Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Περισσότερη πληροφόρηση για το φαγητό εκτός σπιτιού

Σύμφωνα με τα ευρήματα της παγκόσμιας έρευνας «WORLD MENU REPORT» που διενεργήθηκε και παρουσιάστηκε από τη Unilever Food Solutions σήμερα, «9 στους 10 απαιτούν περισσότερη πληροφόρηση όταν τρώνε εκτός σπιτιού».

Παρόλα την παγκόσμια αποδοχή της σημασίας της υγιεινής διατροφής, το χαμηλό επίπεδο πληροφόρησης αναγνωρίζεται ως εμπόδιο για τη στροφή σε υγιεινότερες επιλογές στην εστίαση. Η έρευνα που διεξήγαγε ο κλάδος τροφίμων της Unilever, που απευθύνεται σε επαγγελματίες μαζικής εστίασης, πραγματοποιήθηκε σε 7 χώρες, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 3.500 ατόμων με τη μορφή συνεντεύξεων και φέρνει στο φως την αυξημένη ανάγκη για τον κλάδο της εστίασης να παρέχει μεγαλύτερη πληροφόρηση σχετικά με το τι περιέχουν τα τρόφιμα που χρησιμοποιούνται στα μενού, ποια η προέλευση και οι προδιαγραφές ασφαλείας των συστατικών. Με τον τρόπο αυτό θα συμβάλει σε περισσότερο συνειδητοποιημένες διατροφικές επιλογές εκτός σπιτιού.

Μάλιστα, το 87% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η γνώση του διαθρεπτικού περιεχομένου των γευμάτων τους θα επηρέαζε τις επιλογές τους εκτός σπιτιού, ενώ σημειώνουν πως κάτι τέτοιο θα τους οδηγούσε σε πιο υγιεινές επιλογές γευμάτων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.