Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Σε γήπεδο ράγκμπι μετατράπηκε η πλατεία Αριστοτέλους


Πρωτότυπος αγώνας στο πλαίσιο του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος το Μάιο.

Σε γήπεδο ράγκμπι μετατράπηκε η πλατεία Αριστοτέλους με αφορμή την εκδήλωση ανοιχτής παρουσίασης του αθλήματος στο πλαίσιο του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράγκμπι, που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη το Μάιο του 2014.

Όπως αναφέρει το thestival.gr, για τις ανάγκες του αθλήματος, τοποθετήθηκε χλοοτάπητας στην πλατεία από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, την Ελληνική Ομοσπονδία Ράγκμπι, καθώς και εθελοντές αθλητές του ράγκμπι από ομάδες της Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Θεσσαλονίκη-Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014», ξεκίνησαν αγώνες ράγκμπι, με τη συμετοχή της Εθνικής Ομάδας Ράγκμπι ανδρών, της Εθνικής γυναικών και συλλόγων απ' όλη την Ελλάδα.

Η αρχή έγινε με τον αγώνα Ηρακλής- Πάτρα! Νωρίτερα, η Ελληνική Ομοσπονδία Ράγκμπι βράβευσε τον αντιδήμαρχο ποιότητας ζωής, Κώστα Ζέρβα, ενώ ανάμεσα στο πολυπληθές κοινό βρίσκονται και οι αντιδήμαρχοι Χασδάι Καπόν και Θανάσης Παππάς.









Εντός του 2014 θα ενεργοποιηθεί το Ελληνικό Επενδυτικό Ταμείο


Θα παράσχει δανειακή χρηματοδότηση σε επιχειρήσεις.

Εντός του 2014 αναμένεται να ενεργοποιηθεί το Ελληνικό Επενδυτικό Ταμείο, η σύσταση του οποίου προχωρά με γοργούς ρυθμούς.

Το Ταμείο θα παράσχει δανειακή χρηματοδότηση σε επιχειρήσεις, μετοχικό κεφάλαιο σε μικρές επιχειρήσεις αλλά και δανειακή ή κεφαλαιακή χρηματοδότηση για έργα υποδομής.

Όπου θα παρέχεται δανειακή χρηματοδότηση τα δάνεια του Ταμείου θα καθίστανται διαθέσιμα μόνο υπό την προϋπόθεση συμφωνιών συγχρηματοδότησης με σημαντική συμμετοχή εμπορικών ή συνεργατικών τραπεζών.

Το Ελληνικό Επενδυτικό Ταμείο θα δανείζει και θα επενδύει με όρους αγοράς, δεν θα δέχεται κεφαλαιακές συνεισφορές ή άλλη χρηματοδότηση από ελληνικές τράπεζες που ανήκουν ή ελέγχονται από την δημόσιο τομέα, συμπεριλαμβανομένου του ΤΧΣ.

Το Ελληνικό Δημόσιο θα είναι μέτοχος μειοψηφίας με τη δική του κεφαλαιακή συνεισφορά να περιορίζεται στα 350 εκατομμύρια ευρώ για τα επόμενα τρία χρόνια. Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΙΒ) και η γερμανική κρατική τράπεζα KfW θα μετέχουν με άλλα 150 εκατ. ευρώ.



Ο Γιάννης Βόγλης στο νοσοκομείο


Στο Γενικό Κρατικό Αθηνών εισήχθη σύμφωνα με πληροφορίες ο μεγάλος μας ηθοποιός Γιάννης Βόγλης. Δεν πρόκειται για κάτι ανησυχητικό αλλά για μια επέμβαση ρουτίνας την οποία ο αγαπημένος ηθοποιός προσπαθούσε εδώ και καιρό να κάνει αλλά δεν έβρισκε κρεβάτι. Τελικά το κρεβάτι βρέθηκε και μετά την επέμβαση αν η μετεγχειρητική του πορεία εξελιχθεί ομαλά, θα πάρει εξιτήριο σε λίγες ημέρες.




Πηγή: http://www.enikos.gr

Με θηλιές στο λαιμό διαμαρτυρήθηκαν συνταξιούχοι στην Θεσσαλονίκη


Η διαδήλωση πραγματοποιήθηκε στον ναό του Αγίου Δημητρίου.

Συνταξιούχοι, πρώην εργαζόμενοι της ΕΥΑΘ πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τον Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου, για το γεγονός ότι «κόπηκε» το ΕΦΑΠΑΞ τους.

Οι συνταξιούχοι πέρασαν καλώδια ως θηλιές στο λαιμό τους και μοίρασαν στους παρευρισκόμενους φυλλάδια με τα αιτήματά τους.

Όπως αναφέρει το thestival.gr, η αστυνομία τους κράτησε σε απόσταση από τον ναό.

Στα φυλλάδια ανέγραφαν: «Μετά από 35 χρόνια εργασίας στην ΕΥΑΘ και την εισφορά μας στο ταμεία, το ΤΑΠΙΤ ανακοίνωσε ότι δεν υπάρχουν χρήματα για ΕΦΑΠΑΞ».




Δακρύζουν εικόνες αγίου στη Ρόδο!


Για θαύμα μιλάνε οι πιστοί του Ιερού Ναού Ταξιαρχών.

Για θαύμα κάνουν λόγο οι πιστοί στην Ρόδο, που αναφέρουν ότι από νωρίς το πρωί όταν άνοιξαν τις πόρτες τις εκκλησίας στον Ιερό Ναό Ταξιαρχών στο Παλιό Νεκροταφείο Ιαλυσού, συνειδητοποίησαν ότι οι δυο εικόνες του Ταξιάρχη δάκρυζαν!

Έκτοτε πλήθος πιστών συρρέει στην εκκλησία για να προσκυνήσει την Εικόνα. Τώρα συνεχίζει να δακρύζει η μεγάλη εικόνα του Ταξιάρχη.

Όπως αναφέρει το rodosreport.gr, περίπου στις δυο το μεσημέρι, στο σημείο μετέβη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ρόδου κ. Κύριλος, ο οποίος προσκύνησε την εικόνα, την εξέτασε και έδωσε εντολή να μεταφερθεί στην Εκκλησία της Ιαλυσού, στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου, όπου θα ακολουθήσει παράκληση.

Ήταν αρκετά προσεκτικός και δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις μέχρι να εξακριβωθεί περί τίνος πρόκειται, αν και φαίνεται να πιστεύει ότι πρόκειται για θαύμα του Ταξιάρχη εφόσον δεν υπάρχουν ενδείξεις κάποιου άλλου γεγονότος που να προκαλεί τα δάκρυα.

Οι πιστοί, όπως και ο εφημέριος του Ναού π. Απόστολος, σκουπίζουν τα δάκρυα του Ταξιάρχη και η εικόνα συνεχίζει ασταμάτητα να δακρύζει. H εικόνα άλλαξε περιβάλλον για να εξετάσουν αν θα συνεχίσει να δακρύζει ενώ διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει υγρασία πίσω από την εικόνα.

Κόσμος προσκυνάει, προσεύχεται κλαίει από δέος και συγκίνηση μπροστά στον Ταξιάρχη και εύχεται να τους προστατέψει, καθώς πιστεύουν ότι όταν οι εικόνες δακρύζουν, δεν είναι καλό σημάδι.

Προσπαθούν με λίγο βαμβάκι να σκουπίσουν τα δάκρυα και να τα έχουν σαν φυλαχτό. Όσο περνάει η ώρα, όλο και περισσότερος κόσμος σπεύδει να προσκυνήσει τον Ταξιάρχη. Και όλα αυτά, λίγες ημέρες πριν από την Χάρη του.

Όπως πάντα αναφέρεται, όταν οι εικόνες δακρύζουν, είναι σημάδι των καιρών…






Παίρνουν το... τιμόνι στα χέρια τους


Δικαίωμα στην οδήγηση διεκδικούν οι γυναίκες στη Σαουδική Αραβία.

Παρά τις επανειλημμένες προειδοποιήσεις από το υπουργείο Εσωτερικών, γυναίκες στη Σαουδική Αραβία αποφάσισαν, παρά τη σχετική απαγόρευση, να πάρουν το τιμόνι στα χέρια τους σήμερα διεκδικώντας το δικαίωμά τους στην οδήγηση.

Η Σαουδική Αραβία είναι η μοναδική χώρα στον κόσμο στην οποία απαγορεύεται να οδηγούν οι γυναίκες.

Ακτιβιστές είχαν ζητήσει από τις γυναίκες να αγνοήσουν την απαγόρευση αυτή που ισχύει εδώ και μια δεκαετία στο συντηρητικό βασίλειο.

Από νωρίς το πρωί έχουν αναρτηθεί πάνω από δέκα βίντεο στο YouTube, στο πλαίσιο της εκστρατείας της 26ης Οκτωβρίου, που δείχνουν γυναίκες να οδηγούν στη Σαουδική Αραβία.

Δυνάμεις ασφαλείας και άνδρες της θρησκευτικής αστυνομίας έχουν αναπτυχθεί σε κεντρικές αρτηρίες πολλών πόλεων για να συλλάβουν τις γυναίκες παραβάτες, μεταδίδει το ΑΜΠΕ.

Η απαγόρευση αυτή είναι ανεπίσημη. Κανένας νόμος δεν απαγορεύει στις γυναίκες να οδηγούν, ωστόσο άδειες οδήγησης εκδίδονται μόνο για άνδρες. Στο παρελθόν έχουν τιμωρηθεί αυστηρά γυναίκες που συνελήφθησαν να οδηγούν.



Όλα όσα θέλετε να ξέρετε για την ψυχολογία των ομάδων


Πώς καταφέρνουν οι άνθρωποι κι από μονάδα γίνονται σύνολο.

Πίσω από κάθε επιτυχημένη προσπάθεια σε επαγγελματικό επίπεδο βρίσκεται μια ομάδα ανθρώπων που συνεργάζονται για να επιτευχθεί ο τελικός στόχος. Πώς όμως καταφέρνουν οι άνθρωποι κι από μονάδα γίνονται ομάδα;

Ένα βασικό στοιχείο είναι η εκτίμηση μεταξύ των μελών της ομάδας και ο σεβασμός, ωστόσο υπάρχουν κι άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά που μπορεί να βοηθήσουν στην ενότητα, μερικά από τα οποία θα διαβάσετε παρακάτω.

Η παρουσία και μόνο των άλλων ανθρώπων μπορεί να δώσει ώθηση στην απόδοση του ατόμου.

Ένα από τα πιο πρόσφατα ευρήματα της κοινωνικής ψυχολογίας είναι το φαινόμενο της κοινωνικής βοήθειας, δηλαδή η απλή παρουσία των άλλων ανθρώπων δίπλα μας που μπορεί να μας ωθήσει να έχουμε καλύτερη απόδοση. Το 1920, ο κοινωνικός ψυχολόγος Floyd Allport έδειξε ότι ένα σύνολο ανθρώπων που εργαζόταν μεν ατομικά, αλλά στο ίδιο τραπέζι, απέδωσε καλύτερα στο σύνολο των εργασιών, παρόλο που μεταξύ τους δεν υπήρχε συνεργασία ή ανταγωνισμός. Η έρευνα του Allport δείχνει πώς η ενέργεια των συνανθρώπων μας μπορεί να δράσει ως υποκατάστατο της ομάδας, ακόμα κι όταν δουλεύουμε σε ατομικό επίπεδο.

Μια εξοικειωμένη ομάδα έχει τα οφέλη μιας αθλητικής ομάδας που παίζει στην έδρα της.

Όλοι γνωρίζουμε ότι όταν μια αθλητική ομάδα αγωνίζεται στην έδρα της έχει ένα πλεονέκτημα, έστω και ψυχολογικό, ωστόσο, τα οφέλη του να έχει κάποιος κοντά του γνώριμα πρόσωπα δεν θεωρούνταν στις μέρες μας ιδιαίτερα σημαντικά. Μια έρευνα του Χάρβαρντ όμως που έγινε το 2006 σε γιατρούς έδειξε ότι η απόδοση των καρδιοχειρουργών βελτιώθηκε με την πάροδο του χρόνου όταν δούλευαν στο νοσοκομείο που είχαν ως βάση και περιστοιχίζονταν από τη γνώριμη ομάδα τους. Το σημαντικό ήταν ότι δεν είχαν την ίδια απόδοση όταν δούλευαν σε άλλα νοσοκομεία με άγνωστη ομάδα συνεργατών, αντικαθιστώντας κάποιους συναδέλφους τους. Οι γιατροί γνώριζαν καλά τα νοσοκομεία στα οποία πήγαιναν, αλλά δεν είχαν την ίδια συνεργασία με τις άλλες ομάδες όπως είχαν με τη δική τους. Γενικότερα, από ό,τι αποδεικνύεται, όταν οι άνθρωποι δουλεύουν με την ίδια ομάδα, αρχίζουν να μαθαίνουν τις αδυναμίες και τα δυνατά τους σημεία, αποκτούν κοινούς κώδικες συμπεριφοράς και αλληλοκατανοούνται.

Οι από απόσταση ομάδες ξεπερνούν τις ομάδες που δουλεύουν από κοντά.

Μια έρευνα από τη Cisco το 2009 στην οποία συμμετείχαν χιλιάδες άνθρωποι που εργάζονταν από απόσταση, απέδειξε ότι το 69% αυτών αύξησε την παραγωγικότητά του όταν η δουλειά ήταν από απόσταση και το 83% ανέφερε ότι η επικοινωνία με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας είτε έμεινε ανεπηρέαστη είτε ενισχύθηκε λόγω της απόστασης. Επίσης, την ίδια χρονιά, μια ερευνητική ομάδα υπό την ηγεσία του Frank Siebdrat αξιολόγησε την απόδοση 80 εταιριών λογισμικού από όλο τον κόσμο και βρήκε ότι οι πιο πολλές ομάδες που δουλεύουν από απόσταση ξεπέρασαν σε απόδοση άλλες ομάδες των οποίων τα μέλη συνεργάζονταν από κοντά. Ο Siebdrat και οι συνεργάτες του ανέφεραν ότι το κλειδί για να είναι επιτυχημένη μια ομάδα που συνεργάζεται από απόσταση είναι να εξασφαλίζεται ίση κατανομή εργασίας, αλλά και ικανοποιητική στήριξη και επικοινωνία. Επίσης, άλλες σωστές πρακτικές είναι η χρήση μιας κοινής ώρας επικοινωνίας ή η συνομιλία σε ανεπίσημο ύφος.

Η ισορροπία εσωστρεφών και εξωστρεφών χαρακτήρων φέρνει την επιτυχία.

Όταν η Corrine Bendersky και η Neha Parikh Shah στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας χώρισαν εκατοντάδες μεταπτυχιακούς φοιτητές σε ομάδες των πέντε ατόμων για δέκα εβδομάδες, αναθέτοντάς τους ομαδικές εργασίες, αποδείχθηκε ότι οι εσωστρεφείς σπουδαστές ξεκίνησαν από πιο χαμηλά επίπεδα απόδοσης. Οι συνεργάτες τους στην ομάδα δεν πίστευαν ότι αυτά τα παιδιά είχαν κάποια επιρροή στην ομάδα ούτε προσδοκούσαν τη συνεισφορά τους τόσο όσο από τους πιο θαρραλέους και εξωστρεφείς της ομάδας. Παρόλα αυτά, στο τέλος του χρόνου που τους δόθηκε, το σύνολο της ομάδας διαπίστωσε ότι οι εσωστρεφείς φοιτητές είχαν τελικά πολλά πράγματα να συνεισφέρουν στην ομάδα, ενώ αντίθετα η απόδοση των εξωστρεφών παιδιών έπεσε. Ενδέχεται, λοιπόν, στους πιο κοινωνικούς ανθρώπους να είναι πιο εύκολο να πιστέψει κανείς, ωστόσο, χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια για να βρεις κανείς ποιο είναι το πραγματικό τους ταλέντο. Γι’ αυτό το λόγο, οι πιο εσωστρεφείς άνθρωποι δεν χρειάζεται να αγνοούνται μέσα στο σύνολο, αλλά θα πρέπει να τους δίνεται ο χώρος που τους αρμόζει.

Οι καλές ομάδες έχουν τουλάχιστον ένα μέλος με αναλυτική σκέψη.

Τα μέλη μιας ομάδας που έχουν ευρύτερη σκέψη μπορεί να φανούν πολύ χρήσιμα όταν έρχεται η ώρα της ανεύρεσης ιδεών και της επίλυσης προβλημάτων. Ωστόσο, ένα μέλος με αναλυτική σκέψη είναι σίγουρα προαπαιτούμενο για την επιτυχία της ομάδας, καθώς, όπως έχει αποδειχθεί από έρευνα, όταν πρέπει να εφαρμοστεί και να εκτελεστεί μια ιδέα, χρειάζεται ένας άνθρωπος που έχει την ικανότητα να εστιάσει στις λεπτομέρειες της εργασίας. Οι Ishani Aggarwal και Anita Woolley στο Tepper School of Business βρήκαν ότι οι ομάδες που είχαν ένα άτομο με αναλυτική σκέψη είχαν γενικότερα καλύτερη απόδοση στην εκτέλεση των εργασιών, γιατί ήταν πιο εστιασμένες στη διαδικασία, στον προγραμματισμό και τις λεπτομέρειες της δουλειάς. Οι Aggarwal και Tepper προειδοποιούν βέβαια ότι θα πρέπει να υπάρχει πολύ καλή ισορροπία στην ομάδα για να μπορεί να λειτουργήσει αρμονικά, μιας και συνήθως οι άνθρωποι της αναλυτικής και της ευρύτερης σκέψης έρχονται σε αντίθεση σε διάφορα κομβικά σημεία. Για την αποφυγή οποιασδήποτε αντιδικίας, θα πρέπει να υπάρχει αλληλοεκτίμηση και σεβασμός, καθώς και πλήρης αναγνώριση των αρχών τόσο της μιας όσο και της άλλης οπτικής γωνίας, ενώ η προσθήκη ενός μέλους που συνδυάζει αυτούς τους δύο τρόπους σκέψης μπορεί να είναι ιδιαίτερα βοηθητική.

Οι ομάδες λειτουργούν καλύτερα αν έχουν και γυναίκες και άνδρες.

Το 2012, δημοσιεύτηκε από την εταιρία Credit Suisse μια ανάλυση περίπου 2.500 παγκόσμιων εταιριών, που απέδειξε ότι όταν υπήρχε στην ομάδα έστω και μια γυναίκα, η ομάδα είχε καλύτερη απόδοση. Τα οφέλη της ύπαρξης και των δυο φύλων σε μια ομάδα είναι εμφανή, ειδικότερα σε πιο σκληρές λειτουργίες διαχείρισης και αποδόθηκαν στη μεγαλύτερη ποικιλία και την ισορροπία μεταξύ των μελών. Όσο για το ποιο φύλο φαίνεται να υπερέχει; Ένα πείραμα που δημοσιεύτηκε το 2011 από Ευρωπαίους ερευνητές έδειξε ότι ομάδες που είχαν μισά μισά μέλη, δηλαδή κατά 50% γυναίκες και κατά 50% άνδρες είχαν την καλύτερη απόδοση. Οι ερευνητές θεωρούν ότι αυτό συμβαίνει γιατί όλα τα μέλη της ομάδας παρουσιάζουν μια αμοιβαία προσοχή και συμμετοχή στην ομάδα και φροντίζουν να είναι τόσο συνεπείς στα καθήκοντά τους όσο και οι συνεργάτες τους, προς όφελος της ομάδας.

Υπάρχει κίνδυνος όταν οι ομάδες χωρίζονται σε υποομάδες.

Είναι αναπόφευκτο ότι μέσα σε μια ομάδα θα υπάρχουν και φιλίες και προτιμήσεις. Η έρευνα σε πληρώματα που πήγαν στο διάστημα και σε εξερευνητές του αρκτικού έδειξαν ότι αυτές οι υποομάδες που δημιουργούνται μπορεί να είναι πολύ ισχυρές όταν βασίζονται σε στοιχεία κοινωνικής φύσεως, όπως εθνικότητα ή γένος. Στις πολυποίκιλες ομάδες, αυτοί οι διαχωρισμοί μεταξύ των μελών μπορεί να σχηματιστούν και λόγω κοινών επαγγελματικών στόχων. Μια έρευνα υπό την ψυχολόγο Doris Fay ερεύνησε το πρόβλημα στο σύστημα υγείας της Βρετανίας. Η ψυχολόγος ανακάλυψε ότι η διαφορετικότητα ήταν μπόνους, καθώς οι πολυποίκιλες ομάδες είχαν καλύτερη ποιότητα από τις ομογενείς ομάδες, αλλά μόνο αν εξασφαλίζονταν ορισμένες προϋποθέσεις που δεν θα έθεταν σε κίνδυνο την ενότητα της ομάδας. Αυτές οι προϋποθέσεις ήταν για παράδειγμα η εξασφάλιση της δέσμευσης όλων των μελών της ομάδας στο σκοπό, η σιγουριά όλων ότι η άποψή τους εισακούεται το ίδιο, η απεικόνισης της προόδου της ομάδας καθώς και η συνεχής επικοινωνία μεταξύ των μελών.

Οι αποτελεσματικές ομάδες βασίζονται στην κοινωνική ευαισθησία.

Η έρευνα έχει δείξει ότι η συλλογική νοημοσύνη των ομάδων (όπως αξιολογείται από την ικανότητά τους να αποδίδουν καλά σε ένα εύρος προκλήσεων) δεν βασίζεται στο μέσο όρο της νοημοσύνης των μελών τους, αλλά στον τρόπο με τον οποίο γίνεται διάλογος μεταξύ των συνεργατών ενός συνόλου κατά τη διάρκεια συζητήσεων και στα υψηλά ποσοστά θηλυκών μελών της ομάδας. Η έρευνα που διεξήχθη υπό την Anita Woolley δείχνει ότι οι ομάδες θα πρέπει να δοκιμάζονται ως προς αυτό το χαρακτηριστικό της κοινωνικής ευαισθησίας κι αν μια ομάδα αποτύχει σε αυτή την αξιολόγηση, θα πρέπει να προσαρμοστεί έτσι ώστε να βρεθεί η κατάλληλη σύσταση ή να εκπαιδευτούν όλοι ούτως ώστε να επικοινωνούν καλύτερα.

Οι καλύτερες ομάδες επικοινωνούν εκτός επίσημων συναντήσεων.

Ερευνητές του εργαστηρίου Human Dynamics στο MIT βρήκαν ότι οι συζητήσεις που γίνονται εκτός επίσημων συναντήσεων μεταξύ των μελών μιας ομάδας είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που συνεισφέρει στην επιτυχία της ομάδας. Η μελέτη έδειξε ότι η ενέργεια και η ενασχόληση που υπάρχει μέσω αυτών των ανεπίσημων συνυπάρξεων αντιστοιχεί στο ένα τρίτο των διαφορών στην παραγωγικότητα των ομάδων. Υπάρχουν απλά βήματα που μπορούν να γίνουν για να αυξηθούν αυτές οι πολύτιμες συναντήσεις, όπως τα προγραμματισμένα διαλείμματα για καφέ όπου όλα τα μέλη της ομάδας μπορούν να συνομιλήσουν και να οργανώσουν κάποιο event. Επιπλέον, κάτι ακόμα που μπορεί να δέσει μια ομάδα είναι η ισορροπία μεταξύ της ανακάλυψης και της ενσωμάτωσης, δηλαδή το πώς μπορούν τα μέλη ενός συνόλου να ανακαλύπτουν καινούργιες ιδέες τις οποίες καταφέρνουν έπειτα να ενσωματώσουν στην ομάδα.



Αλλάζει η ώρα τα ξημερώματα της Κυριακής


Τα ρολόγια θα γυρίσουν μία ώρα πίσω.

Μία ώρα ύπνου θα κερδίσουμε τα ξημερώματα της Κυριακής, με την αλλαγή της ώρας.

Οι δείκτες του ρολογιού θα πρέπει στις 4:00 τα ξημερώματα να γυρίσουν μία ώρα πίσω και να δείχνουν 3:00, καθώς λήγει η εφαρμογή του μέτρου της θερινής ώρας και επιστρέφει η χειμερινή.



Λεονάρντο Ντα Βίντσι: O Άνθρωπος, O Εφευρέτης, H Ιδιοφυία


Έκθεση στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Η έκθεση «Λεονάρντο Ντα Βίντσι:O Άνθρωπος, O Εφευρέτης, H Ιδιοφυία», που φιλοξενείται στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», περιλαμβάνει περισσότερα από 40 τρισδιάστατα διαδραστικά μοντέλα εφευρέσεων και μηχανών: ιπτάμενες μηχανές, μοντέλα που βασίζονται στην υδραυλική και τη μηχανική επιστήμη καθώς και στρατιωτικό εξοπλισμό.

Τα εκθέματα έχουν κατασκευαστεί υπό κλίμακα από μια παραδοσιακή ιταλική επιχείρηση η οποία εδώ και δύο αιώνες δημιουργεί ρέπλικες με βάση τις τεχνικές και τα υλικά που χρησιμοποιούσε ο Ντα Βίντσι. Οι μηχανές που παρουσιάζονται αποτελούν τα πρώτα δείγματα αυτοκινήτου, ποδηλάτου, ελικοπτέρου κ.ά. και έχουν ανακατασκευασθεί βασισμένα στα σημειωματάρια που κουβαλούσε μαζί του για να καταγράφει τα ευρήματά του. Έχουν αποδοθεί με απόλυτη ακρίβεια χρησιμοποιώντας υλικά της εποχής του όπως ξύλο, μέταλλο, ύφασμα και σχοινιά.

Οι μηχανές-κατασκευές συμπληρώνονται από εγκαταστάσεις multimedia που περιλαμβάνουν 55 προσομοιώσεις. Η έκθεση συνοδεύεται από οπτικοακουστικούς οδηγούς που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Τεχνών της Βιέννης και περιγράφουν τη λειτουργία των μηχανημάτων αυτών. Οι επισκέπτες μπορούν να πειραματιστούν με τα μηχανήματα των οποίων η λειτουργικότητα περιγράφεται με λεπτομέρεια.

Οι κατασκευές που παρουσιάζονται στην έκθεση καλύπτουν τους περισσότερους τομείς επιστημονικής δραστηριότητας του Ντα Βίντσι και όλες τις κατηγορίες εφευρέσεών του, γεγονός που επιτρέπει στον επισκέπτη να προσεγγίσει τους προβληματισμούς του, να γνωρίσει τις λύσεις που έδινε αλλά και να περιεργαστεί τη σημερινή υλοποίησή τους.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης οι επισκέπτες θα έχουν επίσης την ευκαιρία να θαυμάσουν 23 ψηφιακά αντίγραφα των παγκοσμίου φήμης ζωγραφικών έργων του μεγάλου δημιουργού, ανάμεσά στα οποία η «Μόνα Λίζα», «ο Μυστικός δείπνος» και «Η κυρία με την Ερμίνα». Τα ζωγραφικά έργα βοηθούν τους επισκέπτες να καταλάβουν πώς συνδέονται τα αριστουργήματα του καλλιτέχνη με την αγάπη του για την επιστήμη και τη φύση. Κάθε έργο συνοδεύεται από τη δική του ιστορία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο δημιουργήθηκε, την πιθανή προέλευσή του και τις στάσεις στην παγκόσμια περιοδεία του κατά τη διάρκεια των τελευταίων 550 χρόνων. Τα έργα παρουσιάζονται με χρονολογική σειρά, έτσι ώστε ο επισκέπτης να διακρίνει πιο καθαρά την εξέλιξη στο ύφος του καλλιτέχνη με την πάροδο του χρόνου.

Τιμές εισιτηρίων:
Ενήλικες: 7 ευρώ
Παιδιά- μειωμένο: 4 ευρώ
ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΧΩΡΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

Πληροφορίες
Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»
Πειραιώς 254, Ταύρος 177 78
Τηλ: 212 254 0000
Φαξ: 212 254 0123



«Μίλησε» το DNA και για το βρέφος στη Μυτιλήνη


Μητέρα του είναι Ελληνίδα Ρομά από τα Άνω Λιόσια.

Ταυτοποιήθηκε με τη μέθοδο του DNA, στα εργαστήρια της Ελληνικής Αστυνομίας, η βιολογική μητέρα του δυόμισι μηνών βρέφους που βρέθηκε στις 23 Οκτωβρίου σε καταυλισμό Ρομά στην Μυτιλήνη.

Πρόκειται για 43χρονη Ελληνίδα Ρομά που διαμένει στα Άνω Λιόσια, η οποία παρουσιάστηκε την Παρασκευή στην Ασφάλεια Αττικής και έδωσε δείγμα γενετικού υλικού, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.

Για την υπόθεση έχουν συλληφθεί μία 51χρονη, ο 21χρονος γιος της και η σύντροφός του, 19 ετών σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα, για το αδίκημα της αρπαγής ανηλίκου.

Ο 21χρονος και η 19χρονη παρουσιάστηκαν αρχικά ως γονείς του βρέφους, αλλά οι συνεχείς αντιφάσεις στις οποίες υπέπεσαν, ενίσχυσαν τις υποψίες ότι δεν είναι δικό τους.


«Κάθε χρόνο στην Ε.Ε. εξαφανίζονται 250.000 παιδιά»


Συνέντευξη της επικεφαλής της οργάνωσης Missing Children Europe.

Η εξαφάνιση ενός παιδιού αναφέρεται κάθε δύο λεπτά, δηλαδή τουλάχιστον 250.000 παιδιά «εξαφανίζονται» κάθε χρόνο στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης- και αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, όπως αναφέρει σε συνέντευξή της στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία η επικεφαλής της οργάνωσης Missing Children Europe, Ντελφίν Μοράλις.

Τονίζει ότι χιλιάδες άλλες περιπτώσεις δεν «μπαίνουν» ποτέ στα στατιστικά στοιχεία γιατί ποτέ δεν αναφέρονται στις αρχές αλλά επισημαίνει πως η μικρή Μαρία αναδεικνύεται σε σύμβολο και εκφράζει την ελπίδα να γίνει η υπόθεσή της καταλύτης για ουσιαστική βελτίωση της ευρωπαϊκής συνεργασίας και νομοθεσίας της λειτουργίας κρατικών αρχών- υπηρεσιών για την προστασία των παιδιών.

«Η υπόθεση αυτή φαίνεται να ανοίγει δρόμους, ώστε να επικεντρωθούμε στη συντονισμένη αντιμετώπιση του προβλήματος σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ενισχύοντας τη νομοθεσία, την έρευνα, τη λειτουργία των αρμόδιων υπηρεσιών», τόνισε.

Ο αριθμός των παιδιών που γίνονται αντικείμενο εμπορίας στην υφήλιο παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια σημαντική αύξηση, ύψους 27% σε σχέση με τα στοιχεία 2003-2006 και τα στοιχεία του 2012 αναδεικνύουν τον σοκαριστικό αριθμό των 5,5 εκατομμυρίων, σημειώνει η Μοράλις και χαρακτηρίζει τα 250.000 παιδιά που εξαφανίζονται ετησίως στην Ευρωπαϊκή Ένωση αποτελούν μόνο την κορυφή του παγόβουνου.

«Πολλά περιστατικά δεν ανακοινώνονται και φυσικά δεν καταγράφονται ποτέ. Στις περιπτώσεις παιδιών που το έχουν σκάσει από το σπίτι τους, στοιχεία εντοπίζονται μέσα στις πρώτες ημέρες και συνήθως αυτά τα παιδιά είτε επιστρέφουν μόνα τους, είτε εντοπίζονται με μικρές καθυστερήσεις από τις Αρχές και οι υποθέσεις αυτές επιλύονται. Οι εξαφανίσεις ασυνόδευτων παιδιών μεταναστών, από την άλλη, είναι συνήθως υποθέσεις που διαρκούν χρόνια και δυστυχώς, στην πλειονότητά τους, δε διαλευκαίνονται ποτέ», σημειώνει η κυρία Μοράλις.

«Ο κίνδυνος εξαφάνισης είναι διαφορετικός ανάλογα με την ηλικία του παιδιού, πάντοτε όμως παραμένει αυξημένος τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν οι οικογένειες ταξιδεύουν και κάνουν διακοπές», προσθέτει.



Ποιο είναι το κόστος των μεταπτυχιακών;


Στα ύψη τα δίδακτρα στη διοίκηση επιχειρήσεων - Αναλυτικός πίνακας.

Με αφορμή της μελέτη του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής που δείχνει ότι η Ελλάδα είναι από τις πιο ακριβές χώρες στα μεταπτυχιακά προγράμματα πραγματοποιήσαμε μια έρευνα σχετικά με το κόστος των μεταπτυχιακών σπουδών.

Με βάση τα στοιχεία της μηχανής αναζήτησης του γραφείου διασύνδεσης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης διαπιστώθηκε ότι από τα 609 μεταπτυχιακά της βάσης δεδομένων τα 314, ήτοι το 51,5% απαιτούσαν δίδακτρα και τα 295 ήταν δωρεάν. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη βάση δεδομένων του Δημοκριτείου Πανεπιστήμιου Θράκης περιλαμβάνονται μεταπτυχιακά όλων των ΑΕΙ και ΑΤΕΙ καθώς και του Ανοιχτού Πανεπιστημίου και του Διεθνούς Πανεπιστημίου.

Αναζητήσαμε πληροφορίες γα το ύψος των διδάκτρων για να έχουν οι ενδιαφερόμενοι μια εικόνα σχετικά με το κόστος. Στον τρίστηλο πίνακα που ακολουθεί έχουν την ονομασία του κάθε προγράμματος το τριτοβάθμιο ίδρυμα στο οποίο προσφέρεται καθώς και το κόστος. Μέσα από τα στοιχεία διαπιστώνει κανείς ότι στην Ελλάδα τις κρίσης υπάρχουν δημόσια πανεπιστήμια που προσφέρουν μεταπτυχιακά με κόστος μεγαλύτερο από το σύνηθες των 3.625 ευρώ της μελέτης της Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Βέβαια δεν λείπουν και τα ιδρύματα που διατηρούν χαμηλές τιμές στα δίδακτρά τους ενώ κάποια εξ αυτών προχώρησαν σε μείωση.

Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα αναφέρουμε το πρόγραμμα της «Οικονομικής Ανάλυσης» του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου όπου υπήρξε μείωση των διδάκτρων της τάξης του 15.4% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Μειώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στα μεταπτυχιακά άλλων πανεπιστημίων όπως «Χωρική Ανάλυση και Διαχείριση Περιβάλλοντος», « Πολεοδομία – Χωροταξία» του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας όπου τα δίδακτρα μετά τη μείωση ανέρχονται σε 2.000 ευρώ. Υπάρχουν όμως και πανεπιστήμια που λόγω της οικονομικής συγκυρίας έχουν προχωρήσει στην απαλλαγή διδάκτρων για φοιτητές που πληρούν μια σειρά από προϋποθέσεις. Παραθέτουμε την απόφαση και τους όρους απαλλαγής του μεταπτυχιακού προγράμματος «Ιστορική έρευνα, Διδακτική και Νέες τεχνολογίες του Ιόνιου Πανεπιστημίου» όπου λόγω της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας έχει προχωρήσει στις παρακάτω οικονομικές διευκολύνσεις:

1. Ο πρώτος εισακτέος σε βαθμολογία απαλλάσσεται από τα δίδακτρα με τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Ότι δεν είναι μισθωτός ή ελεύθερος επαγγελματίας και διαθέτει προσωπικό εισόδημα κάτω των 10.000 χιλιάδων ευρώ το οποίο αποδεικνύει με επίσημα έγγραφα.
2. Απαλλάσσονται από τα δίδακτρα όσοι αποδεδειγμένα είναι άποροι.
3. Μείωση των διδάκτρων κατά 40% για όσους είναι άνεργοι και για όσο διάστημα διαρκεί το καθεστώς ανεργίας.
4. Μείωση των διδάκτρων έως 40% για όσους είναι πολύτεκνοι και έχουν χαμηλό οικογενειακό εισόδημα.
5. Για όσους δεν καλύπτουν τις παραπάνω προϋποθέσεις δίνεται οικονομική ενίσχυση έως 40% των διδάκτρων ή διαζευκτικά μερική κάλυψη ορισμένων εισιτηρίων πλοίων και λεωφορείων για όσους φοιτητές /τριες κατοικούν σε απόσταση άνω των 200 χιλιομέτρων από την έδρα του ΠΜΣ. Προϋπόθεση ότι έχουν αποδεδειγμένα εισόδημα κάτω των 8.000,00 ευρώ.
6. Το ΠΜΣ έχει κάνει διακανονισμό με καλό ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης το οποίο διαθέτει δωμάτια στους φοιτητές/τριες με τιμή 25 € τη διανυκτέρευση.
Για να ενεργοποιηθούν όλα τα παραπάνω απαιτείται η συνεχής και αδιάλειπτη παρουσία στα μαθήματα. Τα πιο πάνω παραδείγματα αξίζει να γίνουν αντικείμενο μίμησης και από άλλα πανεπιστήμια που δεν έχουν μειώσει τα δίδακτρά τους παρά την οικονομική κρίση.

Τα πιο ακριβά μεταπτυχιακά

Αξίζει να σημειωθεί ότι τσουχτερά είναι τα δίδακτρα για τα μεταπτυχιακά στην Διοίκηση Επιχειρήσεων καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνούν και τα 7.000 ευρώ ειδικά αυτά που απευθύνονται σε στελέχη. Επίσης ιδιαίτερα ακριβό είναι και το μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας καθώς το κόστος φθάνει τα 7.500 ευρώ.



Ε-ΜΒΑ –στελέχη
Πανεπιστήμιο Πειραιά
8.800
Διεθνές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Μηχανική Υπηρεσιών
Πανεπιστήμιο Κρήτης σε συνεργασία με ξένα Πανεπιστήμια
8.000
Δημόσια Πολιτική και Διοίκηση (ΔΠΔ)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
8.000
MA in Heritage Management
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
7.500
«Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
7.500
ΜΒΑ-Tourism Management
Πανεπιστήμιο Πειραιά
7.500
M.Sc. Programme in International Marketing
Οικονομικό Πανεπιστήμιο σε συνεργασία
7.100
«Συμβουλευτική Ψυχολογία και Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση, την Υγεία, την Εργασία»
Πανεπιστήμιο Αθηνών/ΔΠΘ
7.000
ΜΒΑ
Πανεπιστήμιο Πειραιά
6.900
ΜΒΑ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο
6.500


  1. Μεταπτυχιακό
Πανεπιστήμιο
Κόστος σε ευρώ
  1. Ε-ΜΒΑ –στελέχη
Πανεπιστήμιο Πειραιά
8.800
  1. Διεθνές Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Μηχανική Υπηρεσιών
Πανεπιστήμιο Κρήτης σε συνεργασία με ξένα Πανεπιστήμια
8.000
  1. Δημόσια Πολιτική και Διοίκηση (ΔΠΔ)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
8.000
  1. MA in Heritage Management
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
7.500
  1. «Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία»

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
7.500
  1. ΜΒΑ-Tourism Management
Πανεπιστήμιο Πειραιά
7.500
  1. M.Sc. Programme in International Marketing
Οικονομικό Πανεπιστήμιο σε συνεργασία
7.100
  1. «Συμβουλευτική Ψυχολογία και Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση, την Υγεία, την Εργασία»
Πανεπιστήμιο Αθηνών/ΔΠΘ
7.000
  1. ΜΒΑ
Πανεπιστήμιο Πειραιά
6.900
  1. ΜΒΑ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο
6.500
  1. M. Sc. in BANKING AND FINANCIAL MARKETS
Πανεπιστήμιο Πειραιά
6.000
  1. ΜΒΑ
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
6.000
  1. Περιβαλλοντική Εκτίμηση Κινδύνου και Διαχείριση των Παράκτιων Θαλάσσιων Φυσικών Πόρων
ΑΠΘ
5.500
  1. Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα
Πανεπιστήμιο Πειραιά
5.400
  1. Τεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτων
Πανεπιστήμιο Πειραιά
5.400
  1. Ρινολογία-ρινοχειρουργική
ΔΠΘ
5.000
  1. Ψυχική Υγεία
ΑΤΕΙ Θεσσαλίας
5.000
  1. Ανάπτυξη δεξιοτήτων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση για την διαχείριση προβλημάτων σε μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες και στις οικογένειές τους
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
5.000
  1. ΜΒΑ
ΔΠΘ
5.000
  1. «Msc in Innovation in Technology and Entrepreneurship»
ΑΤΕΙ ΑΝΑΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ
4.500
  1. Φροντίδα στο Σακχαρώδη Διαβήτη
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
4.500
  1. ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΑΤΕΙ Ανατ.Μακεδονίας-Θράκης
4.500
  1. Τεχνολογία Πετρελαίου
ΑΤΕΙ Ανατ.Μακεδονίας-Θράκης
4.500
  1. Βιοστατιστική
Πανεπιστήμιο Αθηνών
4.400
  1. Ανθρώπινη Απόδοση και Υγεία
ΑΠΘ
4.120
  1. Παγκόσμια Πολιτική Οικονομία-Global Political Economy

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
4.000
  1. Συστήματα Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας

ΑΤΕΙ Πάτρας
4.000
  1. «Μεταφραστική Έρευνα στη Μοριακή Βιολογία και Γενετική
ΔΠΘ
4.000
  1. Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
ΑΤΕΙ Δυτ.Μακεδονίας
4.000
  1. ΔΙΑΣΥΝΔΕΤΙΚΗ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ: ΑΠΑΡΤΙΩΜΕΝΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πανεπιστήμιο Αθηνών
4.000
  1. Αναπαραγωγική και Αναγεννητική Ιατρική

Πανεπιστήμιο Αθηνών
4.000
  1. Ογκολογία Θώρακος: Σύγχρονη Κλινικοεργαστηριακή Προσέγγιση και Έρευνα
Πανεπιστήμιο Αθηνών
4.000
  1. Μοριακή & Εφαρμοσμένη Φυσιολογία
Πανεπιστήμιο Αθηνών
4.000
  1. Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
4.000
  1. ΚΛΙΝΙΚΗ ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ – ΜΟΡΙΑΚΗ
  2. ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ
Πανεπιστήμιο Αθηνών
4.000
  1. Διεθνής Ιατρική –Διαχείριση κρίσεων Υγείας
Πανεπιστήμιο Αθηνών
4.000
  1. Κλινική Παιδιατρική και Νοσηλευτική-Έρευνα
Πανεπιστήμιο Αθηνών
4.000
  1. Μονάδες Εντατικής Θεραπείας - Καρδιολογική Νοσηλευτική
Πανεπιστήμιο Αθηνών
4.000
  1. «ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
3.800
  1. ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
3.800
  1. Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΑΤΕΙ Κεντρ.Μακεδονίας
3.600
  1. Κλινικοπαθολογοανατομική θεώρηση των νεοπλασιών του ανθρώπου
Πανεπιστήμιο Αθηνών
3.600
  1. Ειδική Αγωγή
Πανεπιστήμιο Αθήνας
3.600
  1. Ευρωπαϊκό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ψυχολογία του Αθλητισμού και της Άσκησης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
3.500
  1. Οικονομική Ανάλυση
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
3.300
  1. Εφαρμοσμένη Οικονομική
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
3.300
  1. Διαχείριση Υδάτινων Πόρων στη Μεσόγειο
ΑΤΕΙ Καβάλας
3.200
  1. ΘΡΟΜΒΩΣΗ-ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ-ΙΑΤΡΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΕΩΝ
Πανεπιστήμιο Αθηνών
3.200
  1. Τεχνολογίες Περιβάλλοντος στην Περιβαλλοντική Νομοθεσία
ΔΠΘ
3.000
  1. Ευφυείς Τεχνολογίες Διαδικτύου
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης
3.000
  1. «MBA ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
3.000
  1. Κοινωνικής Πολιτικής & Κοινωνικής Εργασίας
ΔΠΘ
3.000
  1. Υδατικούς Πόρους και τη Διαχείριση του Περιβάλλοντος
ΕΜΠ
3.000
  1. Πολιτικές και Οικονομικές Σπουδές τηs Σύγχρονης Ανατολικήs και Νοτιοανατολικήs Ευρώπηs
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
3.000
  1. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
3.000
  1. Ολοκληρωμένη Ανάπτυξη & Διαχείριση του Αγροτικού Χώρου
ΓΠΑ
3.000
  1. Δημιουργική Γραφή
Πανεπιστήμιο Δυτ.Μακεδονίας
2.800
  1. Ειδική Αγωγή
Πανεπιστήμιο Αθηνών
2.800
  1. Επιστήμες και Συστήματα Φυτικής Παραγωγή
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
2.641
  1. Διδακτική και Μεθοδολογία Μαθηματικών
Πανεπιστήμιο Αθήνας
2.600
  1. «Διεθνείς
  2. Σχέσεις και Πολιτικές
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
2.500
  1. Προηγμένα Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα και Δίκτυα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
2.500
  1. Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
2.500
  1. Παιδικό Βιβλίο και  Παιδαγωγικό Υλικό
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
2.500
  1. Επεμβατική Ακτινολογία
Πανεπιστήμιο Αθηνών
2.400
  1. Βασική και
  2. Εφαρµοσµένη Γνωσιακή Επιστήµη
Πανεπιστήμιο Αθηνών
2.400
  1. Περιβαλλοντική Μηχανική και Επιστήμη
ΔΠΘ
2.250
  1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΧΡΟΝΙΩΣ ΠΑΣΧΟΝΤΩΝ
Πανεπιστήμιο Αθηνών
2.200
  1. Χρηματοοικονομική Λογιστική και Διοίκηση
ΑΤΕΙ Κεντρ.Μακεδονίας
2.100
  1. ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ Η/Υ
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
2.100
  1. Μουσειακές Σπουδές
Πανεπιστήμιο Αθηνών
2.100
  1. Σύγχρονα Συστήματα Αγροτικής Παραγωγής στο Μεσογειακό Χώρο με Έμφαση στην Αειφορική Παραγωγή και τη Χρησιμοποίηση Νέων Τεχνολογιών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
2.000
  1. Ιατρική του Ύπνου
ΔΠΘ
2.000
  1. Ιατρική Φυσική- Ακτινοφυσκή
Διατμηματικό
2.000
  1. Παθολογία της κύησης
Πανεπιστήμιο Αθηνών
2.000
  1. Προαγωγή Ψυχικής Υγείας-Πρόληψη Ψυχιατρικών Διαταραχών
Πανεπιστήμιο Αθηνών
2.000
  1. Ενδαγγειακές Τεχνικές στην αντιμετώπιση των αγγειακών παθήσεων
Πανεπιστήμιο Αθηνών
2.000
  1. Χωρική Ανάλυση και Διαχείριση Περιβάλλοντος
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
2.000
  1. Πολεοδομία – Χωροταξία
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
2.000
  1. Ευρωπαϊκές Σπουδές στην Περιφερειακή Ανάπτυξη
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
2.000
  1. Ευρωπαϊκές Κοινωνίες και Ευρωπαϊκή
  2. Ολοκλήρωση
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
2.000
  1. Παιδαγωγικό Παιχνίδι και Παιδαγωγικό Υλικό στην πρώτη παιδική ηλικία
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
2.000
  1. ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΤΙΣ ΑΡΔΕΥΣΕΙΣ, ΤΙΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΜΗΧΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
2.000
  1. Περιβαλλοντική Πολιτική και Διαχείριση
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
2.000
  1. «Επιστήμες της Αγωγής
ΔΠΘ
1.500
  1. Τεχνολογίες της Πληροφορίας
  2. και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση
Πανεπιστήμιο Αθηνών
1.400
  1. Νέα Υλικά και Τεχνολογίες στο Σχεδιασμό Έργων από Ωπλισμένο Σκυρόδεμα
ΔΠΘ
1.200
  1. Μεταπτυχιακά Φαρμακευτικής
Πανεπιστήμιο Αθηνών
1.000
  1. Έρευνα για την Τοπική Κοινωνική Ανάπτυξη και Συνοχή
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
1.000
  1. Πολιτικής Επιστήμης και Κοινωνιολογίας
Πανεπιστήμιο Αθηνών
880
  1. Κράτος και Δημόσια Πολιτική
Πανεπιστήμιο Αθηνών
700



Πηγή: http://www.newsbeast.gr