Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Η ιστορία μιας επέμβασης «αλλαγής φύλου» το 18ο αιώνα


Μια τυχαία ανακάλυψη «αποκάλυψε» τη σπάνια ιατρική καταγραφή.

Μια μέρα του 1779, ένα ζευγάρι από το Λονδίνο που αναζητούσε θεραπεία για την 7χρονη κόρη του, εμφανίστηκε στο ιατρείο για την ανακούφιση των φτωχών παιδιών που υπήρχε στην περιοχή Σόχο (Soho Square Dispensary for the Relief of the Infant Poor) της αγγλικής πρωτεύουσας.

Ο πρώτος γιατρός που είδε το παιδί σκέφτηκε ότι ίσως είχε κήλη.

Ο δεύτερος είχε διαφορετική άποψη, γράφει η Alice Robb στο newrepublic.com.

«Δε χρειάζεται να κουράσω τους αναγνώστες, με πολλές λεπτομέρειες για την έκπληξη που ένιωσαν οι γονείς του παιδιού, όταν τους είπα για πρώτη φορά, ότι το παιδί τους δεν ήταν κορίτσι –όπως υπέθεταν- αλλά αγόρι» έγραψε τότε ο δεύτερος γιατρός.

Το περιστατικό αυτό ανακαλύφθηκε πρόσφατα στα αρχεία του πανεπιστημίου του Κάνσας και δημοσιεύτηκε σε τεύχος του περιοδικού Sexualities.

Στις αρχές του 2000, η Carol Warren –τότε καθηγήτρια Κοινωνιολογίας στο πανεπιστήμιο του Κάνσας- ερευνούσε την ιστορία του ηλεκτρισμού στα σπάνια βιβλία που υπάρχουν στη βιβλιοθήκη του κολεγίου, όταν παρατήρησε ένα παλιό φυλλάδιο με έναν πολύ «πιασάρικο» τίτλο: «Η περίπτωση ενός αγοριού, που λανθασμένα πίστευαν ότι είναι κορίτσι: με τρεις ανατομικές απόψεις των τμημάτων, πριν και μετά από την επέμβαση και θεραπεία». Το υπέγραφε ένας χειρούργος με το όνομα Thomas Brand.



Σύμφωνα με την έκθεση του γιατρού Brand, η οποία δημοσιεύτηκε το 1787, ο ίδιος είχε παρατηρήσει μια «ανωμαλία» στα «εξωτερικά μέρη του ασθενούς».

Μετά από περαιτέρω εξέταση, κατέληξε στο συμπέρασμα πως «η περιοχή του σώματος του παιδιού που είχε την εμφάνιση χειλιών αιδοίου ήταν στην πραγματικότητα όσχεο» και πρότεινε να γίνει «επέμβαση για να απελευθερωθεί το πέος από τον εγκλεισμό του».

Ο ίδιος έκανε κάποιες «αλλαγές» επιτρέποντας στο παιδί –το όνομα του οποίου παραμένει άγνωστο- να «ουρεί σε όρθια στάση, να φορά παντελόνια και να απολαμβάνει τα προνόμια του να είσαι άντρας».

Για την καθηγήτρια Ιστορίας της Ιατρικής στο Johns Hopkins, Mary Fissell, ο γιατρός –ο οποίος ασκούσε το λειτούργημά του στο βασιλικό νοσοκομείο του Γκρίνουιτς- «δεν ήταν κομπογιαννίτης».

Το φυλλάδιο ήταν όλο κι όλο οκτώ σελίδες και περιείχε τρεις εικονογραφήσεις της ανατομίας του παιδιού.

Ίσως να πρόκειται για μία από τις πρώτες καταγραφές επέμβασης «αλλαγής» φύλου.

«Η πρώτη περίπτωση που βρήκα στις ΗΠΑ ήταν από τη δεκαετία του 1840 και είχε γίνει στόχος αυστηρών κριτικών από τους συναδέλφους γιατρούς της εποχής» σχολίασε η συγγραφέας του βιβλίου «Bodies in Doubt: An American History of Intersex» και καθηγήτρια Σπουδών της Γυναίκας και των Φύλων στο πανεπιστήμιο του Όρεγκον, Elizabeth Reis.

Για το γιατρό Brand η επέμβαση δεν ήταν «αλλαγή φύλου», αλλά ένας τρόπος για να «επιστρέψει» το παιδί στο «αρμόζον του φύλο».

Ο Brand φαίνεται πως πίστευε ότι είναι δυνατόν να υπάρχουν μόνο δύο διακριτά φύλα. Αρνούνταν την ύπαρξη ερμαφρόδιτων, παρότι η ιδέα δεν του ήταν άγνωστη: «Ο όρος ερμαφρόδιτος γίνεται κατανοητός ως ένα ζώο, που έχει τόσο τα αρσενικά όσο και τα θηλυκά όργανα εξίσου ανεπτυγμένα. Όμως δεν υπάρχει λόγος να πιστεύει κανείς, ότι κάτι παρόμοιο μπορεί να ισχύει και στον άνθρωπο» έγραφε τότε.

Η στάση του γιατρού απέναντι στο σεξ και τα φύλα ήταν συμβατή με την κυρίαρχη άποψη της εποχής του: σύμφωνα με τους «κανόνες» του 18ου αιώνα, το σεξουαλικό φύλο ήταν ένα ιατρικό γεγονός, που δεν είχε καμία σχέση με την επιλογή ή την προσωπική έκφραση.

«Το φύλο δε θεωρούνταν ως μια μορφή ταυτότητας» εξήγησε η Warren. «Θεωρούνταν ως ένα μέρος του σώματος». Η άποψη ότι ένας άνθρωπος μπορούσε να είναι τρανσέξουαλ δεν ήταν κάτι που θα μπορούσε να «χωρέσει» στην κοινή αντίληψη του ανθρώπου, παρά μόνο δύο αιώνες αργότερα.

«Σίγουρα ήταν κάτι ασυνήθιστο για την εποχή» λέει η Fissell. Όχι όμως απαραίτητα αβάσιμο: «Στα τέλη του 18ου αιώνα, οι άνθρωποι έκαναν λίγο πιο “περιπετειώδεις” επεμβάσεις».

Τα νοσοκομεία στην Αγγλία επεκτείνονταν και δημιουργούνταν καινούρια. Οι επεμβάσεις γίνονταν ολοένα και πιο ασφαλείς και οι κανόνες υγιεινής βελτιώνονταν. Οι χειρούργοι αποκτούσαν μεγαλύτερη εμπειρία και γίνονταν πιο πειραματικοί, καθώς μάθαιναν να θεραπεύουν διάφορους τραυματισμούς από τους νέους τύπους όπλων.

Η χειρουργική επέμβαση που περιγράφει ο Brand ταιριάζει απόλυτα με τα ιστορικά αρχεία για τις πρακτικές της εποχής.

«Δεν εισβάλλει σε καμιά μεγάλη κοιλότητα του σώματος. Δεν ανοίγει την κοιλιά ή το στήθος. Οι άνθρωποι δε θα μπορούσαν να επιβιώσουν εκείνη την εποχή από κάτι τέτοιο. Παρά την ταχεία πρόοδο, οι χειρουργοί ήταν περιορισμένοι από την έλλειψη αποτελεσματικών αναισθησιών, ενώ χωρίς αντιβιοτικά αποθαρρύνονταν από την πιθανότητα, ότι οποιαδήποτε μόλυνση θα μπορούσε να αποβεί μοιραία».

Ορισμένοι μελετητές σχολιάζουν το χαρακτηρισμό της επέμβασης από τη Warren ως «αλλαγή φύλου». Από «τεχνικής απόψεως» πρόκειται μάλλον για υπερβολή και, στην ιστορία της σκέψης της Δύσης γύρω από τα φύλα και τη σεξουαλικότητα, σίγουρα «εκτός τόπου και χρόνου».

«Είναι κάπως αναχρονιστικό το να την αποκαλούμε ως τέτοια» ισχυρίζεται η Fissell. «Δεν ήταν αυτό που πίστευε ότι έκανε ο γιατρός» συνέχισε. Ο γιατρός δεν πίστευε ότι άλλαζε το φύλο του ασθενούς, αλλά ότι το «επισκεύαζε».

Από τα μέσα του εικοστού αιώνα, είναι ιατρικά δυνατό τα άτομα που ταυτίζονται με άλλο φύλο από αυτό που γεννήθηκαν, να υποβληθούν σε χειρουργική επέμβαση ή ορμονική θεραπεία – η πρώτη γνωστή αλλαγή φύλου πραγματοποιήθηκε το 1930- όμως η περίπτωση που περιγράφει ο Brand δεν έχει σε τίποτε να κάνει με την προτίμηση του ασθενούς.

«Δεν εξεπλάγην καθόλου όταν διάβασα, ότι ο ασθενής δεν είχε κανένα λόγο σε όλο αυτό» ανέφερε η Reis. «Ακόμη και σήμερα, οι ακτιβιστές intersex πιέζουν τους γιατρούς να δίνουν μεγαλύτερο λόγο στα παιδιά που γεννιούνται με άτυπα ανεπτυγμένο φύλο, σε ό,τι έχει να κάνει με τον τρόπο με τον οποίο θα “θεραπευτούν” τα σώματά τους. Με άλλα λόγια, να μην υποβάλλονται σε χειρουργικές επεμβάσεις μέχρι να αποκτήσουν συναίσθηση της ταυτότητας του φύλου τους και να αποφασίσουν αν θέλουν χειρουργική ή ορμονική παρέμβαση».



Οι σκληροτράχηλοι των φυλακών


Εδώ φυλάσσονται μερικοί από τους πιο αδίστακτους γκάνγκστερς.

Ένα ηλιόλουστο πρωινό, οι τρόφιμοι της Β πτέρυγας των φυλακών Pelican Bay απολαμβάνουν τον καθαρό ουρανό κατά τον προαυλιασμό τους.

Το «σπίτι» τους, το σωφρονιστικό κατάστημα στην Καλιφόρνια για τους πιο σκληροτράχηλους γκάνγκστερ, βρίσκεται στο Crescent City, στην άκρη ενός δάσους περίπου τέσσερα χιλιόμετρα από τον Ειρηνικό Ωκεανό.



Οι περισσότεροι κρατούμενοι υπήρξαν μέλη των πιο αδίστακτων συμμοριών της Καλιφόρνια, όπως γράφει ο δημοσιογράφος του theatlantic, Greame Wood που υπογράφει το εκτενέστατο αφιέρωμα. Συμμορίες όπως οι Nuestra Familia, the Mexican Mafia, the Aryan Brotherhood, the Black Guerrilla Family, the Northern Structure ή Nazi Lowriders.

Οι τρόφιμοι μοιάζουν τόσο εύθραυστοι όσο μια νάρκη: αν τα μέλη δυο συμμοριών για παράδειγμα έρθουν πολύ κοντά, τότε μπορεί άνετα να προκληθεί μια αρκετά βίαιη έκρηξη. Έτσι, οι φρουροί τους αφήνουν να προαυλιστούν με μια προσεκτική σειρά.



«Κοιτάξτε τι κάνουν τώρα», λέει ο Christopher Acosta, ένας αξιωματικός με ξυρισμένο κεφάλι που εργάστηκε για 15 χρόνια ως front-line δεσμοφύλακας και τώρα έχει αναλάβει τις δημόσιες σχέσεις για το Pelican Bay. «Στεκόμαστε με την πλάτη μας σε ένα φράχτη και βλέπουμε τα πάντα», γράφει ο δημοσιογράφος..

Κατά την πρώτη ματιά, φαίνεται ότι παρακολουθούμε μια «βλοσυρή» παρέλαση από τρομακτικούς γεμάτους τατουάζ, άντρες: σε μεγάλο βαθμό πρόκειται για εγκληματίες, κλέφτες, εμπόρους ναρκωτικών. Μετά την επιθεώρηση, ντύνονται και περπατούν έξω στην αυλή για να γεμίσουν τους πνεύμονές του με οξυγόνο μετά από μια μακρά νύχτα στο στάσιμο αέρα των κελιών τους.



Ο πρώτος τρόφιμος είναι ισπανόφωνος ο οποίος έπειτα από λίγα βήματα, καταλήγει σε ένα τραπέζι όπου κάθεται και περιμένει. Ακολουθεί ένας μαύρος άντρας, ο οποίος φτάνει στο υπαίθριο γυμναστήριο. Στη συνέχεια ένας λευκός πηγαίνει κατευθείαν σε ένα «στέκι» δίπλα από τη μπασκέτα.

Ενας άλλος ισπανόφωνος κάθεται και εκείνος σε ένα από τα τραπέζια. Σιγά σιγά γίνεται κατανοητό ότι πρόκειται για κινήσεις τακτικής. «Αυτή τη στιγμή εκεί έξω υπάρχουν περί τα 30 κρυφά μαχαίρια», λέει ο Acosta. «Κρυμμένα στα πιο απίθανα σημεία του σώματός τους…», σημειώνει.






Το γκρι χιόνι της Γροιλανδίας


Σύμφωνα με παρατηρήσεις της Γεωλογικής Υπηρεσίας της Δανίας και της Γροιλανδίας το περασμένο καλοκαίρι, το χιόνι στο μεγαλύτερο νησί του πλανήτη είναι πιο σκούρο από ότι έχει καταγραφεί ποτέ στο παρελθόν.

Το σκούρο χιόνι απορροφά περισσότερη θερμότητα και λιώνει πιο γρήγορα από ότι το λευκό χιόνι. Το σκούρο χρώμα του αποτελεί συνέπεια ενός συνδυασμού παραγόντων, όπως μη συχνών καταιγίδων κατά τη θερινή περίοδο, μικροβίων και αιθάλης από πυρκαγιές δασών, σύμφωνα με τον Τζέισον Μποξ, μέλος της υπηρεσίας που πραγματοποίησε τις παρατηρήσεις.

Μία άλλη, πιο απαισιόδοξη εξήγηση μπορεί να είναι ότι βρισκόμαστε στην αρχή εμφάνισης μίας αλυσίδας καταστροφικών συνεπειών λόγω της παγκόσμιας υπερθέρμανσης. Εξάλλου πρόσφατα γεγονότα όπως οι θύλακες μεθανίου και η κατάρρευση κρατήρων στη Σιβηρία δείχνουν πόσο απρόβλεπτα αλλάζουν οι συνθήκες στον Αρκτικό κύκλο.

«Έμεινα έκπληκτος με αυτό που αντίκρισα», δήλωσε ο Μποξ. «Δεν έχω ξαναδεί ποτέ κάτι τέτοιο όσο καιρό πραγματοποιώ παρατηρήσεις, αλλά ούτε και στο αρχείο», πρόσθεσε. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του Μποξ, το 2014 το στρώμα πάγου στη Γροιλανδία ήταν κατά 5,6 τοις εκατό πιο σκούρο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, προκαλώντας μία επιπρόσθετη απορρόφηση ενέργειας ισοδύναμη με τη διπλάσια ποσότητα ηλεκτρικού ρεύματος που καταναλώνεται στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2014 είναι επίσης το έτος που σημειώθηκαν οι περισσότερες πυρκαγιές στον Αρκτικό κύκλο, από το 2000 όταν και ξεκίνησαν να τις παρακολουθούν μέσω δορυφορικών μετρήσεων. Επιπλέον τα τελευταία δύο χρόνια οι πυρκαγιές έχουν τη διπλάσια ένταση από ότι πριν από δέκα χρόνια, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Μποξ.

Το επόμενο βήμα της έρευνας είναι να προσδιοριστεί ποιο ποσοστό της αιθάλης στον πάγο της Γροιλανδίας οφείλεται στις πυρκαγιές και ποιο σε άλλες πηγές όπως εκπομπές από εργοστάσια και χώμα που απελευθερώνεται μετά το λιώσιμο του χιονιού λόγω της αύξησης της θερμοκρασίας.

Δείτε το βίντεο




Πηγή: http://www.enikos.gr

Το νέο πρόγραμμα του θεάτρου «Κάτω Από Τη Γέφυρα»


Τέσσερις παραγωγές θα παρουσιαστούν στις σκηνές του θεατρικού οργανισμού.
Το καλλιτεχνικό πρόγραμμα της νέας σεζόν ανακοίνωσε το θέατρο «Κάτω Από Τη Γέφυρα».

Το πρόγραμμα του θεατρικού οργανισμού περιλαμβάνει 4 νέες παραγωγές, οι οποίες θα παρουσιάζονται στις σκηνές του θεάτρου, που βρίσκεται στην Πλατεία Σταθμού ΗΣΑΠ Νέου Φαλήρου.

Διαβάστε αναλυτικά το πρόγραμμα...

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

«Fuga» του Τζόρντι Γκαλθεράν (Jordi Galceran)

Λίγα λόγια για το έργο
Μέχρι και την τελευταία στιγμή τίποτα δεν είναι δεδομένο, τίποτα προβλέψιμο. Η μία ανατροπή διαδέχεται την επόμενη σ’ ένα «μπαράζ αποκαλύψεων»! Ένας ντροπιασμένος και απελπισμένος υπουργός της κυβέρνησης, ο οποίος κατηγορείται για δωροληψία, αποφασίζει να δώσει τέλος στη ζωή του μέσα στη βίλα του. Πριν προβεί στη «μοιραία πράξη» τηλεφωνεί για πρώτη και τελευταία φορά σε μια πόρνη και την προσκαλεί στο σπίτι του. Απ’ τη βίλα θα περάσει όχι μόνο η πόρνη, αλλά και μια πλασιέ, ένας πληρωμένος δολοφόνος, ένας σατράπης σύζυγος, ένας παράλυτος παππούς και … η συνέχεια στην κεντρική μας σκηνή!

Σύντομα θα υπάρξει ενημέρωσης και για τους συντελεστές, καθώς και για την ημερομηνία της πρεμιέρας.

ΠΙΣΩ ΧΩΡΟΣ

«Πέντε σιωπές», της Σίλα Στίβενσον

Σκηνοθεσία, σκηνικά, κοστούμια, επιμέλεια φωτισμού και μουσικής: Κοραής Δαμάτης
Παίζουν οι: Νίκος Δαφνής, Ιωάννα Γκαβάκου, Κων/να Σαραντοπούλου και Δανάη Καλαχώρα

Λίγα λόγια για το έργο
Ένας «πατέρας» νεκρός, δολοφόνοι οι δύο κόρες, και η γυναίκα του, τέσσερις σιωπές… και η πέμπτη αυτή της κοινωνίας. Ένα τολμηρό και σκληρό θέμα που παραμένει ανατριχιαστικά επίκαιρο: η ενδοοικογενειακή σεξουαλική βία, η αιμομιξία, που μπορεί να κρύβονται πίσω απ’ τη διπλανή πόρτα. Βραβευμένο έργο της Βρετανής συγγραφέα και ηθοποιού Σίλα Στίβενσον

Πρεμιέρα στα μέσα του Νοέμβρη.

ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

«Ο καλόκαρδος και η μαγική ροδιά» της Ειρήνης Μάρα

Σκηνοθεσία, σκηνικά-κοστούμια: Νίκος Δαφνής
Μουσική-τραγούδια: Σάκης Τσιλίκης
Χορογραφία: Αρετή Μώκαλη
Παίζουν οι: Κώστας Κλάδης, Κωνσταντίνα Σαραντοπούλου, Κώστας Τζαφέρης, Γιώργος Γιαννακόπουλος, Οδυσσέας Κιόσογλου και Δανάη Καλαχώρα.

Λίγα λόγια για το έργο
Πρόκειται για τη συρραφή δύο λαϊκών-παραδοσιακών παραμυθιών από τα Βαλκάνια που σε διάφορες παραλλαγές συναντάμε και στη χώρα μας. Με αφετηρία τις προσπάθειες ενός πατέρα να πείσει τον γιό του ν’ αρνηθεί το «παρακατιανό» επάγγελμα που του αρέσει και να κάνει ένα άλλο «περιωπής», ξετυλίγεται το κουβάρι του παραμυθιού με περιπέτειες, ειδύλλια, χαρές και λύπες, βασιλιάδες και καλοκυράδες, πλούσιους εμπόρους και φτωχούς χωρικούς, για να καταλήξει στο αυτονόητο: Ευτυχισμένος είναι αυτός που μπορεί να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο και να ζει υγιής, κοντά σε ανθρώπους που αγαπά και τον χρειάζονται.

Από τις 2 Νοέμβρη και κάθε Κυριακή στις 12:00 π.μ.
Γενική είσοδος: 10 ευρώ

«Ιστορίες του Παππού Αριστοφάνη» του Δημήτρη Ποταμίτη (για 2η χρονιά)

Σκηνοθεσία: Νίκος Δαφνής
Μουσική-τραγούδια: Γιάννης Ζουγανέλης
Σκηνικά-κοστούμια: Δέσποινα Βολίδη
Χορογραφία: Αρετή Μώκαλη
Παίζουν οι: Κώστας Κλάδης, Κωνσταντίνα Σαραντοπούλου, Κώστας Τζαφέρης, Γιώργος Γιαννακόπουλος, Οδυσσέας Κιόσογλου και Δανάη Καλαχώρα.

Λίγα λόγια για το έργο
Πρόκειται για τέσσερις κωμωδίες του Αριστοφάνη (Ειρήνη, Αχαρνείς, Πλούτος και Όρνιθες) που ο Ποταμίτης ανέβασε το 1978, στο θέατρο Έρευνας, σε μια παράσταση «σταθμό» στην ιστορία του Παιδικού θεάτρου στη χώρα μας. Η μουσική του Γιάννη Ζουγανέλη, θεωρείται «κλασική» στην παιδική δισκογραφία. Με δεδομένα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τόπος μας σήμερα, η παράσταση είναι πιο επίκαιρη παρά ποτέ και οι στόχοι του μεγάλου ποιητή, κατανοητοί και ξεκάθαροι. Ο αγαθός Τρυγαίος, που πάει στον Ουρανό για να ελευθερώσει την Ειρήνη, ο ειρηνόφιλος Δικαιόπολης, που τα βάζει με τους πολεμόχαρους Αχαρνείς, ο αγαθός Χρεμύλος που μοιράζει στους δίκαιους τον Πλούτο που βρήκε, ο Ευελπίδης και ο Πεισθέτερος, που πάνε στη χώρα των Πουλιών, εκεί που θριαμβεύει η Δικαιοσύνη και η Δημοκρατία, όπως και όλοι οι άλλοι άλλωστε ήρωες των έργων του Αριστοφάνη, είναι πρόσωπα - σύμβολα και εύκολα αναγνωρίσιμα στους θεατές κάθε ηλικίας και οποιουδήποτε μορφωτικού επιπέδου.

Από τις 2 Νοέμβρη και κάθε Κυριακή στις 15:30 μ.μ.
Γενική είσοδος: 10 ευρώ


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Το μοσχαράκι είναι γι αυτούς ο θεός Σίβα


Με τρία μάτια γεννήθηκε ένα μοσχαράκι στην Ινδία με αποτέλεσμα να συρρέουν κατά εκατοντάδες οι προσκυνητές...

Ο λόγος; Θεωρούν ότι το νεογέννητο μοσχάρι είναι μετενσάρκωση του θεού Σίβα αφού τόσα μάτια είχε και ο θεός των ινδουιστών.

Το νεόγεννητο μοσχάρι έχει ένα τρίτο μάτι στο μέτωπο και ο ιδιοκτήτης του θεωρεί πως πρόκειται για θαύμα.

Τα παιδιά των ινδουϊστών τρέχουν να αγγίξουν το ζώο στο κεφάλι πιστεύοντας ότι θα τους φέρει τύχη.

Σε όλη την Ινδία η γέννηση του μοσχαριού με τα τρία μάτια χαιρετίστηκε ως μετενσάρκωση του θεού Σίβα.

Δείτε το βίντεο από το AsiaNewsHQ




Πηγή: http://www.enikos.gr

Ο 8χρονος εκατομμυριούχος του YouTube


Πως μπορεί ένας οκτάχρονος να γίνει εκατομμυριούχος ανεβάζοντας βίντεο στο YouTube; Όλα άρχισαν από μια πλάκα που του έκανε ο πατέρας του για το πόσο χρήσιμα, πετυχημένα κι ευχάριστα είναι τα παιχνίδια του.



Ο μικρός Evan που έχει το χάρισμα της επικοινωνίας και λατρεύει τα angry birds σκέφτηκε ότι θα είχε ενδιαφέρον να τα παρουσιάζει στους φίλους του και να κρίνει το πόσο πετυχημένα είναι. Μάλιστα, αρκετά από τα παιχνίδια τα δοκιμάζει μαζί με τη μικρότερη αδελφή του που έχει ρόλο guest star στο κανάλι του YouTube. Τώρα πια κριτικάρει από απλά παιχνίδια μέχρι κλασικά video games με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο.

Στο κανάλι EvanTubeHD μπορείτε να δείτε τα βίντεο που παρουσιάζει και του έχουν έως σήμερα αποφέρουν 1,3 εκατομμύρια δολάρια!

Όπως είπε ο πατέρας του στο Newsweek, «τώρα πλέον όλα τα χρήματα πηγαίνουν στην τράπεζα και ανήκουν στα παιδιά μου για το μέλλον τους».

Τα βίντεο που ετοιμάζει ο Evan φθάνουν ακόμα και τα 50 εκατομμύρια viewers …









Δείτε το βίντεο από το κανάλι του Evan στο YouTube




Πηγή: http://www.enikos.gr

Ο Νιγηριανός φιλέλληνας βιβλιοπώλης


Χιλιάδες ελληνικά βιβλία μπορεί να βρει κανείς σε ένα βιβλιοπωλείο της Νέας Υόρκης. Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι όμως ότι ιδιοκτήτης του μαγαζιού είναι ένας φιλέλληνας από τη Νιγηρία. Δείτε το βίντεο του ALPHA.




Πηγή: http://www.enikos.gr

Το φετινό καλοκαίρι ήταν το πιο ζεστό στη Γη


Ο φετινός Αύγουστος και γενικότερα το καλοκαίρι του 2014 (τρίμηνο Ιουνίου-Αυγούστου) ήταν το πιο ζεστό στην μετεωρολογική ιστορία του πλανήτη μας, από το 1880, σύμφωνα με την Αμερικανική Υπηρεσία Ωκεανών και Ατμόσφαιρας (ΝΟΑΑ).

Το προηγούμενο ρεκόρ θερμότερου καλοκαιριού ήταν το 1998. Όσον αφορά τη μέση ετήσια θερμοκρασία του 2014 μέχρι τώρα, είναι η τρίτη υψηλότερη στα μετεωρολογικά χρονικά.

Οι Αμερικανοί επιστήμονες προβλέπουν ότι το φετινό έτος θα σπάσει το ρεκόρ του 2010 ως θερμότερου έτους.

Καθώς η κλιματική αλλαγή συνεχίζεται, οι παγκόσμιες θερμοκρασίες συνεχίζουν να ανεβαίνουν και τα ρεκόρ να σπάνε το ένα μετά το άλλο.

Εννέα από τους δέκα πιο θερμούς Αυγούστους στη σύγχρονη ιστορία έχουν συμβεί μετά το 2000. Η τελευταία φορά που η θερμοκρασία ενός Αυγούστου στη Γη ήταν κάτω από τον μέσο όρο του αιώνα, ήταν το 1976.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες της ΝΟΑΑ, παράγων - κλειδί για την πιο πρόσφατη άνοδο των θερμοκρασιών στη Γη είναι η συνεχής αύξηση της θερμοκρασίας των ωκεανών, που απορροφούν μεγάλο μέρος της θερμότητας του πλανήτη.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΝΟΑΑ, η συνδυασμένη μέση παγκόσμια θερμοκρασία στην ξηρά και στη θάλασσα τον Αύγουστο φέτος ήταν 16,35 βαθμοί Κελσίου, κατά 0,75 βαθμούς υψηλότερη από τον μέσο όρο του 20ού αιώνα.

Ειδικότερα στην ξηρά, η μέση θερμοκρασία του Αυγούστου ήταν 14,79 βαθμοί Κελσίου, κατά 0,99 βαθμούς πάνω από τον μέσο όρο του προηγούμενου αιώνα. Η μέση θερμοκρασία των θαλασσών ήταν 17,05 βαθμοί, 0,65 βαθμοί πάνω από τον μέσο όρο του 20ού αιώνα.

Στο τρίμηνο Ιουνίου-Αυγούστου 2014 η συνδυασμένη μέση παγκόσμια θερμοκρασία στην ξηρά και στη θάλασσα έφθασε τους 17,11 βαθμούς Κελσίου, κατά 0,71 βαθμούς πάνω από τον μέσο όρο του 20ού αιώνα.

Στο οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου 2014 η συνδυασμένη μέση παγκόσμια θερμοκρασία στην ξηρά και τη θάλασσα ήταν 14,68 βαθμοί Κελσίου, κατά 0,68 βαθμούς υψηλότερη από τον μέσο όρο του 20ού αιώνα για το πρώτο οκτάμηνο του έτους.


13 παιδιά μας λένε την άποψή τους για τον γάμο


Καθώς μεγαλώνουμε, οι περισσότεροι ακολουθούμε το ίδιο πρόγραμμα. Σπουδάζουμε, δουλεύουμε και παντρευόμαστε.

Ο γάμος λοιπόν είναι κάτι το οποίο οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, παρόλο που οι μισοί σχεδόν γάμοι καταλήγουνε σε διαζύγιο. Άρα γιατί εξακολουθούν να υφίστανται; Ρωτήσαμε 13 παιδάκια να μας πουν την άποψή τους για τον γάμο. Οι απαντήσεις τους θα σας αφήσουν με ανοιχτό το στόμα! Σας το υποσχόμαστε!
Πότε επιτρέπεται να φιλήσεις κάποιον/α

«Ο κανόνας λέει ότι αν φιλήσεις κάποιον, τότε θα πρέπει να τον παντρευτείς και να κάνεις και παιδιά μαζί του. Αυτό είναι το σωστό.»
Αντρέας, 8 ετών

«Σύμφωνα με τον νόμο πρέπει να είσαι 18 ετών, οπότε δεν θα ήθελα να μπλέξω!»
Κώστας, 7 ετών

«Όταν γίνει πλούσιος!»
Πέννυ, 7 ετών
Ποια είναι η κατάλληλη ηλικία για να παντρευτείς;

«Στα 23 περίπου γιατί μέχρι τότε θα έχεις γνωρίσει το άτομο με το οποίο θα ήθελες να παντρευτείς.»
Κατερίνα, 10 ετών

«Δεν υπάρχει κατάλληλη ηλικία για να παντρευτείς. Πρέπει να είσαι χαζός για να θέλεις να παντρευτείς.»
Φώτης, 6 ετών (πολύ σοφός για την ηλικία του!)
Τι κοινό έχουν η μαμά σου και ο μπαμπάς σου;

«Και οι δύο δεν θέλουν άλλα παιδιά»
Λορύ, 8 ετών
Τι κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι στο πρώτο ραντεβού;

«Τα ραντεβού είναι για διασκέδαση και οι άνθρωποι θα έπρεπε να γνωρίζονται καλύτερα μεταξύ τους. Ακόμα και τα αγόρια αν τα ακούσεις προσεκτικά, έχουν κάτι να πουν.»
Ελίζα, 8 ετών (Δεν είναι πανέξυπνη;)

«Στο πρώτο ραντεβού λένε συνήθως ψέματα για να ξαναβγούν και δεύτερο.»
Μάνος, 10 ετών
Πώς αποφασίζεις ποιον θα παντρευτείς;

«Πρέπει να βρεις κάποιον που να του αρέσουν τα ίδια πράγματα. Για παράδειγμα αν σου αρέσει ο αθλητισμός, σε εκείνη πρέπει να αρέσει που σου αρέσει ο αθλητισμός και να έρχεται να σε βλέπει στο γήπεδο.»
Αλεξ, 10 ετών

«Κανένας δεν αποφασίζει ποιον θα παντρευτεί αν δεν μεγαλώσει αρκετά πρώτα. Ο Θεός αποφασίζει ποιον θα παντρευτείς.»
Χρήστος, 10 ετών
Είναι καλύτερο να είσαι ελεύθερος ή παντρεμένος;

«Για τα κορίτσια το καλύτερο είναι να είναι ελεύθερες. Αλλά όχι και για τα αγόρια γιατί πρέπει να έχουν κάποιον να καθαρίζει.»
Αννίτα 9 ετών (!)
Πώς θα ήταν ο κόσμος αν δεν υπήρχαν παντρεμένοι;

«Θα υπήρχαν πολλά παιδιά τα οποία δεν θα ξέραμε πώς γεννήθηκαν. Έτσι δεν είναι;»
Κλεάνθης, 8 ετών
Πώς θα έκανες έναν γάμο να πετύχει;

«Θα έλεγα στη γυναίκα μου ότι είναι όμορφη ακόμα κι αν ήταν άσχημη!»
Ρένος, 10 ετών



Πηγή: http://www.baby.gr

Κυκλοφόρησε κρασί ειδικά για... γάτες


Τα τετράποδα στην Ιαπωνία, το ρίχνουν έξω.

Νομίζετε πως τα έχετε δει και διαβάσει όλα; Όχι, πάντα υπάρχει κάτι ακόμα που εκπλήσσει με το περιεχόμενό του, όπως για παράδειγμα η είδηση που έρχεται από την Ιαπωνία.

Στη χώρα όπου ζουν οι εμπνευστές του κρασιού ειδικά για γάτες! Πρόκειται για το «Nyan Nyan Nouveau», ένα μη αλκοολούχο κρασί που έχει ως βάση σταφύλια Cabernet αναμεμειγμένο με μια σειρά από λιχουδιές που λατρεύουν οι γάτες!

Η παραγωγή του συγκεκριμένου προϊόντος είναι περιορισμένοι γι αυτό σπεύστε. Το κάθε μπουκάλι, για τους ενδιαφερόμενους, κοστίζει 4 δολάρια.




Σε δύο εκατομμύρια θα αυξηθεί το 2030 ο πληθυσμός της Βιέννης


Αύξηση του πληθυσμού και σε ολόκληρη την Αυστρία.

Δύο εκατομμύρια κατοίκους, από 1,765 εκατ. σήμερα εκτιμάται πως θα αριθμεί το 2030 η δεύτερη σε πληθυσμό – μετά το Βερολίνο – γερμανόφωνη πόλη, η Βιέννη, ενώ αύξηση από 8,505 εκατομμύρια σε 9 εκατομμύρια, θα παρουσιάσει έως τότε και ο συνολικός πληθυσμός της Αυστρίας, σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της Αυστριακής Στατιστικής Υπηρεσίας.

Δύο εκατομμύρια πληθυσμού η Βιέννη είχε καταγράψει ήδη μια φορά στο παρελθόν: το 1910, ως η τότε πρωτεύουσα της Αυστρουγγαρίας, είχε ακριβώς 2.083.630 κατοίκους.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της διεύθυνσης Οικονομίας, Εργασίας και Στατιστικής του Δήμου Βιέννης, Κλέμενς Χίμπελε, ο πληθυσμός της πρωτεύουσας αυξάνεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια και έχει αυξηθεί μετά το 2000 κατά 200.000 κατοίκους, που αντιστοιχεί στον αριθμό των κατοίκων του Λιντς, της τρίτης σε πληθυσμό πόλης της Αυστρίας.

Με 1.741.246 κατοίκους πληθυσμό την 1 η Ιανουαρίου 2013, η Βιέννη είναι από πέρσι η δεύτερη σε πληθυσμό πόλη στο γερμανόφωνο χώρο (Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία), μετά το Βερολίνο, το οποίο αριθμεί σχεδόν 3,5 εκατομμύρια κατοίκους.

Μέχρι το τέλος του 2012, δεύτερη σε πληθυσμό γερμανόφωνη πόλη ήταν το Αμβούργο, το οποίο όμως έχει πλέον περίπου 7.000 λιγότερους κατοίκους από τη Βιέννη, αφού την 1η Ιανουαρίου 2013 κατέγραφε πληθυσμό «μόνον» 1.734.272.

Σύμφωνα με την Αυστριακή Στατιστική Υπηρεσία, μέσα στις επόμενες δύο δεκαετίες αναμένεται περαιτέρω ραγδαία αύξηση του πληθυσμού της Βιέννης – που συγκαταλέγεται στις πόλεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τον ταχύτερο ρυθμό αύξησης του πληθυσμού τους – και οι τωρινές προβλέψεις ανεβάζουν τον πληθυσμό της το έτος 2030 σε δύο εκατομμύρια κατοίκους.



Το “απόλυτο” ταξί


Το απόλυτο ταξί-τουλάχιστον έτσι πιστεύει ο ιδιοκτήτης του, Γιον Μπαρνς- είναι αυτό που κυκλοφορεί δίνοντας «χρώμα και ρυθμό» στους δρόμους του Άσπεν στο Κολοράντο.

Το ταξί του Μπαρνς «φωταγωγεί» τους δρόμους για περισσότερο από 25 χρόνια, με αυτό που ο ίδιος αποκαλεί «το απόλυτο ταξί».

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει μετατραπεί πλήρως και διαθέτει φώτα νέον, φωτορυθμικά, συσκευή καπνού, και διάφορες άλλες πατέντες που σκέφτηκε ο Μπαρνς.

Το αυτοκίνητο μοιάζει σαν διαστημόπλοιο, άρα για αυτό ίσως θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε το πιο διασκεδαστικό ταξί στον… γαλαξία.





Η βαλίτσα που… ζυγίζεται μόνη της


Λύνει» τα χέρια και σας γλιτώνει από τα πρόστιμα.

Ξεχάστε το πρόστιμο στο αεροδρόμιο για τις παραγεμισμένες βαλίτσες. Τέλος στο άσκοπο ξε-πακετάρισμα τη στιγμή που πίσω σας σχηματίζεται ούρα από ανυπόμονους επιβάτες.

Ήρθεη βαλίτσα που ζυγίζεται μόνη της, δηλαδή που διαθέτει ενσωματωμένη μια ζυγαριά. Το μοντέλο φέρει τον τίτλο TUL και βρίσκεται, μέχρι στιγμής, στο στάδιο της παρασκευής.
Η βαλίτσα που… ζυγίζεται μόνη της













«Εγώ δοκίμαζα το φαγητό του Χίτλερ»


Η 96χρονη Margot Wolk εξομολογείται ότι ο ίδιος φοβόταν ότι θα τον δηλητηρίαζαν.

Κάθε μπουκιά θα μπορούσε να είναι και η τελευταία της. H Margot Wolk είναι μία από τις 15 γυναίκες που δοκίμαζαν το φαγητό του Χίτλερ πριν τον ίδιο καθώς ο ίδιος πίστευε ότι ήθελαν να τον δηλητηριάσουν.

Κάθε φορά που δοκίμαζε μερικές πιρουνιές από το χορτοφαγικό φαγητό του Χίτλερ έτρεμε από το φόβο της. Λίγες ώρες μετά όταν διαπίστωνε ότι είναι ακόμα ζωντανή έκλαιγε από χαρά. Η δοκιμαστής φαγητού για τον Χίτλερ σε ηλικία 96 ετών σπάει τη σιωπή της. 


«Εγώ δοκίμαζα το φαγητό του Χίτλερ»

Είναι η μοναδική από τα 15 κορίτσια που είχαν προσληφθεί για παρόμοιες δουλειές η οποία ζει ακόμα. Οι υπόλοιπες έπεσαν από τις σφαίρες του Κόκκινου Στρατού τον Ιανουάριο του 1945.

«Το φαγητό δεν είχε ποτέ κρέας, ήταν πάντα χορτοφαγικό» δήλωσε σε ρεπόρτερ του τηλεοπτικού καναλιού του Βερολίνου RBB.

Και συνέχισε: «Υπήρχαν φήμες πως οι Βρετανοί θέλουν να δηλητηριάσουν το Χίλτερ. Δεν έτρωγε ποτέ κρέας. Μας έδιναν ρύζι, μακαρόνια, πιπεριές, καλαμπόκι και αρακά. Μερικά από τα κορίτσια έκλαιγαν από την πρώτη μπουκιά που έβαζαν στο στόμα τους. Φοβόντουσαν τόσο πολύ. Έπρεπε να φάμε όλη τη μερίδα που μας έβαζαν. Μετά περίμεναμε μια ώρα και κάθε φορά τρέμαμε για το αν θα αρρωστήσουμε. Κλαίγαμε σαν τα σκυλιά όταν συνειδητοποιούσαμε πως θα ζήσουμε».

Όσο για το πώς ξεκίνησε να κάνει αυτή τη «δουλειά» η ίδια εξηγεί ότι απλά προέκυψε.

Όταν το διαμέρισμά της βομβαρδίστηκε το 1941 και με τον άντρα της να υπηρετεί στον στρατό, πήγε να μείνει με την πεθερά της σε μια πρωσική πόλη που σήμερα ανήκει στην Πολωνία. Η πόλη βρισκόταν δίπλα στο αρχηγείο του Χίτλερ. Ο δήμαρχος, έναν ακραίος Ναζί την ανάγκασε να γίνει δουλέψει για τον Χίτλερ.

Κάθε μέρα ένας στρατιώτης των SS μάζευε με ένα μικρό λεωφορείο τα κορίτσια και τα πήγαινε στο σχολείο της περιοχής όπου ετοιμαζόταν το γεύμα του Χίτλερ. Η ίδια δεν είδε ποτέ τον Χίτλερ.



6 φράσεις που δεν πρέπει να πείτε σε μια εργαζόμενη μαμά


Το να είσαι μαμά είναι η πιο σημαντική και συνάμα η πιο δύσκολη και απαιτητική «δουλειά» στη ζωή μιας γυναίκας.

Ωστόσο, η πλειοψηφία των μαμάδων αισθάνεται πολλές τύψεις όταν έρχεται η ώρα να επιστρέψουν στη δουλειά. «Είναι δυνατόν να έχω αποκτήσει ό,τι πολυτιμότερο μπορούσε να μου χαρίσει η ζωή και εγώ να επιθυμώ να επιστρέψω στην παλιά μου καθημερινότητα», αναρωτιούνται. Ακολουθούν οι 6 πλέον ακατάλληλες φράσεις που δεν πρέπει να ξεστομίσετε σε μια εργαζόμενη μανούλα.
«Έχετε πραγματικά ανάγκη να εργαστείτε;»

Oι περισσότερες γυναίκες (και άνδρες) εργάζονται, επειδή χρειάζονται τα χρήματα λέει ο Δρ. Σέλτον, καθηγητής της κοινωνιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Τέξας. Όμως, η οικονομική κατάσταση μιας οικογένειας δεν αφορά κανέναν και ακόμα και αν το εισόδημα του ενός συζύγου είναι αρκετό, ενδεχομένως, η οικογένειά να χρησιμοποιεί το δεύτερο για «πολυτέλειες» ή ακόμα και για αποταμίευση, εξηγεί ο Δρ. Σέλτον .

«Αγαπώ τα παιδιά μου περισσότερο από τη δουλειά μου, αλλά χρειάζομαι το συνδυασμό της πνευματικής διέγερσης» λέει η Τέρρυ Μπλάι, ιδιοκτήτρια μια μικρής επιχείρησης στο Σαίντ Πωλ. Μη διστάσετε να μοιραστείτε αυτή τη σκέψη με κάποιον που σας ρωτά αν πρέπει να εργαστείτε ή απλά εξηγείστε ότι δεν νιώθετε άνετα να συζητάτε τα οικονομικά της οικογένειάς σας.
«Δεν ανησυχείτε όταν λείπετε από το σπίτι;»

Κάθε ώρα και λεπτό! Όμως ακόμα κι αν λείπει μια μαμά από το σπίτι την τελική ευθύνη για τα παιδιά της και τη φροντίδα την έχει εκείνη, τονίζει η Μισέλ Λαρόου, συγγραφέας του βιβλίου Working Mom's 411. Εκτός αυτού, η μαμά είναι εκείνη που θα διερευνήσει για το πού βρίσκεται το παιδί της τις ώρες απουσίας της και θα επιλέξει να μεγαλώνει με ασφάλεια και χαρά και με ανθρώπους που εκείνη εμπιστεύεται.
«Ακούσατε για εκείνη τη μελέτη για τις εργαζόμενες μητέρες;»

Όλοι έχουμε από έναν γνωστό, φίλο ή συγγενή που θα έχει διαβάσει μια έρευνα που «αποδεικνύει» ότι κάποιες επιλογές των γονιών καταδικάζουν τα παιδιά. Αλλά μόνο μια μαμά και ένας μπαμπάς ξέρουν τι είναι καλύτερο για την οικογένεια τους. Με άλλα λόγια, οι καλύτερες πρακτικές αλλάζουν τους κανόνες. Μη κάνετε εικασίες και αποφύγετε τις αρνητικές σκέψεις.
«Είσαι πολύ τυχερή που μπορείς να μείνεις για λίγο μόνη σου»

Πράγματι, η εργασία προσφέρει σε μια μαμά κάποιες στιγμές ιδιωτικότητας και αισθάνεται ότι συνεισφέρει στην οικογένειά της γεγονός που τη γεμίζει με υπερηφάνεια. Υπάρχουν όμως και κάποιες μανούλες που εργάζονται μόνο για τις οικονομικές απολαβές ή ενδεχομένως η δουλειά που κάνουν να μην τις ευχαριστεί. Αυτή η παρατήρηση λοιπόν σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να χαρακτηριστεί άκομψη.
«Γιατί αποφασίσατε να κάνετε παιδιά αφού κάποιος άλλος τα φροντίζει;»

Άουτς! Η φράση αυτή υπαινίσσεται ότι γίνατε γονείς χωρίς να εξετάσετε όλες τις παραμέτρους. Το γεγονός ότι εργάζεστε δεν σημαίνει ότι αδιαφορείτε ή νοιάζεστε λιγότερο για το παιδί σας συγκριτικά με μια μαμά που δεν εργάζεται.

Φυσικά και η προτεραιότητα κάθε μητέρας είναι η οικογένειά της, ωστόσο όταν τα παιδιά βλέπουν μια μητέρα ικανοποιημένη και από την επαγγελματική της ζωή, νιώθουν διπλά ασφαλή. Είναι πολύ υγιές για ένα παιδί να βλέπει πως δεν είναι το επίκεντρο της ζωής της μητέρας του.
«Οι γυναίκες πρέπει να είναι στο σπίτι με τα παιδιά τους.»

Η φράση αυτή θα μπορούσε να ειπωθεί από κάποιον μεγαλύτερο αφού παλαιότερα ο ρόλος της γυναίκας περιοριζόταν στην φροντίδα των παιδιών και του νοικοκυριού. Σήμερα οι διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στους δύο ρόλους έχουν μειωθεί σημαντικά. Οι άντρες έχουν μεγαλύτερη συμμετοχή στην ανατροφή των παιδιών τους και το απολαμβάνουν, ενώ οι γυναίκες αναπτύσσουν την ανταγωνιστικότητα που είναι απαραίτητη στο αντρικό πεδίο δραστηριοτήτων.

Εάν λοιπόν ακούσετε κάτι τέτοιο, πάρτε μια βαθιά αναπνοή και σκεφτείτε ότι εκείνος που σας το λέει το βλέπει από διαφορετική οπτική γωνία.


Πηγή: http://www.baby.gr

Ο απόλυτος διαγωνισμός φαγητού


Ο Τακερού Κομπαγιάσι είναι ένας από τους παγκόσμιους πρωταθλητές και γρηγορότερους στους διαγωνισμούς φαγητού. Αντίπαλός του αυτή τη φορά είναι ένα… χάμστερ.

Θα μπορούσε κανείς να πει ότι είναι μία μάχη «Δαβίδ εναντίον Γολιάθ», αλλά όμως το αποτέλεσμα δεν μπορεί να κριθεί, παρά μόνο όταν «πέσει η καρό σημαία».

Ο αγώνας είναι ένας «κλασσικός» αγώνας hot dog, αναλόγου μεγέθους φυσικά για τους διαγωνιζόμενους.

Δείτε την επική αυτή μάχη ενός παγκόσμιου πρωταθλητή και ενός… χάμστερ.




Πηγή: http://www.enikos.gr

Κυνηγός έπεσε σε χαράδρα στην Αχαΐα


Άγιο είχε ο 50χρονος κάτοικος Καμαρών.
Άγιο είχε 50χρονος άνδρας, κάτοικος Καμαρών, ο οποίος σήμερα το πρωί πήγε για κυνήγι σε περιοχή πάνω από το Άνω Σαλμενίκο στο όρος Παναχαϊκό αλλά παραπάτησε και έπεσε σε μικρή χαράδρα.

Εγκλωβισμένος και τραυματισμένος, κατάφερε και τηλεφώνησε μόνος του ζητώντας βοήθεια και στο σημείο έσπευσαν αμέσως 2 οχήματα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Αιγίου, πεζοπόρο τμήμα από την ΕΜΑΚ της Πάτρας και ασθενοφόρο, όπως μεταδίδει το patrastimes.gr.

Η επιχείρηση απεγκλωβισμού του στέφθηκε με επιτυχία, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες καθώς φέρει κάταγμα στο δεξί του χέρι και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Αιγίου για τα περαιτέρω.


Πλησιάζει η εποχή των «μέγα-ξηρασιών»


Χωρίς βροχή για ολόκληρες δεκαετίες.

Η κλιματική αλλαγή αναμένεται να προκαλέσει την εμφάνιση «μέγα-ξηρασιών» τον αιώνα που διανύουμε, με ολόκληρες δεκαετίες χωρίς σταγόνα βροχής, προειδοποιούν οι ειδικοί σε μια έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.

Οι ειδικοί αναφέρουν ότι οι ξηρασίες μπορεί να είναι ακόμη πιο σοβαρές από την παρατεταμένη έλλειψη νερού, που πλήττει την Καλιφόρνια, όπου έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο της κλοπής νερού από πυροσβεστικούς κρουνούς μετά την καταστροφή τεράστιων καλλιεργήσιμων εκτάσεων και των συχνών πυρκαγιών.

Οι «μέγα-ξηρασίες» -οι οποίες ορίζονται γενικά ως διάρκειας 35 ετών ή και παραπάνω- θα γίνουν πολύ πιο συχνές, όσο η υπερθέρμανση του πλανήτη αυξάνει τη μέση θερμοκρασία και μειώνει τις βροχοπτώσεις σε περιοχές που έχουν ήδη πληγεί, αναφέρει ο συγγραφέας της μελέτης, Dr Toby Ault, από το πανεπιστήμιο Cornell.

Αναμένεται, ακόμη, να είναι πιο ζεστές και να διαρκούν πιο πολύ απ’ ό,τι στο παρελθόν.

Η έρευνά του -η οποία πρόκειται να δημοσιευτεί στο περιοδικό Journal of Climate της Αμερικανικής Ένωση Μετεωρολογίας- είναι η πρώτη που αποδεικνύει επιστημονικά ότι η κλιματική αλλαγή επιδεινώνει την απειλή.

«Μπορούμε τώρα να προσθέσουμε ρητά τις μέγα-ξηρασίες στη λίστα των κινδύνων που εντείνονται από την κλιματική αλλαγή. Χωρίς την κλιματική αλλαγή θα υπάρξει ένας κίνδυνος εμφάνισης μέγα-ξηρασιών στα νοτιοδυτικά των ΗΠΑ της τάξης του 5-15%. Η πιθανότητα αυξάνεται στο 20-50% για τις νοτιότερες περιοχές της χώρας» εξήγησε ο ίδιος μιλώντας στο βρετανικό Independent.

Η απειλή των μέγα-ξηρασιών είναι τόσο μεγάλη που θα μπορούσε να αποδεκατίσει την οικονομία και τον εφοδιασμό τροφίμων σε ολόκληρο τον κόσμο, προκαλώντας μια πολύ σοβαρή ανθρωπιστική κρίση.

«Η υπερθέρμανση του πλανήτη θα κάνει τις ξηρασίες ακόμη πιο σοβαρές και καταστροφικές στο μέλλον. Οι νοτιοδυτικές ΗΠΑ, η νότια Ευρώπη, μεγάλο μέρος της Αφρικής, της Ινδίας, της Αυστραλίας και πολλές περιοχές στην Κεντρική και Νότια Αμερική θα πληγούν από ξηρασίες που θα διαρκούν για δεκαετίες ολόκληρες» εξήγησε ο περιβαλλοντολόγος Jonathan T Overpeck από το πανεπιστήμιο της Αριζόνα.

Μέγα-ξηρασίες έχουν εμφανιστεί περιοδικά στον κόσμο πριν από μερικές χιλιάδες χρόνια. Σε ορισμένες περιπτώσεις προκάλεσαν την κατάρρευση ολόκληρων πολιτισμών, όπως της αρχαίας φυλής ιθαγενών της Αμερικής Puebloan στα νοτιοδυτικά των ΗΠΑ, οι οποίοι εγκατέλειψαν τους οικισμούς τους κατά τη διάρκεια μιας μέγα-ξηρασίας στα τέλη του 13ου αιώνα και της αυτοκρατορίας των Χμερ στην Καμπότζη το 14ο αιώνα.

Οι επιδράσεις τους θα είναι ακόμη πιο σοβαρές, δεδομένου ότι ο παγκόσμιος πληθυσμός είναι μεγαλύτερος και η ανάγκη για παροχή νερού ακόμη μεγαλύτερη, πρόσθεσε ο καθηγητής Park Williams από το πανεπιστήμιο Columbia της Νέας Υόρκης.



Όπερα με θέα την Ακρόπολη


Συναυλία στην ταράτσα του Γαλλικού Ινστιτούτου στις 25 Σεπτεμβρίου.

Σε μια καλά «κρυμμένη» ταράτσα του κέντρου της Αθήνας με θέα στην Ακρόπολη, σημαντικά έργα της γαλλικής λυρικής παράδοσης θα ερμηνευθούν από τους καταξιωμένους μονωδούς της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Ελένη Βουδουράκη, Βασιλική Καραγιάννη και Δημήτρη Κασιούμη. Η μοναδική συναυλία θα δοθεί στην ταράτσα του Γαλλικού Ινστιτούτου την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου, στις 20.30.

Αποσπάσματα από διάσημες γαλλικές όπερες -αριστουργήματα του λυρικού θεάτρου- όπως ο Φάουστ του Σαρλ Γκουνό, η θρυλική Κάρμεν του Ζωρζ Μπιζέ, ο Βέρθερος του Ζυλ Μασνέ, η «εξωτική» Λακμέ του Λεό Ντελίμπ, η βιβλική όπερα Σαμψών και Δαλιδά του Καμίγ Σαιν-Σανς και ο Άμλετ του Αμπρουάζ Τομά, θα επιβεβαιώσουν ότι οι Γάλλοι συνθέτες δεν έπαψαν ποτέ να βρίσκονται στην αιχμή του δόρατος της λυρικής δημιουργίας.

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό με δελτία προτεραιότητας, τα οποία θα διανέμονται στην είσοδο του χώρου μία ώρα πριν από την έναρξη της εκδήλωσης.



Πρώτη συνάντηση ομάδων Θεατρικού Παιχνιδιού


Από 27-30 Σεπτεμβρίου στο Θέατρο της Ημέρας.

Το Θέατρο της Ημέρας διοργανώνει την 1η Συνάντηση ομάδων Θεατρικού Παιχνιδιού στο πλαίσιο του κύκλου «Από το Θεατρικό Παιχνίδι στην οργανωμένη παράσταση». Ομάδες που δραστηριοποιούνται σε πανελλήνια κλίμακα και εφαρμόζουν την μέθοδο του Θεατρικού Παιχνιδιού στην εκπαιδευτική και θεατρική διαδικασία, θα παρουσιάσουν παραστάσεις για ενήλικο κοινό που προετοίμασαν με βάση τις τεχνικές και την μέθοδο αυτή. Οι παραστάσεις θα πλαισιωθούν από στρογγυλό τραπέζι όπου θα συμμετέχουν ειδικοί και εκπρόσωποι ομάδων από όλη την Ελλάδα.

Πρόγραμμα παραστάσεων

Σάββατο 27/9/2014

Ομάδα αποφοίτων Κρήτης Εργαστηρίου Παιδαγωγικής Θεάτρου & Θεατρικού Παιχνιδιού Θεάτρου της Ημέρας

Σκηνοθεσία-δραματουργική επεξεργασία-επιλογή μουσικής: Λάκης Κουρετζής

Σκηνική διδασκαλία: Μαρία Κεφαλάκη

Ώρα έναρξης παραστάσεων 7:30μ.μ. (με δύο 20/λεπτα διαλείμματα)

α) Γυναικών αντι-κάτοπτρα

Το πρώτο μέρος της παράστασης στηρίχτηκε σε σειρά ασκήσεων, όπου τα μέλη της ομάδας προσπάθησαν ν’ ανακαλύψουν, να αντι- κατοπτρίσουν, τις τέσσερις εποχές της γυναίκας, μέσα από τις τέσσερις εποχές ενός δέντρου.

Το δεύτερο μέρος στηρίχτηκε στη διερεύνηση των σχέσεων της γυναίκας με τον άντρα, τον εαυτό της, τον κοινωνικό περίγυρο, τις άλλες γυναίκες. Αναπαριστάνονται οι αντι-κατοπτρισμοί αυτών των σχέσεων, όπως τους επεξεργάστηκε η ομάδα. Επίσης, εμφανίζονται - σε χιουμοριστικό επίπεδο - και «αντι-κατοπτρισμοί» του άντρα, όπως δημιουργήθηκαν από το αντρικό μέλος της ομάδας.

β) Οι γυναίκες με τα κόκκινα

Ένα μέρος της παράστασης ΙΙ βασίστηκε σε σειρά ασκήσεων, κατά τις οποίες η ομάδα επεξεργάστηκε, μέσα από το παιχνίδι των ρόλων, το παρακάτω απόσπασμα του Σοπενχάουερ από το βιβλίο του «Περί γυναικών» και προσπάθησε να δώσει τη δική της απάντηση σε αυτό:

«Η φύση προόρισε τη γυναίκα για την υπακοή. Όποια βρεθεί σε κατάσταση ανεξαρτησίας, που είναι ενάντια στη φύση της, προσκολλάται σ’ έναν άντρα. Αν είναι νέα σ’ έναν εραστή, αν είναι ηλικιωμένη σ’ έναν πνευματικό».

Επίσης, στην παράσταση αυτή παρουσιάζονται θέματα που προέκυψαν από τη θεωρητική και βιωματική ενασχόληση της ομάδας με την ανθρώπινη φύση της γυναίκας και τους προβληματισμούς που αναδύθηκαν. Αυτά αναπαριστάνονται σκηνικά μέσα και από κείμενα του Λάκη Κουρετζή.

γ) Όταν το θέατρο έπλασε τη γυναίκα

Η παράσταση βασίζεται σε μια ενότητα κειμένων από ασκήσεις με θέμα «Το Πρόσωπο ως Ρόλος – Ο Ρόλος ως Πρόσωπο».

Τα μέλη της Ομάδας επιχείρησαν τη συνάντησή τους με γυναικείους θεατρικούς ρόλους, από διάφορα θεατρικά έργα. Οι ρόλοι που επιλέχτηκαν προέρχονται από τα έργα: «Μαρία Στιούαρτ» του Σίλλερ, «Μακβέθ» του Σαίξπηρ, «Θείος Βάνιας» και «Γλάρος» του Τσέχωφ, «Γέρμα» και «Ματωμένος Γάμος» του Λόρκα, «Ο πατέρας» του Στρίντμπεργκ, «Παλιοί Καιροί», «Ο Εραστής» και «Η Συλλογή» του Πίντερ, «Ω! Οι ευτυχισμένες μέρες» του Μπέκετ. Τα κείμενα από τα έργα αυτά αποτέλεσαν ερέθισμα για τη δημιουργία νέων κειμένων, ή τη διασκευή τους, ή άλλοτε αποδόθηκαν αυτούσια.

Συμπεριλαμβάνονται, επίσης, ποίηση του T. S. Eliot και σκηνική σύνθεση που προέκυψε από την ενασχόληση της ομάδας με το μυθιστόρημα του Τζιν Γουάιλντερ «Η γυναίκα που δεν ήθελε».

Τιμές εισιτηρίων: 10€ γενική είσοδος. Απαραίτητη η κράτηση θέσεων.

Κυριακή 28/9/2014

Στρογγυλό τραπέζι με θέμα: «Από το θεατρικό παιχνίδι στην οργανωμένη παράσταση» ώρα 11:00 π.μ.

Ομιλητής: Λάκης Κουρετζής, συντονίζει η Ανδρομάχη Μοντζολή, με τη συμμετοχή εκπροσώπων ομάδων από όλη την Ελλάδα.

Παράσταση: Ανάμεσα σε δράκους ώρα 8:30μ.μ.

Από την Πρωτοβουλία Καλλιτεχνών Βόλου

Ιδέα-Δραματουργική επεξεργασία-σκηνοθεσία: Λάκης Κουρετζής

Ένα σκηνικό πείραμα σε δύο πράξεις. Το έργο είναι ένα σκηνικό θεατρικό παιχνίδι για όσα φαίνονται και όσα κρύβονται μέσα στον καθένα. Το πρώτο μέρος βασίζεται στο μονόπρακτο θεατρικό έργο « Η πιο δυνατή» του Αύγουστου Στρίνμπεργκ, ενώ το δεύτερο αποτελείται από κείμενα μελών της ομάδας.

Εφτά δρακόντειες γυναίκες, ένας μαιτρ και ένας σερβιτόρος, εμφανίζονται μέσα από το κείμενο του Στρίνμπεργκ και αποχωρούν μυστηριακά, απόκοσμα, για τον κόσμο που κρύβεται πίσω από το άυλο πέπλο του φαινομενικού, για τον κόσμο των δράκων. Οι δυο κόσμοι συνυπάρχουν, έως ότου κάτι ή κάποιος τραβήξει αυτό το πέπλο και τότε…

Τιμές εισιτηρίων: 7€ γενική είσοδος. Απαραίτητη η κράτηση θέσεων.

Δευτέρα 29/9/2014

Ομάδα αποφοίτων Αθήνας του Εργαστηρίου Παιδαγωγικής Θεάτρου & Θεατρικού Παιχνιδιού Θεάτρου της Ημέρας

Παράσταση:Επτά μύθοι-μια παράσταση ώρα 9:00μ.μ.

Σκηνοθετική επιμέλεια: Αφροδίτη Παρζακώνη

Αποσπάσματα και στοιχεία των ακόλουθων μύθων: της Αλκυόνης και του Κήυκα, της Ήρας, του Ηρός, Ερισύχθωνα, της Περσεφόνης, της Στυγός, της Ψυχής…

Είναι κανείς εδώ!

Θέλω να φύγω. Να γίνω ένα τεράστιοπαγωτόσοκολάτας.

Ακούς! Θέλω να ΄μαι ελεύθερη.

Που θα πας?

Θα με βρεις στο βλέμμα ενός παιδιού όταν ενωθεί η ψυχή μου με την ψυχή σου.

Τιμές εισιτηρίων: 7€ γενική είσοδος. Απαραίτητη η κράτηση θέσεων.

Τρίτη 30/9/2014

Παράσταση: Ω-μέγα του Λάκη Κουρετζή ώρα 9:00μ.μ.

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Κόντος

Μια αυτοσχεδιαστική παντομίμα για δυο πρόσωπα και τρεις φωνές

Το έργο που ξαναζωντανεύει στη σκηνή έπειτα από 40 χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα (1974-2014),αναφέρεται στη ζωή του ανθρώπου την οποία προσπαθεί να συμπυκνώσει επάνω σε ένα γράμμα του ελληνικού αλφάβητου, αλλά και σε μια πανανθρώπινη φωνή (κραυγή; / επιφώνημα; / κλάμα; / διαστημικό βαθύτατα ανθρώπινο ήχο αναπνοής, ένδειξη ζωής ή προμήνυμα πόνου και θανάτου;) που εκστομίζεται σε διάφορες φάσεις της ανθρώπινης εξέλιξης καθ’ όλη την διάρκεια του ανθρώπινου βίου. Εκφράζει πλήθος συναισθημάτων. Την αρχή και το τέλος της ζωής. Υπαινίσσεται λειτουργίες της ανθρώπινης γλώσσας και του νοηματικού περιεχομένου των λέξεων. Λέξεις που γίνονται «εντολές», «νουθεσίες», «διδαχές», «προσταγές», «διαταγές», «απαγορεύσεις» που δέχεται ο άνθρωπος έξωθεν από διάφορες «αρχές», «εξουσίες», «κηδεμονίες» κ.α. και υπακούει σε αυτές ή κάποτε επαναστατεί στις καταστάσεις που του δημιούργησαν οι λέξεις.

Τιμές εισιτηρίων: 10€ γενική είσοδος. Απαραίτητη η κράτηση θέσεων.

Τοποθεσία: Θέατρο της Ημέρας, Γεννηματά 20, Αμπελόκηποι (Μετρό Πανόρμου)
Πληροφορίες: τηλ. 2106929090, 2106995777



Χιουμοριστική παρέμβαση στο κυκλοφοριακό χάος


Συμβολική διαμαρτυρία της «Ένωσης για τα Δικαιώματα των Πεζών» στη Θεσσαλονίκη.

Με δρώμενα μίμων που ξεχύθηκαν σε κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης, διακωμωδώντας παραβατικές συμπεριφορές οδηγών, η «Ένωση για τα Δικαιώματα των Πεζών» πραγματοποίησε το μεσημέρι συμβολική διαμαρτυρία για το κυκλοφοριακό χάος και την έλλειψη σεβασμού προς τους πεζούς.



Στη δράση, που θα συνεχιστεί έως την Τρίτη, συμμετείχαν ηθοποιοί της θεατρικής ομάδας «NόVAN theatre group» με την υποστήριξη της Θεσσαλονίκης - Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας Νεολαίας 2014.


Πώς θα γίνει η εισαγωγή της Πληροφορικής στις Πανελλαδικές


Τι αλλαγές ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας.

Αλλαγές φέρνει η εισαγωγή της Πληροφορικής στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Όπως δήλωσαν κύκλοι του υπουργείου Παιδείας, η Πληροφορική αναμένεται να αποτελέσει το 4ο μάθημα, πέρα των μαθηματικών, φυσικής και νεοελληνικής γλώσσας, για την εισαγωγή στα οικεία τμήματα. Αυτή άλλωστε φαίνεται να είναι και η πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Σε περίπτωση που υιοθετηθεί η πρόταση του ΙΕΠ οι μαθητές της Γ Λυκείου που θα επιλέξουν την Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Επιστημών θα έχουν τη δυνατότητα να κατευθυνθούν σε σχολές Υγείας, σχολές Θετικών Επιστημών και τμήματα Πληροφορικής ανάλογα με τα μαθήματα που θα εξεταστούν.

Επίσημες ανακοινώσεις για το μάθημα της «Πληροφορικής» αναμένονται τη Δευτέρα.



Αξίζει να σημειωθεί ότι αλλαγές θα έχουμε και στο μάθημα της γυμναστικής καθώς από τη φετινή χρονιά, οι ώρες του στη Γ Λυκείου αυξήθηκαν από 1 σε 2 γεγονός που αναμένεται να επαναληφθεί και το επόμενο έτος.

Παράλληλα η συνάντηση του υπουργού Παιδείας με τον κ. Αβραμόπουλο για τις στρατιωτικές σχολές στο νέο σύστημα εισαγωγής φέρνει στο προσκήνιο ένα θέμα που είχε απασχολήσει στο παρελθόν την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας η οποία και μελετούσε την εισαγωγή των στρατιωτικών σχολών σε ένα ξεχωριστό πεδίο ώστε να επιλέγονται από όσους επιθυμούν. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται το φαινόμενο κάποιοι από τους εισαχθέντες στις στρατιωτικές σχολές να τις εγκαταλείπουν χωρίς να καλύπτονται οι θέσεις τους από επιλαχόντες. Το θέμα αναμένεται να ξεκαθαρίσει στη συνάντηση που θα έχει ο κ. Λοβέρδος με τον κ. Αβραμόπουλο.



Βουτιά στα ενοίκια


Μειώθηκαν οι τιμές των ενοικίων τον τελευταίο χρόνο. Σύμφωνα με τους επαγγελματίες του κλάδου οι ενοικιαστές ψάχνουν κατοικίες σε λογικές τιμές νεόδμητα ή ανακαινισμένα και με αυτόνομη θέρμανση. Δείτε το βίντεο του STAR.




Πηγή: http://www.enikos.gr

Ένα ακόμη μετάλλιο για το ελληνικό τζούντο


Η πρώτη μεγάλη διάκριση σε ευρωπαϊκό επίπεδο για την Ελισάβετ Τελτσίδου ήρθε στο Βουκουρέστι. Η τζουντόκα του ΕΟΣ Αχαρνών, νούμερο τρία στην παγκόσμια κατάταξη των νεανίδων, κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα U21 που διεξάγεται στη Ρουμανία.



Ο δρόμος προς το μετάλλιο συμπεριελάμβανε τρεις νίκες σε τέσσερις αγώνες. Νίκησε την Κέιτι-Τζεμίνα Γέατς Μπράουν από τη Μεγάλη Βρετανία, για να έρθει η ήττα στο προκριματικό γκρουπ από την Ρωσίδα (ελληνικής καταγωγής) Ντιάνα Ντζιγκάρος. Η τρίτη θέση και το χάλκινο μετάλλιο για την Τελτσίδου ήρθε στα ματς της «δεύτερης ευκαιρίας». Νίκησε την Κροάτισα Μπούγκα Κόβατς ενώ στον τελικό των ρεπεσάζ έκαμψε την αντίσταση και της Μαγκνταλένα Κρσάκοβα από την Αυστρία.

«Το έψαχνα εδώ και καιρό αυτό το μετάλλιο. Ήρθε το χάλκινο στο Ευρωπαϊκό της Ρουμανίας, το οποίο θεωρώ είναι μια καλή αρχή. Ελπίζω ότι του χρόνου, στην αντίστοιχη διοργάνωση, θα μπορέσω να είμαι στην κορυφή. Θέλω να ευχαριστήσω την ομοσπονδία για ότι μου προσφέρει, αλλά και τους δύο προπονητές μου, τον Νίκο Ηλιάδη και τον Ντούρου Γκόγκουα γιατί χωρίς αυτούς δεν θα βρισκόμουν σήμερα εδώ. Η ήττα από την Ντζιγκάρος ήταν μια άτυχη στιγμή, η οποία μου στέρησε το δικαίωμα να φτάσω ακόμη πιο ψηλά», είπε από τη Ρουμανία η Ελληνίδα τζουντόκα.


Τα ζώα παύουν να είναι «βαρετά»


Κομμωτήριο κατοικίδιων μετατρέπει γάτες σε… δράκους και σκύλους σε… μέλισσες – Δείτε το βίντεο.

Κουραστήκατε να βλέπετε το ζωάκι σας να… μένει το ίδιο; Όλοι κατά τη διάρκεια της ζωής μας θέλουμε κάτι διαφορετικό, έτσι κάνουμε αλλαγές στον εαυτό μας και στο σπίτι μας. Υπάρχουν και κάποιοι όμως που βαριούνται το κατοικίδιο τους και θέλουν να το μετατρέψουν σε… κάτι άλλο. Στη Ρωσία, αυτοί απευθύνονται σε ένα κομμωτήριο που μπορεί να κάνει «θαύματα».

Το συγκεκριμένο σαλόνι ομορφιάς στην Αικατερινούπολη αναλαμβάνει να μετατρέψει ζωάκια σε άλλα… ζωάκια ή ακόμη και σε έντομα! Αυτή είναι και η τελευταία «τρέλα» της μόδας πλέον. Ο τρόπος είναι απλός. Η Ντάρια Γκοτζ βάφει το τρίχωμα τους και το κουρεύει ανάλογα με το τι θέλει ο ενδιαφερόμενος, που βέβαια είναι ο ιδιοκτήτης, διότι αν το ζώο είχε τη δυνατότητα να μιλήσει μάλλον δύσκολα θα συμφωνούσε.

Η υπεύθυνη του κομμωτηρίου ανέλαβε να μετατρέψει τη Βάσκα από γάτα σε δράκο. Χρησιμοποιώντας φυτική βαφή –που δεν προκαλεί προβλήματα στα ζώα- την έκανε πράσινη με ορισμένες ρίγες και την κούρεψε και αναλόγως. Η ίδια μεταμόρφωσε και τη σκυλίτσα Μπέτι σε μέλισσα. «Ήταν… βαρετή (η Μπέτι), έτσι αποφασίσαμε να την κάνουμε πιο φωτεινή και αξιολάτρευτη. Την πήγαμε και την έβαψαν, κάνοντας τη να μοιάζει με μέλισσα. Απέκτησε χρώμα πλέον», τονίζει η Εκατερίνα Αϊντιμίροβα, το αφεντικό της σκυλίτσας.

Άντε να δούμε τι άλλο θα κάνουν μετά από μερικούς μήνες οι ιδιοκτήτες των εν λόγω κατοικίδιων, καθώς τόσο διατηρείται η βαφή στο τρίχωμα τους.

Δείτε τις φωτογραφίες και το βίντεο:



Η Βάσκα... πρασίνισε για να μοιάζει με δράκο και η Μπέτι πήρε ένα κιτρινωπό χρώμα και έγινε... μέλισσα.










Πηγή: http://www.newsbeast.gr