Μαζί με τους ενήλικες και τα παιδιά ζημιώνονται από την οικονομική ύφεση καθώς σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης της Hellastat, οι δαπάνες για παιχνίδια το 2011 αλλά και πέρυσι περιορίστηκαν.
Η μείωση της ζήτησης προκαλείται τόσο από την υποχώρηση της επισκεψιμότητας των καταστημάτων, όσο και από την υποχώρηση της μέσης δαπάνης ανά αγορά.
Σε αυτό το κλίμα υποχώρησης, οι αλυσίδες καταστημάτων αποδεικνύονται, σύμφωνα με τη Hellastat, πιο ανθεκτικές λόγω των ανταγωνιστικών τιμών που προσφέρουν. Αντιθέτως πολλά μικρά ανεξάρτητα καταστήματα υπόκεινται σε μεγάλη μείωση των εσόδων τους, ενώ πολλά από αυτά έχουν ήδη βάλει λουκέτο. Πολλές εταιρείες λιανικής εμπορίας προσφέρουν μειωμένες τιμές, σε μια προσπάθεια συγκράτησης της πτώσης των εσόδων τους. Ωστόσο η πολιτική αυτή έχει αρνητική επίπτωση στα περιθώρια κερδοφορίας.
Σύμφωνα με τη Hellastat, αρνητική πτυχή για την αγορά αποτελεί η αύξηση των εισαγωγών ανώνυμων προϊόντων χαμηλού κόστους από ασιατικές χώρες όπως η Κίνα. Η διείσδυση των εν λόγω ειδών διαχρονικά κλιμακώνεται, καθώς οι γονείς προσανατολίζονται σε αγορές φθηνότερων ειδών. θετικές προοπτικές εντοπίζονται στην ανάπτυξη των εξαγωγών, καθώς οι συνθήκες κατανάλωσης σε άλλες χώρες είναι σαφώς πιο ευνοϊκές.
Πηγή: http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.