Μια νέα ισπανική επιστημονική έρευνα διαπίστωσε ότι τα κορίτσια, και όχι τα αγόρια, που πάνε στο σχολείο με τα πόδια ή με το ποδήλατό τους και δεν τους μεταφέρει το σχολικό ή το αυτοκίνητο των γονιών τους, τα πάνε καλύτερα στα τεστ, τόσο στα γλωσσικά μαθήματα όσο και στα τεστ των μαθηματικών. Μάλιστα, όσο πιο μακριά είναι το σχολείο από το σπίτι -άρα όση περισσότερη ώρα περπατάνε ή κάνουν ποδήλατο, τόσο πιο υψηλές είναι οι επιδόσεις τους.
Οι επιστήμονες του Ισπανικού Εθνικού Συμβουλίου Ερευνών και του Αυτόνομου Πανεπιστημίου της Μαδρίτης, υπό τον Ντέιβιντ Μαρτίνεθ-Γκόμεθ, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό παιδιατρικής «Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine» του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου, δεν έχουν ακόμα ξεκαθαρίσει για ποιο λόγο συμβαίνει κάτι τέτοιο και πόσο ρόλο διαδραματίζει η πρωινή σωματική άσκηση, μέχρι να φτάσει μια μαθήτρια στο σχολείο της.
Η νέα μελέτη, πάντως, ενισχύει την αντίληψη ότι τα παιδιά και οι έφηβοι πρέπει να κάνουν κάποιου είδους φυσική άσκηση επί τουλάχιστον μια ώρα την ημέρα, κάτι όμως που πολύ λίγοι μαθητές σε όλο τον κόσμο μπορούν να εφαρμόσουν εξαιτίας του φόρτου των μαθημάτων τους.
Ωστόσο, μια πιθανή ερμηνεία είναι ότι, ούτως ή άλλως, τα αγόρια ασκούνται γενικά περισσότερο από τα κορίτσια, συνεπώς δεν έχουν να κερδίσουν κάτι παραπάνω από το περπάτημα ή το ποδήλατο μέχρι το σχολείο. Εναλλακτικά, σύμφωνα με τους ερευνητές, μπορεί ο εγκέφαλος των κοριτσιών να αντιδρά διαφορετικά από των αγοριών στην έξτρα σωματική άσκηση του πρωινού. Μπορεί, επίσης, να παίζει ρόλο ότι το πρωινό περπάτημα δίνει χρόνο στα κορίτσια (αλλά γιατί όχι και στα αγόρια;) να σκεφτούν και να προετοιμαστούν νοητικά για τη μέρα που ακολουθεί στο σχολείο.
Οι επιστήμονες του Ισπανικού Εθνικού Συμβουλίου Ερευνών και του Αυτόνομου Πανεπιστημίου της Μαδρίτης, υπό τον Ντέιβιντ Μαρτίνεθ-Γκόμεθ, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό παιδιατρικής «Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine» του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου, δεν έχουν ακόμα ξεκαθαρίσει για ποιο λόγο συμβαίνει κάτι τέτοιο και πόσο ρόλο διαδραματίζει η πρωινή σωματική άσκηση, μέχρι να φτάσει μια μαθήτρια στο σχολείο της.
Η νέα μελέτη, πάντως, ενισχύει την αντίληψη ότι τα παιδιά και οι έφηβοι πρέπει να κάνουν κάποιου είδους φυσική άσκηση επί τουλάχιστον μια ώρα την ημέρα, κάτι όμως που πολύ λίγοι μαθητές σε όλο τον κόσμο μπορούν να εφαρμόσουν εξαιτίας του φόρτου των μαθημάτων τους.
Ωστόσο, μια πιθανή ερμηνεία είναι ότι, ούτως ή άλλως, τα αγόρια ασκούνται γενικά περισσότερο από τα κορίτσια, συνεπώς δεν έχουν να κερδίσουν κάτι παραπάνω από το περπάτημα ή το ποδήλατο μέχρι το σχολείο. Εναλλακτικά, σύμφωνα με τους ερευνητές, μπορεί ο εγκέφαλος των κοριτσιών να αντιδρά διαφορετικά από των αγοριών στην έξτρα σωματική άσκηση του πρωινού. Μπορεί, επίσης, να παίζει ρόλο ότι το πρωινό περπάτημα δίνει χρόνο στα κορίτσια (αλλά γιατί όχι και στα αγόρια;) να σκεφτούν και να προετοιμαστούν νοητικά για τη μέρα που ακολουθεί στο σχολείο.
Πηγή: http://www.zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.