Πώς υποβάλλεται η αίτηση ηλεκτρονικά.
Τη δυνατότητα μεταφοράς θέσης έχουν οι επιτυχόντες των Πανελλήνιων Εξετάσεων 2011-2012 για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, βάσει νομοθετικής ρύθμισης του υπουργείου Παιδείας.
Η μεταφορά της θέσης πραγματοποιείται μόνο από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο ή από ΤΕΙ σε ΤΕΙ διαφορετικής πόλης, αντίστοιχης Σχολής ή Τμήματος.
Δικαίωμα υποβολής αίτησης
Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν οι επιτυχόντες που είχαν εισαχθεί στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, μετά τη συμμετοχή τους στις Πανελλαδικές εξετάσεις (Μάιος-Ιούνιος 2012) και των οποίων το κατά κεφαλήν οικογενειακό εισόδημα, δεν υπερβαίνει τις 7.500 ευρώ ή τις 15.000 ευρώ για Ειδικές κατηγορίες που προβλέπονται στο άρθρο 34 παρ 19α (Ν. 4115/2013).
Η Διαδικασία υποβολής της αίτησης μεταφοράς
Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά.
Για την ηλεκτρονική αίτηση, ο υποψήφιος που επιθυμεί τη μεταφορά της θέσης επιτυχίας του, προσέρχεται σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, επιδεικνύοντας το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας /Διαβατήριο (ταυτοποίηση), προκειμένου να δημιουργήσει Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας στην ηλεκτρονική εφαρμογή: http://dde.minedu.gov.gr της ιστοσελίδας του ΥΠΑΙΘΠΑ.
Με τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας και τον 8-ψηφίο Κωδικό Πανελληνίων Εξετάσεων υποβάλλεται η αίτηση ηλεκτρονικά στην εφαρμογή http://solon.minedu.gov.gr που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘΠΑ.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά από την Τετάρτη 10 Απριλίου έως και την Παρασκευή 26 Απριλίου 2013.
Οι ενδιαφερόμενοι, μετά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, δεν θα έχουν δυνατότητα τροποποίησης ή ανάκλησης της αίτησης.
Πηγή: http://www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.