Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

«Κατανόηση για όποια πρακτικά προβλήματα προέκυψαν»



Εγκύκλιος της ΔΕΗ για το «χαράτσι».

Διευκρινιστική εγκύκλιο σχετικά με την εξόφληση του Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ακινήτων (ΕΕΤΗΔΕ) για το 2011 μέσω των λογαριασμών ρεύματος εξέδωσε ΔΕΗ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΔΕΗ

«Στα τέλη Απριλίου, έληξε η περίοδος εμπρόθεσμης εξόφλησης και των τελευταίων λογαριασμών που εκδόθηκαν από τη ΔΕΗ περιλαμβάνοντας ΕΕΤΗΔΕ έτους 2011. Για το λόγο αυτό, στις 30 Απριλίου 2012 η ΔΕΗ – σύμφωνα με τη νομοθεσία και τις σχετικές κατευθύνσεις του Υπουργείου Οικονομικών – διαβίβασε όλες τις οφειλές πελατών της για καθυστερούμενα ποσά ΕΕΤΗΔΕ που είχαν ενσωματωθεί σε προηγούμενους λογαριασμούς ρεύματος για είσπραξη από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών. Προς τούτο, δεδομένου ότι τυχόν ανεξόφλητη οφειλή ΕΕΤΗΔΕ πρέπει μετά την 1η Μαΐου να διευθετείται μέσω των ΔΟΥ του Υπουργείου Οικονομικών, σε κάθε περίπτωση πελάτη που είχε οφειλή από ΕΕΤΗΔΕ, η ΔΕΗ κατά τη συγκεκριμένη ημερομηνία (30.4.12) πίστωσε το λογαριασμό του με αντίστοιχο ποσό της οφειλής του, προκειμένου να μηδενισθεί η οποιαδήποτε σχετική χρέωση ΕΕΤΗΔΕ μέσω των λογαριασμών ρεύματος. Η ως άνω πίστωση – για όσους πελάτες όφειλαν ΕΕΤΗΔΕ –εμφανίζεται διακριτά στους λογαριασμούς που εκδίδονται μετά την 1η Μαΐου 2012.

Στις περιορισμένες περιπτώσεις πελατών, οι λογαριασμοί των οποίων περιελάμβαναν καθυστερούμενες οφειλές ΕΕΤΗΔΕ και εξοφλήθηκαν εκπρόθεσμα μετά την 30η Απριλίου 2012, σημειώνεται ότι, το ποσό που τυχόν κατεβλήθη και αντιστοιχούσε στην οφειλή του ΕΕΤΗΔΕ θα επιστραφεί (πιστωθεί) στους πελάτες αυτούς με τον επόμενο λογαριασμό ρεύματος.

Εάν οιοσδήποτε εκ των ως άνω πελατών επιθυμεί να του επιστραφεί το ως άνω ποσό νωρίτερα από την έκδοση του επόμενου λογαριασμού του, μπορεί – εφόσον ο λογαριασμός εκδίδεται στο όνομά του – ο ίδιος ή εξουσιοδοτημένο από αυτόν άτομο να μεταβεί σε οποιοδήποτε κατάστημα της ΔΕΗ και να εισπράξει άμεσα το σχετικό ποσό (με την προσκόμιση ενός πρόσφατου λογαριασμού και την ταυτότητά του).

Για τη διευκόλυνσή τους οι ανωτέρω πελάτες – πριν από τη μετάβασή τους σε κατάστημα της ΔΕΗ – είναι προτιμότερο να έχουν σχετική ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα, τηλεφωνώντας στον αριθμό που αναγράφεται στο λογαριασμό τους στη θέση Πληροφορίες.

Η ΔΕΗ ζητεί την κατανόηση για τα όποια πρακτικά προβλήματα προέκυψαν αναπόφευκτα κατά την εφαρμογή ενός μέτρου έκτακτης ανάγκης που η Πολιτεία υιοθέτησε για επιτακτικούς λόγους εθνικού συμφέροντος και θέλει να διαβεβαιώσει το σύνολο των πελατών ότι εξ αρχής κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο στην αποστολή αυτή που σε μια δύσκολη συγκυρία της ανατέθηκε από την Πολιτεία καθώς και για την ελαχιστοποίηση των σχετικών προβλημάτων».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.