Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Ανατριχιαστικοί πίνακες διάσημων ζωγράφων


Από τον Caravaggio στον Warhol η υψηλή τέχνη αποδεικνύεται πλούσια σε... τρόμο.

«Τέχνη δεν είναι αυτό που βλέπεις. Είναι αυτό που κάνεις τους άλλους να δουν» είχε πει ο γλύπτης, Εντγκάρ Ντεγκά, σε μια προσπάθεια να αποσαφηνίσει το δύσκολο έργο ενός καλλιτέχνη. Κι αν πολλοί είναι εκείνοι που στο άκουσμα της λέξης «πίνακας ζωγραφικής» έχουν στο μυαλό τους μαγευτικά τοπία η εντυπωσιακά πορτραίτα, καλό είναι να παρατηρήσουν τους παρακάτω πίνακες ώστε να διαπιστώσουν πως η τέχνη μπορεί να είναι, και πολλές φορές έχει αποδειχθεί, αμφισβητήσιμη ως προς τα θέματα που απεικονίζει ή τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζει τις ιδέες του εκάστοτε εκφραστή της.

Δεν είναι λίγες οι φορές άλλωστε που διάσημοι καλλιτέχνες έχουν δημιουργήσει έργα τόσο «ανησυχητικά», ώστε να περνούν τη λεπτή διαχωριστική γραμμή, καταλήγοντας σε ένα αποτέλεσμα τρομακτικό. Βέβαια ακόμα κι αν οι εν λόγω πίνακες δεν επιθυμείτε να κρέμονται στον τοίχο σας, σίγουρα αξίζει να εξεταστούν...

Saturn Devouring His Son Peter: Paul Rubens



Σύμφωνα με τον ελληνικό μύθο, τα παιδιά του Κρόνου θα τον ξεπερνούσαν κι έτσι εκείνος αποφάσισε να τα σκοτώσει, όταν ήταν νεογέννητα για να επιτρέψει στην προφητεία να εκπληρωθεί. Ο Rubens ζωγράφισε αυτή τη φρίκη. Ο Κρόνος εμφανίζεται ως στυγνός εγκληματίας που καταβροχθίζει το ίδιο του το παιδί. Ξεκινά μάλιστα ξεσκίζοντας το τρυφερό του στήθος. Ο Rubens καταφέρνει να αποδώσει τον κανιβαλισμό με τον πιο περιγραφικό τρόπο.

The Flaying of Marsyas: Titian



Στον πίνακα αυτό παρουσιάζεται ο σάτυρος Marsyas να δέχεται την τιμωρία του επειδή έχασε μια συναυλία του Απόλλωνα. Τον κρέμασαν ανάποδα και τον βασάνιζαν, ενώ κάποιος μαζεύει το αίμα και κάποιος άλλος συνοδεύει με το βιολί. Ο Τιτσιάνο μάλιστα τοποθέτησε και τον ίδιο του τον εαυτό στον πίνακα, στη δεξιά άκρη, να κοιτά με λύπη το συμβάν.

Electric Chair: Andy Warhol



Η σιωπή είναι κυρίαρχη στο έργο του Warhol η οποία περιγράφει το μέλλον οποιουδήποτε καθίσει στην ηλεκτρική καρέκλα. Το νεκρό σώμα έχει μεταφερθεί από το δωμάτιο και το σκοτάδι μαρτυρά την έλλειψη ζωής. Ο ίδιος ο Warhol είχε αναφέρει πως οτιδήποτε κάνει, έχει σχέση με τον θάνατο κι αυτό είναι εμφανές σε αρκετά έργα του

Medusa: Caravaggio



Η Μέδουσα ήταν μια από τις τρεις γοργόνες, τερατόμορφο πλάσμα με τα φίδια για μαλλιά, που μπορούσε να μεταμορφώσει σε πέτρα οτιδήποτε κοίταζε. Ήταν ανίκητη, μέχρι που ο Περσέας με τα τεχνάσματά του κατάφερε να τη σκοτώσει χρησιμοποιώντας έναν καθρέφτη και μετά δώρισε το κεφάλι της στην Αθηνά. Ο πίνακας του Caravaggio παίρνει τη μορφή ασπίδας και η Μέδουσα παρουσιάζεται στιγμιαία ζωντανή και τρομαγμένη.

The Drowning Dog: Francisco Goya



Το συγκεκριμένο έργο του Goya είναι ένα από τα λεγόμενα «μαύρα έργα ζωγραφικής», που σχεδιάστηκε απευθείας στους τοίχους του σπιτιού του έξω από τη Μαδρίτη, λίγο καιρό αφότου μια ασθένεια τον οδήγησε στην απώλεια της ακοής του. Το πιο διαχρονικό από τα εφιαλτικά του οράματα παρουσιάζει το κεφάλι ενός σκύλου να βασανίζεται να κρατηθεί έξω από το νερό.

The Nightmare: Henry Fuseli, 1781



Πρόκειται για τον χειρότερο εφιάλτη της τέχνης και μακράν τον πιο διάσημο, ένα αρχέτυπο που υπερτερεί εκείνου του Freud. Η κοιμωμένη με την αγνή σχεδόν παρθενική τουαλέτα κείτεται στο κρεβάτι σαν θυσιασμένη, με τον λαιμό της τεντωμένο και γυμνό σαν να έτοιμος να δεχτεί τη λεπίδα. Στο στομάχι της κάθεται η τρομακτική φιγούρα – ακόμα και η σκιά του που σχηματίζεται στην κουρτίνα από πίσω του - ενός καλικάντζαρου. Ακόμα κι εκείνοι που δεν αντιλαμβάνονται τους υπαινιγμούς του βιασμού της κτηνοβασίας της ηδονοβλεψίας και του φόνου, μπορούν να νιώσουν την δύναμη της μεταφοράς του ζωγράφου: Ο εφιάλτης σαν νυχτερινός βιασμός. Ο εφιάλτης του Fuseli ήταν γραφτό να προκαλεί εφιάλτες...

Severed Heads: Théodore Géricault, 1818



Μια στενή σχέση, όπως αυτή των δύο κεφαλιών σε ένα κρεβάτι, χτίζεται από τον καλλιτέχνη σε μια εικόνα που συνδυάζει στοιχεία τραγικότητας και παρωδίας. Εκείνη μοιάζει μόλις αποκοιμισμένη στο μαξιλάρι της ενώ εκείνος σαν να ροχαλίζει δυνατά. Αν παρατηρήσει όμως κανείς το πρόσωπο του βλέπει τα διάπλατα ανοιχτά μάτια του να γεμίζουν με τον τρόμο του θανάτου. Αυτές οι δύο ψυχές, αυτά τα δύο κεφάλια, αυτά τα δύο αντικείμενα, μοιάζουν με λείψανα εκτέλεσης. Ο Géricault τους τοποθετεί σε αυτή τη συγκλονιστική μετάβαση στο αριστούργημά του, «The Raft of the Medus»


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Αθλήτριες και διάσημες κυρίες όπως τις γέννησαν οι μαμάδες τους


Ωδή στο γυμνό γυναικείο σώμα.

Ένα «μπουκέτο» από κορυφαίες αθλήτριες και διάσημες κυρίες της show biz, άνοιξαν το στόμα τους και μίλησαν για τις ανασφάλειές τους αναφορικά με το σώμα τους. Γυναίκες όπως οι αθλήτριες Sophie Hitchon (σφύρα) και Samantha Murray (τέννις), το μοντέλο Chrissy Teigen και η ριάλιτι περσόνα Lucy Mecklenburgh, ποζάρουν γυμνές για λογαριασμό του τελευταίου τεύχους του περιοδικού Women's Health. Ανάμεσα στις γυναίκες που αποτελούν έμπνευση, μιλούν για το λόγο που είναι περήφανες για το σώμα τους, όχι μόνο για την ομορφιά του, αλλά και για τη δύναμη και τις ατέλειές του.

«Αγαπώ τους μεγάλους μηρούς μου. Δεν θα μπορούσα να σηκώσω τη σφύρα χωρίς αυτούς. Βάζω αίμα, δάκρυα και ιδρώτα για να τους ‘χτίσω’», λέει χαρακτηριστικά η Sophie Hitchon.«Έχω ένα συγκεκριμένο σχήμα σώματος-αλλά αποδέχομαι τους μεγάλους ώμους μου, που είναι τα εργαλεία του αθλήματός μου», σημειώνει η επίσης αθλήτρια, Fran Halsall.




















Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Οι ηρωίδες του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου


Top Gun γένους θηλυκού.

Ο όρος «ήρωας πολέμου» δεν φέρνει στο νου εικόνες από κορίτσια και γυναίκες ντυμένες στο χακί… Αλλά οι κυρίες του γυναικείου τμήματος της ειδικής επιχειρησιακής μονάδας British Air Transport Auxiliary (ATA), που ιδρύθηκε από την πολεμική αεροπορία της Βρετανίας κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, άλλαξαν την εικόνα ενός ήρωα πολέμου. Η ATA άνοιξε φτερά το 1938 και απασχολούσε κυρίως νυν και πρώην πιλότους της πολεμικής αεροπορίας, ο κύριος όγκος εργασίας των οποίων ήταν να μεταφέρουν μαχητικά αεροσκάφη από τα εργοστάσια της RAF (Royal Air Force), στη πρώτη γραμμή του πολέμου.

Παρακάτω δείτε μερικά κορίτσια της ATA, οι οποίες προσέφεραν τις πολύτιμες υπηρεσίες τους στον πόλεμο. Μια από αυτές, ήταν και η Amy Johnson, η πρώτη γυναίκα που πέταξε μόνη της από την Βρετανία στην Αυστραλία καταρρίπτοντας πολλά ρεκόρ, ένα από αυτά ήταν της ταχύτερης πτήσης από τη Βρετανία στη Μόσχα και από τη Βρετανία στην Ιαπωνία, κατά τη διάρκεια του 1930.






























Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Μάρδας: Έλεγχοι για παραβιάσεις των capital controls από τραπεζικούς


Παραδέχθηκε ότι υπήρξαν σχετικές παραβιάσεις εκ μέρους επιχειρηματιών.

Σε ελέγχους, για τυχόν παραβιάσεις των capital controls από στελέχη τραπεζών προχωρούν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί εποπτείας των Τραπεζών, όπως δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Δημήτρης Μάρδας.

Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή των ΑΝΕΛ Δημήτρη Καμμένου, ο κ. Μάρδας προειδοποίησε ότι αν διαπιστωθεί ότι στελέχη τραπεζών έχουν προχωρήσει σε τέτοιες πράξεις θα εφαρμοστούν οι ισχύουσες διατάξεις περί διαθεσιμότητας.

Ο κ. Μάρδας παραδέχθηκε, ακόμα, ότι υπήρξαν ανάλογες παραβιάσεις και παραβάσεις εκ μέρους επιχειρηματιών που προσπάθησαν να υπερβούν το επιτρεπόμενο ποσό.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Ιδιωτικά κανάλια: Να υπάρξει πραγματικός διάλογος με την κυβέρνηση


«Τα μέλη της ΕΙΤΗΣΕΕ έχουν καταβάλει όλες τις νόμιμες υποχρεώσεις τους».

Τις θέσεις τους αναφορικά με το σχέδιο νόμου για τη λειτουργία των τηλεοπτικών καναλιών, τον οποίο έθεσε η κυβέρνηση σε δημόσια διαβούλευση, παρουσίασαν σήμερα τα μέλη της Ένωσης Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ), ζητώντας να ξεκινήσει πραγματικός διάλογος ανάμεσα στην κυβέρνηση και τους εμπλεκόμενους φορείς.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος του ΔΣ της ΕΙΤΗΣΕΕ Πάνος Κυριακόπουλος σημείωσε πως «οι τηλεοπτικοί σταθμοί επιθυμούν πρώτοι και άμεσα ρύθμιση του τηλεοπτικού τοπίου» ωστόσο όμως, επισήμανε πως πριν από τη σύνταξη του νομοσχεδίου «δεν υπήρξε κανένας διάλογος με τον κλάδο, προκειμένου να υπάρξει ένα σχέδιο που λαμβάνει υπόψη όλες τις παραμέτρους».

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΙΤΗΣΕΕ, η πρόταση που έχει κατατεθεί από την κυβέρνηση «περιέχει πολλές αοριστίες και κινδυνεύει να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από ό,τι επιδιώκεται να λύσει». Και προσέθεσε πως «το πέρασμα στην ψηφιακή εποχή έχει ήδη γίνει με όρους που προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία, και δεν έχει καμία σχέση με το άτακτο πλαίσιο που λειτουργούσε η αναλογική τηλεόραση τα προηγούμενα χρόνια. Μάλιστα, για πρώτη φορά λειτουργεί το τηλεοπτικό τοπίο σε ένα εύρυθμο πλαίσιο. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν διατυπώσει διαχρονικά τις προτάσεις τους, για να μπορέσουν να λειτουργήσουν υγιώς και με ασφάλεια, ώστε οι επιχειρήσεις τους να είναι βιώσιμες. Είναι απολύτως αναγκαία η σωστή λειτουργία, όμως το πλαίσιο πρέπει να ρυθμιστεί μέσα από ορθολογικό σχεδιασμό».

Τέλος χαρακτήρισε «αστεία» την άποψη ότι οι τηλεοπτικοί σταθμοί δεν έχουν δώσει ούτε ένα ευρώ στο κράτος παραθέτοντας σειρά από οικονομικά στοιχεία για τις πληρωμές που έχουν κάνει σε φόρους, ασφαλιστικά ταμεία κ.λπ. «Έχουν αποδοθεί όλοι οι φόροι και όλα τα τέλη που προβλέπονται από τη νομοθεσία» είπε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του ΔΣ Στρατής Λιαρέλλης ανέφερε πως το παρόν σχέδιο νόμου περιλαμβάνει «αρκετές αοριστίες και πολλά προβληματικά σημεία, που κατά τη δική μας γνώμη δεν ρυθμίζουν το τηλεοπτικό τοπίο, αλλά δημιουργούν περισσότερα προβλήματα».

«Τα επιχειρήματα που έχουν επικρατήσει στον δημόσιο διάλογο δεν ισχύουν», προσέθεσε, «επειδή το θεσμικό πλαίσιο που εφαρμόζεται πια εξαιτίας του ψηφιακού φάσματος, είναι ρυθμισμένο, στη βάση όσων η ίδια η Πολιτεία έχει θέσει, εξαιτίας και των σχετικών ευρωπαϊκών υποχρεώσεων. Το παρόν περιβάλλον λειτουργίας και αδειοδότησης του Παρόχου Δικτύου, όπως έχει διαμορφωθεί, αποτελεί το πρώτο και πολύ σημαντικό βήμα εξορθολογισμού του τηλεοπτικού τοπίου στην Ελλάδα και σύγκλισης στα ευρωπαϊκά πρότυπα». Και κατέληξε λέγοντας πως πρέπει να υπάρξει ένα πλαίσιο λειτουργίας που θα ρυθμίζει οριστικά όλα τα ανοιχτά ζητήματα, όπως για παράδειγμα τις άδειες περιεχομένου.

Το επόμενο διάστημα, τα μέλη της ΕΙΤΗΣΕΕ αναλαμβάνουν σειρά πρωτοβουλιών, προκειμένου να ενημερώσουν τους αρμόδιους φορείς και αρχές για τις θέσεις και τις προτάσεις τους. Στόχος να ξεκινήσει «ένας γόνιμος κι ωφέλιμος διάλογος, ώστε να υπάρξει στη συνέχεια ένα ουσιαστικό σχέδιο για τη νομοθετική ρύθμιση του τηλεοπτικού κλάδου που θα βελτιώσει το πλαίσιο λειτουργίας των τηλεοπτικών σταθμών διασφαλίζοντας την ελευθερία και την πολυφωνία», κατέληξαν τα μέλη του ΔΣ ΕΙΤΗΣΕΕ.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Διεθνής κατακραυγή για τη δολοφονία του πιο διάσημου λιονταριού


Παγκόσμια κατακραυγή έχει ξεσπάσει για την εκτέλεση του πιο διάσημου λιονταριού της Ζιμπάμπουε, του 13χρονου Σέσιλ.



Ο Σέσιλ, ο οποίος είχε γίνει διάσημος για τις μαύρες λεπτομέρειες της χαίτης του, ζούσε στο Εθνικό Πάρκο της Ζιμπάμπουε , όπου το κυνήγι απαγορεύεται και αποτελούσε πόλο έλξης για τους επισκέπτες της περιοχής.



Ο Ουόλτερ Τζέιμς Πάλμερ, ένας οδοντίατρος από τη Μινεσότα, επισκέφθηκε την Ζιμπάμπουε τον Ιούλιο, με τη βοήθεια δύο κυνηγών της περιοχής κατάφερε να παρασύρει τον Σεσίλ εκτός του πάρκου και τον χτύπησε με τόξο.
Το βέλος τραυμάτισε το λιοντάρι και ο Πάλμερ το παρακολουθούσε επί 40 ώρες, οπότε το πυροβόλησε. Οι τρεις άνδρες έγδαραν το λιοντάρι και του έκοψαν το κεφάλι. Στη συνέχεια ο οδοντίατρος φωτογραφήθηκε με το κουφάρι του. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Πάλμερ πλήρωσε συνολικά 50.000 δολάρια.

Το λιοντάρι έφερε μηχανισμό GPS, στο πλαίσιο ενός προγράμματος του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Φαίνεται ότι οι κυνηγοί κατάλαβαν πολύ αργά για τον μηχανισμό και προσπάθησαν να τον καταστρέψουν, χωρίς αποτέλεσμα.

Οι αντιδράσεις για τη αποτρόπαια πράξη του, ξεπερνούν κάθε προηγούμενο, με τον κόσμο να συγκεντρώνεται έξω από την βίλα του και να διαμαρτύρεται με κάθε τρόπο.



Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλημμυρίσει με μηνύματα για απόδοση δικαιοσύνης για τον Σεσίλ. Χρήστες του Διαδικτύου ανάρτησαν χιλιάδες αρνητικά σχόλια στην ιστοσελίδα του οδοντιατρείου του Πάλμερ, ενώ το ίδιο συνέβη και με τη σελίδα του ιατρείου στο Facebook, η οποία τελικά έκλεισε.



Μία αίτηση με τίτλο «Δικαιοσύνη για τον Σέσιλ» που ζητά από τον πρόεδρο της Ζιμπάμπουε Ρόμπερντ Μουγκάμπε να σταματήσει να δίνει κυνηγητικές άδειες, έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 300.000 υπογραφές.

Ο ίδιος ο Πάλμερ ισχυρίζεται ότι δεν γνώριζε πως ο Σέσιλ υπήρξε το αγαπημένο λιοντάρι της Ζιμπάμπουε και ότι «μετανιώνει» για την πράξη του. Σημειώνει, επίσης, ότι θεωρούσε πως είχαν ακολουθηθεί οι νόμιμες διαδικασίες.

Την ίδια στιγμή, στη Ζιμπάμπουε, οι δύο συνεργάτες του συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στη Δικαιοσύνη.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Σάλος στη Γερμανία: 92χρονη "νεκρή" ξύπνησε στο γραφείο κηδειών


Τον γύρο της Γερμανίας και όχι μόνο, έκανε η είδηση ότι μία 92χρονη γυναίκα η οποία θεωρήθηκε νεκρή, ξύπνησε με ουρλιαχτά μέσα στο γραφείο κηδειών...

Το περιστατικό που συνέβη τον περασμένο Μάρτιο ήρθε στο φως έπειτα από καταγγελία ότι ένας 53χρονος γιατρός «πέθανε» με το έτσι θέλω μία 92χρονη ασθενή.

Ο γιατρός αφού εξέτασε την ηλικιωμένη και μη βρίσκοντάς της σφυγμό έκρινε ότι είναι νεκρή. Η άτυχη γυναίκα οδηγήθηκε στο γραφείο κηδειών όταν ξαφνικά από το ψυγείο ακούστηκαν ουρλιαχτά.

Τελικά, η ηλικιωμένη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και έπειτα από δύο μέρες πέθανε από καρδιακή νόσο.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Ένα δόντι ηλικίας 560.000 ετών


Γάλλοι νεαροί εθελοντές αρχαιολόγοι ανακάλυψαν την περασμένη εβδομάδα στο Τοταβέλ, στη νοτιοδυτική Γαλλία, ένα δόντι που ανήκει σε έναν ενήλικα ο οποίος ζούσε πριν από 560.000 χρόνια, κάτι που αποτελεί μία "μεγάλη ανακάλυψη", σύμφωνα με ερευνητές.



"Ένα μεγάλο δόντι ενηλίκου –ένας κοπτήρας που ανήκει σε άνδρα ή σε γυναίκα, δεν μπορεί να πει κανείς– βρέθηκε κατά τις ανασκαφές σε ένα επίπεδο εδάφους που ξέρουμε ότι χρονολογείται μεταξύ 580.000 και 550.000 ετών, γιατί χρησιμοποιήθηκαν πολλές διαφορετικές μέθοδοι χρονολόγησης", δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο η παλαιοανθρωπολόγος Αμελί Βιαγέ, 39 ετών.

"Είχε ήδη ανακαλυφθεί, πέρυσι τον Ιούνιο, ένα δόντι στο ίδιο τετράγωνο που χρονολογείται στα 560.000 έτη", υπενθυμίζει ο Τονί Σεβαλιέ, ένας άλλος παλαιοανθρωπολόγος του Κέντρου ερευνών του Τοταβέλ.

Όμως η ανακάλυψη αυτή, που τότε είχε περάσει απαρατήρητη, δεν αφαιρεί τίποτα από την ανακάλυψη της περασμένης εβδομάδας, που έρχεται αντίθετα να την ενισχύσει.

"Είναι μία μεγάλη ανακάλυψη γιατί υπάρχουν πολύ λίγα ανθρώπινα απολιθώματα εκείνης της περιόδου στην Ευρώπη".

"Είναι ένα κομμάτι του παζλ που μας έλειπε προκειμένου να συμβάλουμε στο να δοθεί απάντηση στην κρίσιμη ερώτηση: ο άνθρωπος του Νεάντερταλ, των 120.000 χρόνων, προέρχεται από μία μοναδική γραμμή;" πρόσθεσε η παλαιοανθρωπολόγος η οποία εργάζεται στο κέντρο ερευνών του Τοταβέλ και στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Παρισιού.

Η τοποθεσία Τοταβέλ, ένα χωριό κοντά στο Περπινιάν, είναι ένα από τα πιο σημαντικά "κοιτάσματα" της προϊστορίας του κόσμου.

Σε αυτή την τοποθεσία –στην οποία διενεργούν ανασκαφές εδώ και 50 χρόνια χιλιάδες εθελοντές από ολόκληρο τον κόσμο– έχουν ανακαλυφθεί ήδη περισσότερα από 140 υπολείμματα του σκελετού του "άνδρα του Τοταβέλ", ενός ανθρώπου πριν από τον Νεάντερταλ που ζούσε πριν από 450.000 χρόνια.

Το μεσημέρι της Πέμπτης (24 Ιουλίου), το ανθρώπινο δόντι ανακαλύφθηκε από δύο νεαρούς Γάλλους εθελοντές, την Καμίγ, 16 ετών, και τον Βαλεντίν, περίπου 20 ετών, που εργάζονται με το πινέλο πάνω σε ένα τετράγωνο ανασκαφών, δήλωσε η Βιαγέ.

Η φετινή και η περσινή ανακάλυψη είναι "εξαιρετικά σημαντικά στοιχεία γιατί πλησιάζουμε στην καταγωγή του είδους", δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Τονί Σεβαλιέ. Θα "συμβάλουν να ξεκαθαρίσει λίγο η συζήτηση" που μαίνεται αυτή την εποχή για τον Homo Heidelbergensis, τον πρόγονο του Νεάντερταλ, εξηγεί.

"Ο Homo Heidelbergensis είναι μόνο Ευρωπαίος ή είναι επίσης Αφρικανός; Είναι μία πολύ σημαντική συζήτηση", προσθέτει.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Η χειρότερη όλων των εποχών


Μόνο μηδενικά εισέπραξε η Μάντισον Κίνει από τους κριτές και αυτό δεν ήταν καθόλου άδικο, αφού η κατάδυσή της ήταν με διαφορά η χειρότερη που έχει υπάρξει ποτέ. Δείτε το βίντεο.

Η χειρότερη όλων των εποχών (video)

Ένα μπλακ-άουτ κατάστρεψε την προσπάθεια της Μάντισον Κίνει για οτιδήποτε καλό στο παγκόσμιο πρωτάθλημα υγρού στίβου που πραγματοποιείται στο Καζάν.

Η αθλήτρια από την Αυστραλία ταλαντεύτηκε στο βατήρα, αλλά ποτέ δεν έκανε την προσπάθεια που είχε σχεδιάσει. Απλά… προσθαλασσώθηκε, εισπράττοντας η καημένη μόνο μηδενικά από τους κριτές…




Πηγή: http://www.sport-fm.gr

Πώς δροσίζονται στη Νέα Υόρκη όταν έχει καύσωνα


Το υπέροχο παράνομο έθιμο.

Αν και δεν είναι και τόσο... νόμιμο, για πολλούς κατοίκους της Νέας Υόρκης ο καύσωνας «παλεύεται» μόνο με τους πυροσβεστικούς κρουνούς. Εικόνες με παιδιά να χορεύουν γύρω από έναν τέτοιο κρουνό, καθώς δέχονται ως δώρο το νερό που πέφτει πάνω τους με μεγάλη πίεση, είναι σίγουρα κάτι παραπάνω από χαρακτηριστικές.

Ο φωτογράφος Ruben Natal-San Miguel, κατέγραψε τέτοιες εικόνες στη γειτονιά του στο Χάρλεμ, το 2003 και έκτοτε συνεχίζει το ευχάριστο αυτό έργο του που είναι γεμάτο… υγρασία.


















Πηγή: http://www.newsbeast.gr