Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Οι Έλληνες στρέφονται στα προϊόντα “ιδιωτικής ετικέτας” για οικονομία


Οι μειωμένες ως και 50% τιμές αλλά και η ολοένα και μεγαλύτερη ποικιλία που προσφέρουν τα προϊόντα “ιδιωτικής ετικέτας”

κάνουν όλο και περισσότερους καταναλωτές να στρέφονται σε αυτά. Οι πωλήσεις τους ξεπέρασαν το 1,5 δισ. ευρώ, ποσό που δείχνει ότι ο Έλληνας τα εμπιστεύεται θεωρόντας την επιλογή τους “έξυπνη απάντηση στην κρίση”.

Τη διαφορά την κάνει μεν η τιμή, αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που το 44% των καταναλωτών τα προτιμά όμως το 55,3% θεωρεί πως και από πλευράς ποιότητας είναι εφάμιλλα των επωνύμων.

Κάπως έτσι ο τζίρος των επωνύμων προϊόντων συνεχώς διολισθαίνει και εκτιμάται ότι πέρυσι κατέγραψε πτώση σχεδόν 3,4%

Ιδιωτικής ετικέτας χαρτί υγείας 8 ρολών, μπορεί να το βρείτε προς 2,54 ευρώ όταν αντίστοιχο επώνυμο κοστίζει 5 ευρώ, χαρτοπετσέτες 0,70 ευρώ έναντι 0,85 ευρώ το πακέτο, ελαιόλαδο 4,57 ευρώ το λίτρο έναντι 5,60 ευρώ, σαμπουάν 2,14 ευρώ έναντι 4,20 ευρώ, μαλακτικό ρούχων ενός λίτρου 0,8 ευρώ έναντι 2,15 ευρώ, απορρυπαντικό πλυντηρίου 27 μεζουρών 3,85 ευρώ από 10,40 ευρώ, τοματάκια 0,48 ευρώ από 0,85 ευρώ και σπαγγέτι 0,48 ευρώ από 1,05 ευρώ.

Έτσι λοιπόν, αγοράζοντας μόνο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας θα πληρώσουμε 15,56 ευρώ σε σχέση με τα 30,1 ευρώ που θα πληρώσουμε αν επιλέξουμε μόνο επώνυμα προϊόντα.

Η "μαζική" παρουσία τους στα ράφια βεβαίως βοήθησε στο να πιεστούν σε χαμηλότερα επίπεδα οι τιμές και των επωνύμων προϊόντων.

Ωστόσο φαίνεται ότι στην Ελλάδα ... είμαστε ως συνήθως πίσω αφού ενώ περίπου ο ένας στους τέσσερις καταναλωτές αγοράζει σε μόνιμη βάση προϊόντα “ιδιωτικής ετικέτας” σε χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία και η Αγγλία το ποσοστό αγγίζει το 40%. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.