Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

Η τελική έκθεση των Γάλλων για τη συντριβή του αεροσκάφους


Συμπτώματα κατάθλιψης είχε αρχίσει να παρουσιάζει ο Γερμανός συγκυβερνήτης που προκάλεσε τη συντριβή του αεροσκάφους της Germanwings πριν από σχεδόν έναν χρόνο στις Άλπεις.

Συγκεκριμένα, οι εμπειρογνώμονες του Γραφείου Ερευνών και Αναλύσεων της Γαλλίας (BEA) επισήμαναν κατά την παρουσίαση της τελικής τους έκθεσης ότι ο Λούμπιτς είχε αρχίσει να παρουσιάζει συμπτώματα που θα μπορούσαν να συνάδουν με ένα επεισόδιο ψυχωτικής κατάθλιψης τον Δεκέμβριο του 2014 και είχε συμβουλευτεί πολλούς γιατρούς τους επόμενους μήνες, κανείς εκ των οποίων δεν είχε προειδοποιήσει τις αρχές πολιτικής αεροπορίας ή τον εργοδότη του.

Οι Γάλλοι εισαγγελείς επίσης ανακάλυψαν ότι ο συγκυβερνήτης, που αντιμετώπιζε επιπλέον προβλήματα όρασης και ενδεχομένως φοβόταν ότι θα χάσει την εργασία του, είχε κάνει έρευνες για μεθόδους αυτοκτονίας και είχε αποκρύψει τα προβλήματά του από τον εργοδότη του.

Σύμφωνα με τη BEA κανείς από τους πιλότους που είχε συνταξιδέψει με τον Λούμπιτς δεν είχε διατυπώσει επίσημα την ανησυχία του για την πνευματική και διανοητική του κατάσταση.

Αυστηρότερους ιατρικούς ελέγχους στους πιλότους ζητούν οι Γάλλοι

Σχεδόν έναν χρόνο μετά την αεροπορική τραγωδία της Germanwings στις γαλλικές Άλπεις η αρχή πολιτικής αεροπορίας της Γαλλίας καλεί στην τελική της έκθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα στην ενίσχυση του ιατρικού και ψυχολογικού ελέγχου των πιλότων, επιβεβαιώνοντας το σενάριο της εσκεμμένης συντριβής του αεροσκάφους από τον συγκυβερνήτη.

Στο αεροπορικό δυστύχημα έχασαν την ζωή τους 150 άνθρωποι τον Μάρτιο του 2015, ενώ είχε εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνονται από τις αεροπορικές εταιρείες.

Η έκθεση του BEA, που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Μπουρζέ, κοντά στο Παρίσι, επιβεβαιώνει οριστικά ότι η συντριβή προκλήθηκε εσκεμμένα από τον Γερμανό συγκυβερνήτη του αεροσκάφους, Αντρέας Λούμπιτς, που υπέφερε από ψυχολογικά προβλήματα.

Το BEA προχωρά σε δύο συστάσεις σχετικά με τον τομέα της ασφάλειας «ώστε να πραγματοποιείται μια τακτική ανάλυση των αδυναμιών της πτήσης, ιδίως των ψυχολογικών ή ψυχιατρικών προβλημάτων».

Η αρχή πολιτικής αεροπορίας της Γαλλίας ζήτησε να υπάρχουν «σαφείς κανονισμοί» που θα επιτρέπουν την άρση του ιατρικού απορρήτου στην περίπτωση ψυχολογικών προβλημάτων ενός κυβερνήτη.

«Σαφέστεροι κανονισμοί πρέπει να εφαρμοστούν ώστε να γνωρίζουμε πότε θα είναι απαραίτητο να άρουμε το ιατρικό απόρρητο» δήλωσε ο Αρνό Ντεζαρντάν, ένας από τους εμπειρογνώμονες που ανέλαβαν τη διερεύνηση των συνθηκών του δυστυχήματος.

Την 24η Μαρτίου του 2015, ο Αντρέας Λούμπιτς, ο συγκυβερνήτης της πτήσης GWI18G από Βαρκελώνη για Ντίσελντορφ της Germanwings, εταιρείας low cost της Lufthansa, είχε εκμεταλλευτεί το γεγονός της προσωρινής απουσίας του κυβερνήτη από το πιλοτήριο για να ρίξει εσκεμμένα το αεροσκάφος μισή ώρα μετά την απογείωση.

Το Airbus, στο οποίο επέβαιναν 144 επιβάτες και 6 μέλη του πληρώματος, συνετρίβη έπειτα από μια καθοδική πορεία 10 λεπτών στο νότιο τμήμα των γαλλικών Άλπεων.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Το αρχιτεκτονικό καλειδοσκόπιο του Ιράν


Γεωμετρικά σχέδια με ηλικία αιώνων - Δείτε τις φωτογραφίες.

Το Ιράν με την πλούσια ιστορία του γοητεύει τους επισκέπτες κι επιφυλάσσει εξαιρετικές εκπλήξεις για εκείνους που έχουν ενδιαφέροντα στο πεδίο της αρχιτεκτονικής.

Θόλοι και καμάρες διακοσμημένες με εκπληκτικά μωσαϊκά είναι «κρυμμένα» μέσα σε αρχιτεκτονικά θαύματα της χώρας, πολλούς χώρους λατρείας αλλά και άλλα κτήρια.

Ο Ιρανός αρχιτέκτονας Mehrdad Rasoulifard ασχολείται με τη φωτογράφιση αυτών των πανέμορφων οροφών και αρχιτεκτονημάτων και οι χιλιάδες followers του στο Instagram δεν χάνουν φωτογραφία του.

Πολλά από τα σχέδια περιλαμβάνουν περίπλοκα γεωμετρικά μοτίβα ηλικίας πολλών αιώνων, που εξακολουθούν να μαγνητίζουν το βλέμμα.
































Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Τι βρέθηκε κάτω από το χρώμα γνωστών πινάκων ζωγραφικής


Οι καλά κρυμμένες εικόνες δημιουργών που τις ήθελαν στην αφάνεια!

Κλασικά έργα τέχνης, αριστουργήματα της ζωγραφικής δηλαδή, συνεχίζουν να αιφνιδιάζουν την ανθρωπότητα, αν και αυτή τη φορά είναι με τα μυστικά που κρύβουν στα έγκατά τους.

Άγνωστες εικόνες και ημιτελείς παραστάσεις έμειναν στο αθέατο για αιώνες και ήταν μια τυπική συνήθως συντήρησή τους που αποκάλυψε τον άλλο κόσμο που κρύβουν κάτω από τα τιμημένα χρώματά τους.

Όταν οι ακτινογραφίες και οι νέες γενικότερα τεχνολογίες αφήνουν δηλαδή την παγκόσμια κοινότητα της τέχνης με το στόμα ανοιχτό…

Ζαν Φρανσουά Μιλέ: «Οι ξυλοκόποι»



Χρησιμοποιώντας υπέρυθρη τεχνολογία μέσα στο εργαστήριο της συντήρησης, μια εικόνα ενός κεφαλιού αποκαλύφθηκε πάνω από τον ώμο του ζωγραφιστού ξυλοκόπου. Οι περαιτέρω έρευνες και η προσεκτικότερη ανάλυση έφερε στο φως όλη την κρυμμένη παράσταση, που δεν ήταν άλλη από το περίφημο σύμβολο της Γαλλίας, το άγαλμα «Δημοκρατία».

Ο βιογράφος του Μιλέ επιβεβαίωσε αργότερα πως ο περίφημος ζωγράφος είχε δημιουργήσει μια αντίστοιχη απεικόνιση για να λάβει μέρος σε έναν κρατικό διαγωνισμό τέχνης. Κι όταν δεν απέσπασε το πρώτο βραβείο στο φεστιβάλ, ζωγράφισε από πάνω τους «Ξυλοκόπους» του, κοινή πρακτική της εποχής για να εξοικονομούν χρήματα οι καλλιτέχνες…

Βίνσεντ βαν Γκογκ: «Το χορτάρι»



Ο κορυφαίος μεταϊμπρεσιονιστής ζωγράφος δημιούργησε άλλο ένα ηλιόλουστο αριστούργημα το 1887 στο Παρίσι. Ολλανδοί και βέλγοι αναλυτές αποκάλυψαν όμως έναν καλά κρυμμένο πίνακα κάτω από τα φανταχτερά χορτάρια του ολλανδού μετρ. Παρά το γεγονός ότι η τελική σύνθεση χαρακτηρίζεται από τα μπλε και τα πράσινα, το κρυμμένο πορτρέτο είναι καμωμένο αποκλειστικά από καφέ και κόκκινο.

Το μυστικό πορτρέτο ήρθε στο φως το 2008 μέσω μιας καινοτόμας τεχνικής χρωματικής χαρτογράφησης που βασίζεται στη λειτουργία φωσφορίζουσας ακτινογραφίας. Το πορτρέτο μιας άγνωστης χωρικής, σήμα-κατατεθέν του βαν Γκογκ, κάτω από το περίφημο χωράφι του αποτελεί άλλο ένα τρανό παράδειγμα της συνήθειας των καλλιτεχνών της εποχής να ανακυκλώνουν τους καμβάδες τους για να γλιτώνουν λεφτά…

Ζορζ Ζερά: «Γυναίκα που πουδράρεται»



Ο περίφημος πίνακας του μεγάλου πουαντιγιστή ζωγράφου δέχτηκε το σεμνότυφο άγγιγμα του ίδιου του καλλιτέχνη, στην προσπάθειά του να περισώσει ό,τι είχε απομείνει από την αξιοπρέπειά του, γι’ αυτό και έσπευσε να καλύψει το αμφιλεγόμενο στην εποχή του έργο. Η νεαρή γυναίκα που εφαρμόζει με γερές δόσεις ματαιοδοξίας μέικ-απ στην επιδερμίδα της ήταν η ερωμένη του Σερά.

Μέσα στο δωμάτιο, ο ζωγράφος φρόντισε να φιλοτεχνήσει την αυτοπροσωπογραφία του ως αντανάκλαση στον καθρέφτη, αν και όπως αποκάλυψε η σύγχρονη ανάλυση, στη συνέχεια κάλυψε το πρόσωπό του με την αντανάκλαση των λουλουδιών. Όταν ολοκλήρωσε ο καλλιτέχνης το έργο του, ζήτησε τη γνώμη ενός φίλου και συναδέλφου νεοϊμπρεσιονιστή για τον πίνακα. Μη γνωρίζοντας το παράνομο ειδύλλιο, ο φίλος του είπε ότι το πορτρέτο έμοιαζε κωμικό εκεί πάνω, κι έτσι μόλις έφυγε ο Σερά έσβησε μια και καλή το πρόσωπό του από τον τοίχο του δωματίου, σώζοντας μια και καλή τα προσχήματα…

Φρανσίσκο Γκόγια: «Πορτρέτο του Δον Ραμόν»



Ένα ημιτελές πορτρέτο ενός άντρα με επίσημη στρατιωτική στολή ανακαλύφθηκε κάτω από το «Πορτρέτο του Δον Ραμόν» του μεγάλου Γκόγια. Οι λεπτομέρειες του προσώπου του δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ, κι έτσι η ταυτότητά του παραμένει άγνωστη, αν και αυτό δεν ανέκοψε τις υποθέσεις για το ποιος είναι ο μυστηριώδης άντρας που αναγκάστηκε να σβήσει ο ισπανός μετρ.

Τα φτιασίδια της στολής ενυπήρχαν μόνο στους υψηλόβαθμους αξιωματούχους ενός ιπποτικού τάγματος που είχε ιδρύσει ο Ιωσήφ Βοναπάρτης, ο οποίος είχε χριστεί βασιλιάς της Ισπανίας από τον αδερφό του, Ναπολέων. Ιστορικά, μόνο ο Ιωσήφ και μια ντουζίνα στρατηγών του φορούσαν τη συγκεκριμένη στολή, κάτι που υποδεικνύει ότι ο άγνωστος άντρας ήταν κάποιος προβεβλημένος αξιωματικός των Βοναπάρτηδων.

Ο Ιωσήφ κυβέρνησε την Ισπανία από το 1808-1813 και μετά την απομάκρυνσή του από τον θρόνο, ο Γκόγια συνέχισε να εργάζεται ως αυλικός ζωγράφος για τον νέο μονάρχη. Φοβούμενος προφανώς για την απεικόνιση αξιωματούχου του παλιού καθεστώτος, ο Γκόγια έσβησε το πορτρέτο του αποκρύπτοντάς το από τον νέο βασιλιά…

Βίνσεντ βαν Γκογκ: «Νεκρή φύση με λουλούδια του αγρού και τριαντάφυλλα»



Η κοινότητα της τέχνης είχε τις αμφιβολίες της από το 1974 αν ήταν ο σπουδαίος βαν Γκογκ ο δημιουργός του εν λόγω πίνακα. Ειδικοί μελετητές του έργου του, αναλύοντας λεπτομέρειες του πίνακα, την όλη σύνθεση, ακόμα και την υπογραφή του ζωγράφου, είχαν καταλήξει ότι μια σειρά από χαρακτηριστικά δεν προσιδίαζαν στην ιδιοσυγκρασιακή τεχνοτροπία του ολλανδού δασκάλου. Κι έτσι ο πίνακας αφαιρέθηκε από τον κατάλογο των έργων του βαν Γκογκ, καθώς η πατρότητά του αμφισβητούνταν σοβαρά.

Κι όμως, όταν η τεχνική της ακτινών Χ αποκάλυψε κάτω από την παράσταση δύο παλαιστές, οι ίδιοι ειδικοί χαρακτήρισαν τάχιστα τον πίνακα «αυθεντικό βαν Γκογκ», κι αυτό γιατί ήταν γνωστό στην ιστορία της τέχνης ότι ο μεταϊμπρεσιονιστής ζωγράφος είχε φιλοτεχνήσει άλλοτε μια αναπαράσταση πάλης. Έπειτα από άλλα δέκα χρόνια ανάλυσης και έρευνας, ο πίνακας ήταν τώρα αδιαμφισβήτητη δημιουργία του βαν Γκογκ, καθώς ο ίδιος ο ζωγράφος ανέφερε σε επιστολή του 1886 ότι είχε ζωγραφίσει έναν μεγάλο καμβά με δύο παλαιστές και φαινόταν μάλιστα ιδιαιτέρως ικανοποιημένος από τον εαυτό του…

Λεονάρντο ντα Βίντσι: «Μόνα Λίζα»



Το μυστηριώδες χαμόγελο της «Τζιοκόντα» την έχει μετατρέψει σε βαρύ πυροβολικό της αναγεννησιακής τέχνης, αν και η πραγματική ταυτότητα της «Μόνα Λίζα» αποτελούσε αντικείμενο ιστορικής έριδας για αιώνες. Οι περισσότεροι έλεγαν ότι ήταν η Λίζα Τζεραρντίνι, σύζυγος του πλούσιου φλωρεντινού εμπόρου Φραντσέσκο ντελ Τζιοκόντο, αν και πρόσφατη ανακάλυψη απειλεί με σφοδρότητα τη μακραίωνη αυτή πεποίθηση.

Κι αυτό γιατί όχι ένα, αλλά δύο πορτρέτα ανακαλύφθηκαν κάτω από τη «Μόνα Λίζα»! Ένα εξ αυτών πιστεύεται ότι είναι η πραγματική Τζιοκόντα. Ο γάλλος αναλυτής Πασκάλ Κοτέ, που ανακάλυψε και ανασυγκρότησε τις κρυμμένες παραστάσεις του καμβά, δήλωσε με νόημα ότι τα αποτελέσματα της μελέτης του θα καταστρέψουν πολλούς μύθους και θα αλλάξουν τον τρόπο που βλέπουμε το ζωγραφικό αριστούργημα του μεγάλου αναγεννησιακού δασκάλου της τέχνης.

«Όταν τελείωσα τον ανασχηματισμό, βρέθηκα μπροστά από το πορτρέτο της Λίζα Τζεραρντίνι και είναι εντελώς διαφορετική από τη σημερινή Μόνα Λίζα. Δεν είναι η ίδια γυναίκα», σχολίασε ο Κοτέ, δηλώνοντας ότι το πραγματικό υποκείμενο πορτρέτο της Τζιοκόντα δεν διαθέτει ούτε το ευθύ βλέμμα ούτε το αδιόρατο χαμόγελο για το οποίο είναι γνωστός ο πίνακας.

Αν και οι ιστορικοί της τέχνης δεν έχουν πειστεί εντελώς, θεωρώντας πως οι κρυμμένες εικόνες ήταν απλώς τμήμα της δημιουργικής διαδικασίας ολοκλήρωσης του έργου, μέχρι να πάρει την τελική του μορφή δηλαδή. Γεγονός είναι πάντως ότι το Λούβρο τηρεί σιγή ιχθύος για τη σπουδαία ανακάλυψη, αρνούμενο να σχολιάσει δημοσίως τη δουλειά του Κοτέ…


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Πώς βγήκε η φράση «άρτζι μπούρτζι και λουλάς»


Οι δύο εκδοχές για την προέλευση της γνωστής έκφρασης.

Τη φράση «άρτζι μπούρτζι και λουλάς» χρησιμοποιείται για μια σειρά πραγμάτων ασύνδετων μεταξύ τους, χωρίς καμία λογική συνοχή.

Δύο εκδοχές δίνει ο Τάκης Νατσούλης για την έκφραση:

Σύμφωνα με την πρώτη, όταν ο Καποδίστριας έγινε κυβερνήτης της Ελλάδας, οι διάφοροι οπλαρχηγοί που δεν είχαν παρατήσει ακόμη τα όπλα τους, πήγαιναν στο Ναύπλιο και ζητούσαν διάφορα προσωπικά ρουσφέτια, κυρίως όμως χρήματα, για να μπορέσουν να κινηθούν.

Ο Καποδίστριας έκανε ό,τι μπορούσε για να ικανοποιήσει τις ανάγκες τους, όμως τα πράγματα ήταν δύσκολα καθώς τα ταμεία ήταν άδεια. Ωστόσο, αν κι ο κυβερνήτης εξηγούσε στους οπλαρχηγούς την κατάσταση, εκείνοι δεν ενδιαφερόντουσαν για την κατάσταση και συνέχιζαν να τον ενοχλούν. Όταν ο Καποδίστριας τους είπε ότι δεν έπρεπε να ελπίζουν σε τίποτε, γιατί δεν υπήρχαν χρήματα, οι οπλαρχηγοί -θερμόαιμοι καθώς ήταν- «άναψαν» και του είπαν: «Αν δεν μας τακτοποιήσεις στα γρήγορα, θα πάρουμε τα 'αρκεβούξιά' μας (όπλα της εποχής) και τον λουλά μας (μέρος του ναργιλέ) και θα τα στήσουμε στο πέρασμα του Αναπλιού (Ναυπλίου). Όποιος πλούσιος θα πέφτει κατά κείθε, θα τον γραπώνουμε και θα του παίρνουμε λύτρα»!

Κατά μία άλλη εκδοχή, ο διδάσκαλος των Αρμενίων, Σέργιος, είχε ιδιαίτερη αδυναμία σε έναν σκύλο, τον Αρτζιβάριο, που τον πρόσεχε και τον αγαπούσε σαν παιδί του. Όταν τον σκύλο τον κατασπάραξαν θηρία, ο Σέργιος έπεσε σε βαριά θλίψη και δεν έβαλε μπουκιά στο στόμα του για μια ολόκληρη εβδομάδα. Με τον καιρό αυτή η εβδομάδα νηστείας επιβλήθηκε σε όλους τους Αρμένιους. Το «Αρτζιβούριο», λοιπόν, κατά τους Αρμένιους είναι η εβδομάδα που συμπίπτει με τη δική μας πρώτη εβδομάδα της Αποκριάς, όταν ανοίγει το Τριώδιο. Σε αυτές τις 7 ημέρες, οι Αρμένιοι κρατούν αυστηρή νηστεία, αντίθετα από τους άλλους Ορθόδοξους που την καταπατούν συχνά με γαστριμαργικές… ακολασίες. Σε αυτήν, λοιπόν, την απόλυτη ελευθερία και την κατάργηση κάθε περιορισμού κατά το «Αρτζιβούριο», οφείλεται η λαϊκή έκφραση «άρτζι μπούρτζι και λουλάς».


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Αυτές είναι οι πέντε πιο «πράσινες» χώρες του κόσμου


Η λίστα καταρτίστηκε βάσει έρευνας του Πανεπιστημίου του Γέιλ.

Κάθε χρόνο ο Δείκτης Περιβαλλοντικής Απόδοσης του Πανεπιστημίου του Γέιλ καταρτίζει λίστα με τις χώρες που έχουν καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά το περιβάλλον και με βάση το πόσο καλά διαχειρίζονται την προστασία της ανθρώπινης υγείας και των ευπαθών οικοσυστημάτων.

Με βάση συγκεκριμένες έρευνες δίνεται σε κάθε χώρα ένα σκορ -με άριστα το 100- βάσει μιας σειράς συγκεκριμένων μετρήσεων. Οι επιμέρους βαθμολογίες για κάθε χώρα δημιουργούν το τελικό σκορ.

Δείτε ποιες είναι οι πέντε πιο «πράσινες» χώρες για το 2016, σύμφωνα με την έρευνα και το δημοσίευμα του Business Insider...

5. Σλοβενία, 88,98



Η Σλοβενία κέρδισε την πέμπτη θέση με σκορ 88,98. Όσον αφορά τη βιοποικιλότητα βρέθηκε στην 8η θέση και στην 15η για τα δάση. Βελτίωση χρειάζεται στην ποιότητα του άερα. Αποτελεί επίσης τον παγκόσμιο ηγέτη της προστασίας των οικοτόπων, καθώς έλαβε άριστα αποτελέσματα για τις προστατευόμενες περιοχές και την προστασία των ειδών.

4. Δανία, 89,21



Η Δανία ήρθε στην τέταρτη θέση, σημειώνοντας 89,21 συνολικό σκορ. Η χώρα κατατάσσεται στο top 20 για τις επιπτώσεις στην υγεία, το νερό και την αποχέτευση, τους υδάτινους πόρους, τη βιοποικιλότητα και τους βιότοπους. Ωστόσο πρέπει να βελτιωθεί αρκετά στον τομέα της αλιείας.

3. Σουηδία, 90,43



Η Σουηδία βρέθηκε στην τρίτη θέση σημειώνοντας σκορ 90,43. Κατατάσσεται πέμπτη στον τομέα της προστασίας της υγείας, δέκατη στο κλίμα και την ενέργεια, και στο top 20 για την ύδρευση και την αποχέτευση, καθώς για τους υδάτινους πόρους. Η Σουηδία είχε σχεδόν άριστα αποτελέσματα όσον αφορά την ποιότητα του πόσιμου νερού και της επεξεργασίας των λυμάτων. Ωστόσο δεν είχε καλές αποδόσεις στον τομέα των δασών.

2. Ισλανδία, 90,51



Τη δεύτερη θέση κατέκτησε η Ισλανδία και όσον αφορά τους τομείς της προστασίας της υγείας, καθώς και τους τομείς κλίματος και ενέργειας ήταν στην τρίτη θέση. Η κορυφαία απόδοση της Ισλανδίας είναι συνάρτηση της γεωλογίας της καθώς περίπου το 25% της ηλεκτρικής ενέργειάς της, παράγεται γεωθερμικά, μεγαλύτερο ποσοστό από οπουδήποτε αλλού στη Γη.

1. Φινλανδία, 90,68



Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Φινλανδία με σκορ 90,68. Επιπλέον, είναι στο top 20 των χωρών όσον αφορά το κλίμα και την ενέργεια, τη βιοποικιλότητα και τους βιότοπους, τους υδάτινους πόρους, καθώς και την ποιότητα του αέρα. Παρά το γεγονός ότι είναι μια χώρα με πολλά δάση δεν τα κατάφερε τόσο καλά στις κατηγορίες της γεωργίας και των δασών.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Τα «κουφάρια» μισοτελειωμένων ξενοδοχείων στην έρημο


Τσιμεντένια μεγαθήρια μέσα στην άμμο - Δείτε τις φωτογραφίες.

Στην καρδιά της αιγυπτιακής ερήμου του Σινά, τσιμεντένια «κουφάρια» ξεπετάγονται μέσα από την άμμο. Sultan’s Palace, Pharoah’s Resort, Coral Beach: αυτά θα ήταν τα πιθανά ονόματα, που θα δίνονταν σε αυτό το σύμπλεγμα των εγκαταλελειμμένων ξενοδοχείων που δυο γερμανοί φωτογράφοι κατέγραψαν. Οι Stefanie Zoche και Sabine Haubitz συμπεριέλαβαν τα παρακάτω καρέ στο προτζεκτ τους «Sinai Hotels» (οι εικόνες καταγράφηκαν πριν από περίπου μια δεκαετία).

Τα έρημα, μισοτελειώμενα κτίσματα, δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ εξαιτίας κακών επενδύσεων, ραφειοκρατικών και νομικών προβλημάτων με κερασάκι τα αυξανόμενα κρούσματα τρομοκρατίας που κρατούν μακριά τους τουρίστες.




























Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Το τρένο που περνά από 55 τούνελ και 196 γέφυρες μέσα στις χιονοσκεπείς Άλπεις


Μια κόκκινη πινελιά στο εκθαμβωτικό βασίλειο του λευκού - Δείτε τις φωτογραφίες.

Στη λευκή πανδαισία των Άλπεων, μια κόκκινη γραμμή προσθέτει μια διαφορετική χρωματική πινελιά. Είναι τα βαγόνια του τρένου Bernina Express που «σπάνε» τη χρωματική ομοιομορφία του εκθαμβωτικού αλπικού τοπίου της Ελβετίας.

Το τρένο φωτογραφήθηκε στη γέφυρα που περνά πάνω από τον ποταμό Landwasser, στην περιοχή Filisur.

Το Bernina Express, που συνδέει την περιοχή Chur στην ανατολική Ελβετία με το Tirano της βόρειας Ιταλίας και θεωρείται η υψηλότερη σιδηροδρομική γραμμή των Άλπεων.

Το υψηλότερο σημείο της είναι στο σταθμό Ospizio Bernina, σε ύψος άνω των 2 χιλιομέτρων από την επιφάνεια της θάλασσας.

Οι Ιταλοί φωτογράφοι Marco Bottigelli και Francesco Vaninetti ταξίδεψαν με το Bernina Express και φωτογράφισαν τόσο το ίδιο όσο και την εκπληκτική θέα.

«Δεν έχω δει ποτέ ξανά τέτοια θέα όπως από αυτό το τρένο, το ταξίδι του είναι θεαματικό», λέει ο Marco, προσθέτοντας πως το αγαπημένο τους σημείο ήταν αυτό το πέρασμα πάνω από τον ποταμό Landwasser. «Το τρένο βγαίνει από το τούνελ και περνά κατευθείαν σε τοξωτή γέφυρα σε ύψος 65 μέτρων. Το λαμπερό κόκκινο χρώμα του τρένου ξεχωρίζει ανάμεσα στο ολόλευκο χιόνι και το μπλε του ουρανού».

Ο Marco και ο Francesco αφιέρωσαν μία ημέρα ταξιδεύοντας με το τρένο αυτό που περνά από 55 τούνελ και διασχίζει 196 γέφυρες.

«Την προηγούμενη ημέρα είχε χιονίσει πολύ, ήταν ένα θαυμάσιο χειμωνιάτικο τοπίο, σαν να είμαστε μέσα σε παραμύθι».

Η γραμμή Bernina κατασκευάστηκε μεταξύ 1908 και 1910 και λειτούργησε ανεξάρτητα μέχρι τη δεκαετία του ’40, οπότε αγοράστηκε από την ελβετική Rhaetian Railway.

«Ήμαστε πολύ τυχεροί που φωτογραφίσαμε εκείνη την ημέρα με φόντο το χιονισμένο τοπίο καθώς αυτό γίνεται ολοένα και πιο σπάνιο χρόνο με το χρόνο. Οι ντόπιοι πιστεύουν πως οφείλεται στην υπερθέρμανση του πλανήτη. Ελπίζω οι φωτογραφίες αυτές να αφυπνίσουν και να αναληφθεί δράση για να προστατευτεί η ομορφιά του πλανήτη μας», κατέληξε.


























Πηγή: http://www.newsbeast.gr