παράλληλη στήριξη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.